Οι διαφημίσεις στα κοινωνικά μέσα θα ξεπεράσουν σε αξία τις διαφημίσεις στις εφημερίδες από το 2020

Οι διαφημίσεις στα κοινωνικά μέσα θα ξεπεράσουν σε αξία τις διαφημίσεις στις εφημερίδες από το 2020 Facebook Twitter
0

 Ο τζίρος της διαφημιστικής δαπάνης στα κοινωνικά μέσα (social media) σχεδόν θα φθάσει τον διαφημιστικό τζίρο στις εφημερίδες το 2019 και από το 2020 θα τον ξεπεράσει, σύμφωνα με εκτιμήσεις της διαφημιστικής εταιρείας Zenith Optimedia, μέλους του γιαλλικού ομίλου Publicis.

Η αιτία γι' αυτό είναι ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο ενημερώνονται πλέον για το τι συμβαίνει στον κόσμο μέσω του Facebook και των άλλων κοινωνικών μέσων, συχνά αποκτώντας πρόσβαση στις ειδήσεις από τις κινητές συσκευές τους.

 Η Zenith προβλέπει ότι η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη στα κοινωνικά μέσα θα αυξηθεί κατά 72% από 29 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016 σε 50 δισ. δολάρια το 2019. Έτσι, θα αποτελεί το ένα πέμπτο (20%) της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης στο διαδίκτυο το 2019 έναντι μεριδίου 16% το 2016.

 Η διαφήμιση τα social media αυξάνεται με μέσο ετήσιο ρυθμό 20% και, φθάνοντας τα 50,2 δισεκατομμύρια δολάρια, το 2019, θα είναι μόλις 1% μικρότερη από τη διαφήμιση στις εφημερίδες (50,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019).

Από το 2020, προβλέπεται ότι οι διαφημίσεις στα κοινωνικά μέσα θα ξεπεράσουν -και με διαφορά- τις διαφημίσεις στις εφημερίδες. Σταδιακά όλο και περισσότερες εταιρείες μεταφέρουν τους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς τους από τα παραδοσιακά μέσα όπως οι εφημερίδες, προς τα κοινωνικά μέσα, όπου οι χρήστες διαβάζουν συχνά πλέον τις ειδήσεις της ημέρας. 

Η Zenith προβλέπει ότι η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί κατά 4,4% το 2017, με τον ίδιο ρυθμό που αυξήθηκε το 2016, ενώ για το 2018 και το 2019 προβλέπεται περαιτέρω ετήσια αύξηση με ρυθμό 4,4% και 4,1% αντίστοιχα. Μετά το 2010, η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη εμφανίζει σταθερή ετήσια αύξηση της τάξης του 4% έως 5%. 

Οι διαφημίσεις σε μορφή online βίντεο αναπτύσσονται με ταχύ ετήσιο ρυθμό της τάξης του 18% (σχεδόν με το ρυθμό αύξησης της διαφήμισης στα social media) και αναμένεται να φθάσουν τα 35,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019, λίγο περισσότερα από τη ραδιοφωνική διαφήμιση (35 δισ. δολάρια), αλλά ακόμη πολύ λιγότερα -σχεδόν το ένα πέμπτο του τζίρου- σε σχέση με την τηλεοπτική διαφήμιση.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Παγετώνας της Αποκάλυψης»: Η κατάρρευσή του απειλεί τις παράκτιες κοινότητες από το Μαϊάμι και το Λονδίνο μέχρι το Μπαγκλαντές

Περιβάλλον / «Παγετώνας της Αποκάλυψης»: Η κατάρρευσή του απειλεί τις παράκτιες κοινότητες από το Μαϊάμι και το Λονδίνο μέχρι το Μπαγκλαντές

Οι επιστήμονες έψαξαν βαθιά κάτω από τον «Παγετώνα της Αποκάλυψης» και τα ευρήματά τους ισοδυναμούν με πιθανή καταστροφή για τον πλανήτη
LIFO NEWSROOM
Νέα αιματολογική εξέταση προβλέπει κίνδυνο για ασθένειες σε παιδιά

Τech & Science / Νέα αιματολογική εξέταση προβλέπει κίνδυνο για ασθένειες σε παιδιά

Η εξέταση μπορεί να πραγματοποιηθεί με εξοπλισμό που χρησιμοποιείται ευρέως για τον έλεγχο του πλάσματος αίματος σε βρέφη, καθιστώντας εφικτό για τους γιατρούς να εντοπίσουν πρώιμα σημάδια ασθενειών και να παρέχουν έγκαιρες θεραπείες
LIFO NEWSROOM
Ο θηλασμός ζωτικής σημασίας για τη διαμόρφωση του μικροβιώματος και της υγείας των πνευμόνων

Τech & Science / Ο θηλασμός ζωτικής σημασίας για τη διαμόρφωση του μικροβιώματος και της υγείας των πνευμόνων

Τα δεδομένα μελέτης επέτρεψαν στους ερευνητές να αποσυνδέσουν την επίδραση του θηλασμού στο μικροβίωμα του βρέφους από μια σειρά άλλων περιβαλλοντικών παραγόντων
LIFO NEWSROOM
Είχε η Γη δακτύλιο όπως ο Κρόνος; - Τι αποκαλύπτουν οι κρατήρες στην επιφάνεια του πλανήτη

Τech & Science / Είχε η Γη δακτύλιο όπως ο Κρόνος; - Τι αποκαλύπτουν οι κρατήρες στην επιφάνεια του πλανήτη

Επιστήμονες θεωρούν ότι οι ανώμαλες θέσεις των κρατήρων πρόσκρουσης, τα συντρίμμια μετεωριτών σε ιζηματογενή πετρώματα, τα τσουνάμι και η σύντομη έκθεση μετεωριτών σε διαστημική ακτινοβολία σχετίζονται
LIFO NEWSROOM
Έρχονται αλλαγές στο Instagram με στόχο την προστασία των εφήβων

Διεθνή / Έρχονται αλλαγές στο Instagram με στόχο την προστασία των εφήβων

Η εφαρμογή θα εμποδίζει τους εφήβους να βλέπουν ευαίσθητες φωτογραφίες και βίντεο - Οι γονείς θα βλέπουν σε ποιους λογαριασμούς στέλνει μηνύματα το παιδί τους - Οι έφηβοι θα λαμβάνουν επίσης μια ειδοποίηση για έξοδο από την εφαρμογή μετά από 60 λεπτά χρήσης κάθε μέρα
LIFO NEWSROOM