Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής

Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής Facebook Twitter
1

Η Nike Inc έχει πουλήσει 61% περισσότερα εμπορεύματα από τότε που εμφανίστηκε η αμφισβητούμενη διαφημιστική καμπάνια με τον Κόλιν Κάπερνικ σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων της εταιρείας από την Thomson Reuters Proprietary Research.

Ο Κάπερνικ ο οποίος προκάλεσε μια εθνική διαμάχη στις ΗΠΑ καθώς γονάτισε κατά τη διάρκεια του εθνικού ύμνου, δημοσίευσε το tweet με τη διαφήμιση το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Εργασίας, το οποίο αμέσως προκάλεσε κάλεσμα για μποϊκοτάρισμα των προϊόντων της εταιρείας.

Ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επίσης έγραψε σε tweet, χωρίς να προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία, ότι «η Nike αντιμετωπίζει θυμό και μποϊκοτάζ».

Ωστόσο, η έρευνα της Thomson Reuters, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την StyleSage Co, έδειξε ότι ο σημαντικός κατασκευαστής αθλητικών ειδών στον κόσμο κατάφερε να κάνει πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις μεταξύ 3 Σεπτεμβρίου και 13 Σεπτεμβρίου από ό, τι στο δεκαήμερο πριν από τη διαφήμιση.

«Αυτά τα ισχυρά στατιστικά στοιχεία ενισχύουν την ιδέα ότι η Nike παραμένει σταθερή, όχι μόνο σε ένα κοινωνικό πλαίσιο», δήλωσε ο Jharonne Martis, διευθυντής έρευνας καταναλωτών στην Thomson Reuters.

Οι μετοχές της Nike ανέκαμψαν μετά από μια αρχική πτώση όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες εκδόσεις της διαφήμισης, κάνοντας τελικά ρεκόρ μετά από μια εβδομάδα.

Το κλίμα στα social media γύρω από την εταιρεία, το οποίο ήταν αρνητικό αμέσως μετά τη διαφήμιση, αντιστράφηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με την Eikon Social Media Monitor της Thomson Reuters.

«Η διαφημιστική καμπάνια της Nike ήταν ιδιοφυής ... Αυτή η προμελετημένη κίνηση ήταν άλλη μια μικρή αλλά σημαντική ένδειξη της δύναμης και της εμπιστοσύνης στη θέση της στην αγορά», δηλώνουν οι αναλυτές.

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δομινικανή Δημοκρατία: «Παραμένουν θαμμένοι στα συντρίμμια» - Τουλάχιστον 113 οι νεκροί

Διεθνή / Δομινικανή Δημοκρατία: «Παραμένουν θαμμένοι στα συντρίμμια» - Τουλάχιστον 113 οι νεκροί στο κέντρο

Συγγενείς και φίλοι των θαμώνων που αγνοούνται, παρέμειναν όλο το βράδυ έξω από το κέντρο με την ελπίδα να μάθουν νέα για τους ανθρώπους τους που βρίσκονταν παρόντες όταν κατέρρευσε η οροφή στο Jet Set
LIFO NEWSROOM
Ράσελ Μπραντ: Θα παραθέσει ομιλία σε κολέγιο μετά τις κατηγορίες για βιασμό και σεξουαλική κακοποίηση

Διεθνή / Ράσελ Μπραντ: Θα παραθέσει ομιλία σε κολέγιο μετά τις κατηγορίες για βιασμό και σεξουαλική κακοποίηση

Ο ηθοποιός ανακοινώθηκε πως θα μιλήσει για την κουλτούρα του «cancel», για την ελευθερία του λόγου και τη λογοκρισία, μόλις οκτώ ημέρες μετά τις κατηγορίες εναντίον του
LIFO NEWSROOM
Καταγγελία πρώην στελέχους του Facebook: «Η Meta υπονόμευσε την εθνική ασφάλεια των ΗΠΑ»

Διεθνή / Καταγγελία πρώην στελέχους του Facebook: «Η Meta υπονόμευσε την εθνική ασφάλεια των ΗΠΑ»

Η Σάρα Γουίν-Γουίλιαμς κατηγορεί στελέχη της Meta ότι συνεργάστηκαν με το Πεκίνο, απέκρυψαν πληροφορίες από το Κογκρέσο και κατασκεύασαν «λογισμικό λογοκρισίας» για την Κίνα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Κάτι που προβληματίζει, μένει παραπάνω στο μυαλό μας. Έτσι είναι οι καλές διαφημίσεις, δεν προκαλούν θετικά ή αρνητικά και μόνο, σε βάζουν να σκέφτεσαι. Κι όταν σε κάτι σε βάζει να σκέφτεσαι μπορεί να δώσεις έστω κι άθελά σου τα εύσημα στο προϊόν ενώ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η διαφήμιση ως έχειν (ασχέτως με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εν λόγω προϊόντος).