Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής

Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής Facebook Twitter
1

Η Nike Inc έχει πουλήσει 61% περισσότερα εμπορεύματα από τότε που εμφανίστηκε η αμφισβητούμενη διαφημιστική καμπάνια με τον Κόλιν Κάπερνικ σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων της εταιρείας από την Thomson Reuters Proprietary Research.

Ο Κάπερνικ ο οποίος προκάλεσε μια εθνική διαμάχη στις ΗΠΑ καθώς γονάτισε κατά τη διάρκεια του εθνικού ύμνου, δημοσίευσε το tweet με τη διαφήμιση το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Εργασίας, το οποίο αμέσως προκάλεσε κάλεσμα για μποϊκοτάρισμα των προϊόντων της εταιρείας.

Ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επίσης έγραψε σε tweet, χωρίς να προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία, ότι «η Nike αντιμετωπίζει θυμό και μποϊκοτάζ».

Ωστόσο, η έρευνα της Thomson Reuters, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την StyleSage Co, έδειξε ότι ο σημαντικός κατασκευαστής αθλητικών ειδών στον κόσμο κατάφερε να κάνει πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις μεταξύ 3 Σεπτεμβρίου και 13 Σεπτεμβρίου από ό, τι στο δεκαήμερο πριν από τη διαφήμιση.

«Αυτά τα ισχυρά στατιστικά στοιχεία ενισχύουν την ιδέα ότι η Nike παραμένει σταθερή, όχι μόνο σε ένα κοινωνικό πλαίσιο», δήλωσε ο Jharonne Martis, διευθυντής έρευνας καταναλωτών στην Thomson Reuters.

Οι μετοχές της Nike ανέκαμψαν μετά από μια αρχική πτώση όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες εκδόσεις της διαφήμισης, κάνοντας τελικά ρεκόρ μετά από μια εβδομάδα.

Το κλίμα στα social media γύρω από την εταιρεία, το οποίο ήταν αρνητικό αμέσως μετά τη διαφήμιση, αντιστράφηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με την Eikon Social Media Monitor της Thomson Reuters.

«Η διαφημιστική καμπάνια της Nike ήταν ιδιοφυής ... Αυτή η προμελετημένη κίνηση ήταν άλλη μια μικρή αλλά σημαντική ένδειξη της δύναμης και της εμπιστοσύνης στη θέση της στην αγορά», δηλώνουν οι αναλυτές.

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέα Υόρκη: Συνελήφθη ο άνδρας που έβαλε φωτιά σε γυναίκα σε συρμό του μετρό ενώ κοιμόταν- Πώς εντοπίστηκε

Διεθνή / Νέα Υόρκη: Συνελήφθη ο άνδρας που έβαλε φωτιά σε γυναίκα στο μετρό ενώ κοιμόταν- Πώς εντοπίστηκε

Ο δράστης συνελήφθη οκτώ ώρες μετά την επίθεση σε άλλο σταθμό στο Μανχάταν. Σύμφωνα με την αστυνομία, προσέγγισε τη γυναίκα χωρίς να μιλήσει και χρησιμοποίησε έναν αναπτήρα για να ανάψει τα ρούχα της, τα οποία τυλίχθηκαν στις φλόγες μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα
LIFO NEWSROOM
Ο Τζεφ Μπέζος διέψευσε πως θα παντρευτεί την Λόρεν Σάντσεζ στο Άσπεν μετά τα Χριστούγεννα   

Διεθνή / Ο Τζεφ Μπέζος διέψευσε πως θα παντρευτεί την Λόρεν Σάντσεζ στο Άσπεν μετά τα Χριστούγεννα   

Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι ο ιδρυτής της Amazon θα ξοδέψει για το γάμο του 600 εκατ. δολάρια - Η Λόρεν Σάντσεζ είχε δηλώσει τον περασμένο μήνα πως έχει ήδη αγοράσει το νυφικό της
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Διαζύγιο ζήτησε η σύζυγος του Μπασάρ αλ Άσαντ - Θέλει να μετακομίσει στο Λονδίνο

Διεθνή / Διαζύγιο ζήτησε η σύζυγος του Μπασάρ αλ Άσαντ - Θέλει να μετακομίσει στο Λονδίνο

Η Άσμα έχει υποβάλει αίτηση σε ρωσικό δικαστήριο, ζητώντας ειδική άδεια για να εγκαταλείψει τη Μόσχα, όπου διαμένει με τον Άσαντ μετά την πτώση του καθεστώτος του στη Συρία
LIFO NEWSROOM
Η Honda και η Nissan ξεκινούν επίσημα τις συνομιλίες συγχώνευσης για τη δημιουργία της τρίτης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο

Διεθνή / Ιστορική συγχώνευση: Honda και Nissan ανακοινώνουν σχέδια ενοποίησης

Honda και Nissan ξεκινούν επίσημα τις συνομιλίες συγχώνευσης για τη δημιουργία της τρίτης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο - Τι προβλέπει το σχέδιο για τη συγχώνευση των δύο εταιρειών
LIFO NEWSROOM
«Με βίασαν οι μπράβοι του Άσαντ, αλλά πλέον δεν φοβάμαι να δείξω το πρόσωπό μου»

Διεθνή / «Με βίασαν οι μπράβοι του Άσαντ, αλλά πλέον δεν φοβάμαι να δείξω το πρόσωπό μου»

«Είμαι χαρούμενος για την πτώση του Άσαντ, αλλά δεν μπορώ να ξεχάσω όσα έζησα. Υπήρχε μια γυναίκα στη φυλακή. Στέκεται ακόμα στο μυαλό μου. Ήταν σε μια γωνία και παρακαλούσε. Την είχαν βιάσει»
LIFO NEWSROOM
Υπόθεση Πελικό: Η Ζιζέλ είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τους βιαστές της και στο εφετείο

Διεθνή / Υπόθεση Πελικό: Η Ζιζέλ είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τους βιαστές της και στο εφετείο

Προς το παρόν δύο κατηγορούμενοι άσκησαν έφεση αμέσως μετά την ολοκλήρωση της δίκης - Περιθώριο μέχρι τις 29 Δεκεμβρίου έχουν οι κατηγορούμενοι για να ασκήσουν έφεση
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Βαριές απώλειες για τη Βόρεια Κορέα στο ουκρανικό μέτωπο – 1.100 στρατιώτες νεκροί ή τραυματίες

Διεθνή / Βαριές απώλειες για τη Βόρεια Κορέα στο ουκρανικό μέτωπο – 1.100 στρατιώτες νεκροί ή τραυματίες

Η Πιονγκγιάνγκ έχει στείλει χιλιάδες στρατιώτες για να υποστηρίξουν τον ρωσικό στρατό, κυρίως στη συνοριακή περιοχή του Κουρσκ, όπου οι ουκρανικές δυνάμεις κατέγραψαν στρατιωτικά κέρδη νωρίτερα φέτος
LIFO NEWSROOM
Η Ιαπωνία χαλαρώνει το νόμο για τους πυροβολισμούς ζώων λόγω της αύξησης επιθέσεων από αρκούδες στις πόλεις

Διεθνή / Η Ιαπωνία χαλαρώνει τον νόμο για τους πυροβολισμούς ζώων λόγω της αύξησης επιθέσεων από αρκούδες στις πόλεις

Τον προηγούμενο χρόνο αναφέρθηκαν 219 σοβαρά περιστατικά στην Ιαπωνία, συμπεριλαμβανομένων έξι θανάτων, ενώ περισσότερες από 9.000 μαύρες και καφέ αρκούδες παγιδεύτηκαν και θανατώθηκαν την ίδια περίοδο
LIFO NEWSROOM
Μαγδεμβούργο: Οι σκοτεινές αναρτήσεις του Σαουδάραβα ψυχιάτρου που αγνοήθηκαν

Διεθνή / Μαγδεμβούργο: Οι σκοτεινές αναρτήσεις του Σαουδάραβα ψυχιάτρου που αγνοήθηκαν

Σε αναρτήσεις του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είχε αποκηρύξει τη μουσουλμανική πίστη του και είχε εκφράσει συμπάθεια προς το ακροδεξιό κόμμα Εναλλακτική για τη Γερμανία (AfD)
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Τραμπ θέλει να αλλάξει το όνομα του ψηλότερου βουνού της βόρειας Αμερικής

Διεθνή / Γιατί ο Τραμπ θέλει να αλλάξει το όνομα του ψηλότερου βουνού της βόρειας Αμερικής

Η πρόταση του Τραμπ αναμένεται να αναζωπυρώσει τη συζήτηση για την πολιτιστική και ιστορική σημασία του ονόματος του βουνού, δημιουργώντας αντιπαραθέσεις μεταξύ της ομοσπονδιακής κυβέρνησης και της πολιτείας της Αλάσκας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Κάτι που προβληματίζει, μένει παραπάνω στο μυαλό μας. Έτσι είναι οι καλές διαφημίσεις, δεν προκαλούν θετικά ή αρνητικά και μόνο, σε βάζουν να σκέφτεσαι. Κι όταν σε κάτι σε βάζει να σκέφτεσαι μπορεί να δώσεις έστω κι άθελά σου τα εύσημα στο προϊόν ενώ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η διαφήμιση ως έχειν (ασχέτως με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εν λόγω προϊόντος).