H Ogilvy σταματά να συνεργάζεται με influencers που αλλοιώνουν τις φωτογραφίες τους

H Ogilvy σταματά να συνεργάζεται με influencers που αλλοιώνουν τις φωτογραφίες τους Facebook Twitter
0

Η βρετανική εταιρεία μάρκετινγκ και διαφήμισης Ogilvy, η οποία εδράζεται στη Νέα Υόρκη, ανακοίνωσε πως δεν θα συνεχίσει να εκπροσωπεί influencers που επιλέγουν να αλλοιώνουν την εικόνα τους. Στόχος της είναι να καταπολεμήσει τις «συστηματικές» βλάβες που επιφέρουν τα social media στην ψυχική υγεία. 

Μιλώντας στο The Drum, ο επικεφαλής της επιχείρησης, Rahul Titus, επέμεινε πως το μάρκετινγκ, από πλευράς influencer, είναι εξαιρετικά επιβλαβές καθώς οι όποιες εικόνες είναι πολύ στημένες.

Η απαγόρευση ισχύει για όλες τις εταιρίες του ομίλου Ogilvy, μεταξύ των οποίων και η Dove. Ήδη ο αντιπρόεδρος εξωτερικής επικοινωνίας και βιωσιμότητας της Dove, Firdaous El Honsali, έχει ταχθεί υπέρ της προσπάθειας, επισημαίνοντας πως η εταιρεία «συνεργάζεται μόνο με influencer που δεν αλλοιώνουν την εμφάνισή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης».

Πώς θα λειτουργήσει

Πρακτικώς, η Ogilvy θα σταματήσει να συνεργάζεται με άτομα που κάνουν ρετούς στο δέρμα και το σώμα τους, αλλά θα επιτρέπει τη συνεργασία με όσους/όσες «παίζουν» με τον φωτισμό.

Σύμμαχος στο «κυνήγι» των παραβατών θα είναι η εφαρμογή InfluenceO, η οποία θα τους εντοπίζει.

Η απόφαση αυτή έρχεται την ώρα που η βρετανική κυβέρνηση εξετάζει νομοσχέδιο αναφορικά με την ψηφιακά αλλοιωμένη εικόνα σώματος, που ορίζει πως οι influencers θα πρέπει να δηλώνουν ξεκάθαρα πως την έχουν «πειράξει». Και επειδή είναι αρκετά τα «αγκάθια» στο δρόμο προς την τελική ψήφισή του, η Ogilvy αποφάσισε να βοηθήσει την προσπάθεια με αυτή της την πρωτοβουλία.

«Έχουμε χρέος ως μαρκετίστες, ως πρακτορεία και μάρκες, στην επόμενη γενιά. Ώστε να μην μεγαλώσουν με τις ίδιες εικόνες που βλέπουμε τώρα» επεσήμανε ο Titus.

Αναγνώρισε πως μερικές εταιρείες έχουν ήδη κάνει βήματα προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά τελικώς υποκύπτουν στις παραδοσιακές τακτικές όσον αφορά στις καμπάνιες του.  

«Έχει γίνει μεγάλη έρευνα. Εργαζόμαστε με την ομάδα των επιστημών συμπεριφοράς και μιλάμε με πολλούς influencers και έχουμε αφιερώσει πολύ χρόνο για να βρούμε πώς θα λειτουργήσει» συμπλήρωσε ο ίδιος.

 «Πρέπει να εκπαιδεύσουμε τους πελάτες μας ώστε να δίνουν στους influencers την ελευθερία να εκφράζουν περισσότερο τον εαυτό τους» έκρινε ο Titus, ενώ παραδέχθηκε πως η προσπάθεια προς την τελική υλοποίηση του πλήρους σχεδίου θα είναι μακρά.

Καταλήγοντας ζήτησε και άλλες εταιρείες να ακολουθήσουν την ίδια οδό, επιμένοντας πως «είναι το σωστό».

Η Ogilvy θα αναπτύξει την πολιτική σε δύο φάσεις. Αρχικά θα γίνουν διαβουλεύσεις και η απαγόρευση θα τεθεί σε ισχύ από τον Μάιο. Ο Titus έχει δώσει προθεσμία ως τον Δεκέμβριο για τον πλήρη τερματισμό της επεξεργασίας όλου του περιεχομένου.

Με πληροφορίες από The Drum

 
Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αντωνία Τριχοπούλου για τη Μεσογειακή διατροφή στη LiFO: Συνδέεται με την Υγεία, τον Πολιτισμό και την Οικονομία

Τech & Science / Αντωνία Τριχοπούλου για τη Μεσογειακή διατροφή στη LiFO: Συνδέεται με την Υγεία, τον Πολιτισμό και την Οικονομία

Η ακαδημαϊκός και ομότιμη καθηγήτρια Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών διευκρινίζει τι ισχύει με τη Μεσογειακή διατροφή, μετά το ρεπορτάζ του περιοδικού Politico
LIFO NEWSROOM
Επιστήμονες δημιούργησαν το πρώτο έμβρυο καγκουρό μέσω εξωσωματικής γονιμοποίησης

Τech & Science / Επιστήμονες δημιούργησαν το πρώτο έμβρυο καγκουρό μέσω εξωσωματικής γονιμοποίησης

«Ο απώτερος στόχος μας είναι να στηρίξουμε τη διατήρηση απειλούμενων μαρσιποφόρων, όπως τα κοάλα, οι διάβολοι της Τασμανίας, οι βόρειοι γουόμπατ με τριχωτή μύτη και οι πώσουμ Leadbeater», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής
LIFO NEWSROOM
Μπιλ Γκέιτς: «Αν μεγάλωνα σήμερα, θα είχα διαγνωστεί στο φάσμα του αυτισμού»

Tech & Science / Μπιλ Γκέιτς: «Αν μεγάλωνα σήμερα, θα είχα διαγνωστεί στο φάσμα του αυτισμού»

Ο πρώτος τόμος των απομνημονευμάτων του μεγιστάνα της τεχνολογίας που μόλις κυκλοφόρησε φανερώνει πως γεννήθηκε στο σωστό μέρος, την κατάλληλη στιγμή, και φτάνει μέχρι την ίδρυση της Microsoft το 1975.
THE LIFO TEAM
Οι μπονόμπο μπορούν να επικοινωνούν με ανθρώπους για να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους

Τech & Science / Οι μπονόμπο μπορούν να επικοινωνούν με ανθρώπους για να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους

Η ανακάλυψη ενισχύει τη θεωρία ότι η "θεωρία του νου", δηλαδή η ικανότητα να αντιλαμβάνεται κάποιος τις γνώσεις και τις προθέσεις άλλων, δεν είναι αποκλειστικά ανθρώπινο χαρακτηριστικό
LIFO NEWSROOM
Η μουσική μπορεί να «αγγίξει» την καρδιά, ακόμα και μέσα στη μήτρα

Τech & Science / Η μουσική μπορεί να «αγγίξει» την καρδιά των εμβρύων - Οι διαφορές μεταξύ των δύο κλασικών συνθέσεων

Oι ερευνητές μπόρεσαν να μετρήσουν την απόκριση του καρδιακού ρυθμού των εμβρύων και να εντοπίσουν τις αλλαγές στη μεταβλητότητα των καρδιακών παλμών κατά τη διάρκεια και μετά την αναπαραγωγή της μουσικής
LIFO NEWSROOM
«Συναρπαστικό» εμβόλιο κατά του καρκίνου δίνει ελπίδα στους ασθενείς

Τech & Science / «Επαναστατικό» εμβόλιο κατά του καρκίνου δίνει ελπίδα στους ασθενείς

Το εμβόλιο δρα σαν «αφίσα καταζητούμενου», αποκαλύπτοντας κρυμμένα καρκινικά κύτταρα, ώστε το ανοσοποιητικό να τα αναγνωρίζει και να τα καταστρέφει πριν εμφανιστεί ξανά η ασθένεια
LIFO NEWSROOM