Μετά θάνατον ψηφιακή ζωή

Μετά θάνατον ψηφιακή ζωή Facebook Twitter
0
Μετά θάνατον ψηφιακή ζωή Facebook Twitter

Η Google βρήκε ένα νέο τρόπο να φροντίσει το μέλλον ενός λογαριασμού, όταν πλέον ο χρήστης του εγκαταλείψει τα εγκόσμια. Σύμφωνα με το Verge, ένας Διαχειριστής Ανενεργού Λογαριασμού, διαθέσιμος στις ρυθμίσεις του Google, επιτρέπει τον καθορισμό ενός περιθωρίου από τρεις μέχρι έξι μήνες. Αν μέσα σε αυτό το διάστημα ο χρήστης δεν συνδεθεί, η Google θα ειδοποιεί έναν επιλεγμένο τηλεφωνικό αριθμό ή email. Θα μπορούν επίσης να προστεθούν μέχρι και δέκα επαφές, οι οποίες θα ειδοποιούνται με ένα ειδικά γραμμένο για την περίσταση email, και στις οποίες προαιρετικά θα δίνεται πρόσβαση στα δεδομένα των υπηρεσιών που χρησιμοποιούνται. Και αφού γίνουν όλα αυτά, η Google θα μπορεί να προχωρήσει στο τελευταίο βήμα: τη διαγραφή του λογαριασμού, αφού πλέον θα έχουν ειδοποιηθεί όλες οι επαφές.

Η Google δεν είναι η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί έναν «διακόπτη θανάτου», ώστε να μπορεί να διαχειρίζεται ανενεργούς λογαριασμούς μετά το θάνατο του κατόχου. Ακόμα και αν υπάρχει όμως μια συγκεκριμένη κατεύθυνση που ακολουθείται, κολοσσοί όπως το Facebook θα πρέπει να βρουν ένα τρόπο να μετατρέπουν τους λογαριασμούς των χρηστών που έχουν πεθάνει, από σελίδες με συνεχή ροή σε «ψηφιακά μνήματα».

Μέχρι σήμερα η Google βασιζόταν σε «εγκεκριμένους αντιπρόσωπους» του θανόντα, οι οποίοι θα έπρεπε να υποβάλουν μια αίτηση για να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς του. Τώρα περνάει στο επόμενο επίπεδο, αφού με τον «Διαχειριστή Ανενεργού Λογαριασμού» δημιουργεί ένα ψηφιακό αντίστοιχο μιας πραγματικής διαθήκης.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM