Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής

Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής Facebook Twitter
1

Η Nike Inc έχει πουλήσει 61% περισσότερα εμπορεύματα από τότε που εμφανίστηκε η αμφισβητούμενη διαφημιστική καμπάνια με τον Κόλιν Κάπερνικ σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων της εταιρείας από την Thomson Reuters Proprietary Research.

Ο Κάπερνικ ο οποίος προκάλεσε μια εθνική διαμάχη στις ΗΠΑ καθώς γονάτισε κατά τη διάρκεια του εθνικού ύμνου, δημοσίευσε το tweet με τη διαφήμιση το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Εργασίας, το οποίο αμέσως προκάλεσε κάλεσμα για μποϊκοτάρισμα των προϊόντων της εταιρείας.

Ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επίσης έγραψε σε tweet, χωρίς να προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία, ότι «η Nike αντιμετωπίζει θυμό και μποϊκοτάζ».

Ωστόσο, η έρευνα της Thomson Reuters, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την StyleSage Co, έδειξε ότι ο σημαντικός κατασκευαστής αθλητικών ειδών στον κόσμο κατάφερε να κάνει πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις μεταξύ 3 Σεπτεμβρίου και 13 Σεπτεμβρίου από ό, τι στο δεκαήμερο πριν από τη διαφήμιση.

«Αυτά τα ισχυρά στατιστικά στοιχεία ενισχύουν την ιδέα ότι η Nike παραμένει σταθερή, όχι μόνο σε ένα κοινωνικό πλαίσιο», δήλωσε ο Jharonne Martis, διευθυντής έρευνας καταναλωτών στην Thomson Reuters.

Οι μετοχές της Nike ανέκαμψαν μετά από μια αρχική πτώση όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες εκδόσεις της διαφήμισης, κάνοντας τελικά ρεκόρ μετά από μια εβδομάδα.

Το κλίμα στα social media γύρω από την εταιρεία, το οποίο ήταν αρνητικό αμέσως μετά τη διαφήμιση, αντιστράφηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με την Eikon Social Media Monitor της Thomson Reuters.

«Η διαφημιστική καμπάνια της Nike ήταν ιδιοφυής ... Αυτή η προμελετημένη κίνηση ήταν άλλη μια μικρή αλλά σημαντική ένδειξη της δύναμης και της εμπιστοσύνης στη θέση της στην αγορά», δηλώνουν οι αναλυτές.

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιράν: Καζάνι που βράζει η Τεχεράνη για την τύχη της Ahoo Daryaei: Αν την έχουν πειράξει θα πάρουν φωτιά οι δρόμοι, λένε

Διεθνή / Ιράν: Καζάνι που βράζει η Τεχεράνη για την τύχη της Ahoo Daryaei: Αν την έχουν πειράξει θα πάρουν φωτιά οι δρόμοι, λένε

«Να θυμηθούν πώς αντέδρασε ο κόσμος όταν σκότωσαν τη Μάχσα Αμίνι» αναφέρουν φοιτητές στην Τεχεράνη για τη φοιτήτρια που έμεινε με τα εσώρουχά της ως ένδειξη διαμαρτυρίας
LIFO NEWSROOM
Για να μην ξεχνιόμαστε: Ο Ρόμπερτ Φ. Κένεντι Τζούνιορ πιστεύει ότι τα poppers προκαλούν AIDS

Διεθνή / Για να μην ξεχνιόμαστε: Ο Ρόμπερτ Φ. Κένεντι Τζούνιορ πιστεύει ότι τα poppers προκαλούν AIDS

Ο εκλεκτός του Τραμπ για τη θέση του υπουργού Υγείας έχει επίσης ισχυριστεί ότι το φθόριο στο νερό κάνει τα παιδιά γκέι, ενώ αναφέρεται στους αναστολείς εφηβείας ως «φάρμακα ευνουχισμού».
LIFO NEWSROOM
Ταϊλάνδη: Η νομιμοποίηση του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών προσελκύει τεράστιο κύμα τουριστών

Διεθνή / Ταϊλάνδη: Η νομιμοποίηση του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών προσελκύει τεράστιο κύμα τουριστών

Η Ταϊλάνδη έχει το πλεονέκτημα ότι βρίσκεται κοντά σε χώρες χωρίς ισότητα στον γάμο, όπως η Ινδία, με περισσότερους από 3,6 δισεκατομμύρια ανθρώπους να κατοικούν εντός πτήσης πέντε ωρών από τη χώρα
LIFO NEWSROOM
Φωτογράφος από τον Λίβανο απαθανάτισε βόμβα δευτερόλεπτα πριν χτυπήσει πολυκατοικία

Διεθνή / Φωτογράφος από τον Λίβανο απαθανάτισε βόμβα δευτερόλεπτα πριν χτυπήσει πολυκατοικία

Παρά την προειδοποίηση για εκκένωση, ο  Hassan Ammar πήρε θέση σε ασφαλή απόσταση και έδειξε με τρία κλικ, τη στιγμή πριν, κατά τη διάρκεια της έκρηξης και μετά, όταν πια το κτίριο έχει ισοπεδωθεί
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Κάτι που προβληματίζει, μένει παραπάνω στο μυαλό μας. Έτσι είναι οι καλές διαφημίσεις, δεν προκαλούν θετικά ή αρνητικά και μόνο, σε βάζουν να σκέφτεσαι. Κι όταν σε κάτι σε βάζει να σκέφτεσαι μπορεί να δώσεις έστω κι άθελά σου τα εύσημα στο προϊόν ενώ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η διαφήμιση ως έχειν (ασχέτως με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εν λόγω προϊόντος).