Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής

Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής Facebook Twitter
1

Η Nike Inc έχει πουλήσει 61% περισσότερα εμπορεύματα από τότε που εμφανίστηκε η αμφισβητούμενη διαφημιστική καμπάνια με τον Κόλιν Κάπερνικ σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων της εταιρείας από την Thomson Reuters Proprietary Research.

Ο Κάπερνικ ο οποίος προκάλεσε μια εθνική διαμάχη στις ΗΠΑ καθώς γονάτισε κατά τη διάρκεια του εθνικού ύμνου, δημοσίευσε το tweet με τη διαφήμιση το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Εργασίας, το οποίο αμέσως προκάλεσε κάλεσμα για μποϊκοτάρισμα των προϊόντων της εταιρείας.

Ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επίσης έγραψε σε tweet, χωρίς να προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία, ότι «η Nike αντιμετωπίζει θυμό και μποϊκοτάζ».

Ωστόσο, η έρευνα της Thomson Reuters, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την StyleSage Co, έδειξε ότι ο σημαντικός κατασκευαστής αθλητικών ειδών στον κόσμο κατάφερε να κάνει πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις μεταξύ 3 Σεπτεμβρίου και 13 Σεπτεμβρίου από ό, τι στο δεκαήμερο πριν από τη διαφήμιση.

«Αυτά τα ισχυρά στατιστικά στοιχεία ενισχύουν την ιδέα ότι η Nike παραμένει σταθερή, όχι μόνο σε ένα κοινωνικό πλαίσιο», δήλωσε ο Jharonne Martis, διευθυντής έρευνας καταναλωτών στην Thomson Reuters.

Οι μετοχές της Nike ανέκαμψαν μετά από μια αρχική πτώση όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες εκδόσεις της διαφήμισης, κάνοντας τελικά ρεκόρ μετά από μια εβδομάδα.

Το κλίμα στα social media γύρω από την εταιρεία, το οποίο ήταν αρνητικό αμέσως μετά τη διαφήμιση, αντιστράφηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με την Eikon Social Media Monitor της Thomson Reuters.

«Η διαφημιστική καμπάνια της Nike ήταν ιδιοφυής ... Αυτή η προμελετημένη κίνηση ήταν άλλη μια μικρή αλλά σημαντική ένδειξη της δύναμης και της εμπιστοσύνης στη θέση της στην αγορά», δηλώνουν οι αναλυτές.

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανήλικος Παλαιστίνιος πέθανε από την πείνα σε ισραηλινή φυλακή - Δεν του είχαν απαγγελθεί κατηγορίες

Διεθνή / Ανήλικος Παλαιστίνιος πέθανε σε ισραηλινή φυλακή - Υποσιτισμό και κακουχίες, έδειξε η νεκροψία

Ο 17χρονος είχε συλληφθεί τον περασμένο Σεπτέμβριο γιατί έριξε πέτρες σε Ισραηλινούς στρατιώτες, κρατούνταν για πάνω από έξι μήνες χωρίς να του έχει απαγγελθεί καν κατηγορία
LIFO NEWSROOM
Απολύθηκαν εν μέσω κρίσης: Εργαζόμενοι της USAID απομακρύνθηκαν ενώ προσέφεραν βοήθεια στη σεισμόπληκτη Μιανμάρ

Διεθνή / USAID: Στελέχη πρώτης γραμμής απολύθηκαν ενώ βρίσκονταν στο πεδίο, στη σεισμόπληκτη Μιανμάρ

Ο Αμερικανός ΥΠΕΞ δήλωσε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν θα συνεχίσουν να είναι ο κύριος πάροχος ανθρωπιστικής βοήθειας παγκοσμίως, ζητώντας από άλλα κράτη να εντείνουν τις προσπάθειές τους
LIFO NEWSROOM
Κινδυνεύει να κλείσει την επιχείρησή της η ζωγράφος του «χειρότερου πορτρέτου του Τραμπ»

Διεθνή / Κινδυνεύει να κλείσει την επιχείρησή της η ζωγράφος του «χειρότερου πορτρέτου του Τραμπ»

Η Σάρα Μπόρντμαν, η καλλιτέχνιδα πίσω από το επίσημο πορτρέτο του Ντόναλντ Τραμπ το οποίο ο πρόεδρος χαρακτήρισε ως «πραγματικά το χειρότερο», λέει ότι οι έντονες αρνητικές αντιδράσεις που έγιναν viral έθεσαν σε κίνδυνο την 41χρονη επιχείρησή της
LIFO NEWSROOM
Δασμοί Τραμπ: Πώς οι ΗΠΑ πυροβολούν τα πόδια τους

Διεθνή / Δασμοί Τραμπ: Πώς οι ΗΠΑ πυροβολούν τα πόδια τους

Σύμφωνα με τις αγορές όλες οι οικονομίες θα πληγούν σε έναν ορατό χρονικό ορίζοντα από τους δασμούς Τραμπ, αλλά μεγαλύτερο θύμα θα είναι η ίδια η αμερικανική οικονομία, η οποία κινδυνεύει με ύφεση από έναν παγκόσμιο εμπορικό πόλεμο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Κάτι που προβληματίζει, μένει παραπάνω στο μυαλό μας. Έτσι είναι οι καλές διαφημίσεις, δεν προκαλούν θετικά ή αρνητικά και μόνο, σε βάζουν να σκέφτεσαι. Κι όταν σε κάτι σε βάζει να σκέφτεσαι μπορεί να δώσεις έστω κι άθελά σου τα εύσημα στο προϊόν ενώ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η διαφήμιση ως έχειν (ασχέτως με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εν λόγω προϊόντος).