Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής

Ανάλυση Thomson Reuters: Η διαφήμιση της Nike με τον Κόλιν Κάπερνικ ήταν ιδιοφυής Facebook Twitter
1

Η Nike Inc έχει πουλήσει 61% περισσότερα εμπορεύματα από τότε που εμφανίστηκε η αμφισβητούμενη διαφημιστική καμπάνια με τον Κόλιν Κάπερνικ σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων της εταιρείας από την Thomson Reuters Proprietary Research.

Ο Κάπερνικ ο οποίος προκάλεσε μια εθνική διαμάχη στις ΗΠΑ καθώς γονάτισε κατά τη διάρκεια του εθνικού ύμνου, δημοσίευσε το tweet με τη διαφήμιση το Σαββατοκύριακο της Ημέρας Εργασίας, το οποίο αμέσως προκάλεσε κάλεσμα για μποϊκοτάρισμα των προϊόντων της εταιρείας.

Ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επίσης έγραψε σε tweet, χωρίς να προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία, ότι «η Nike αντιμετωπίζει θυμό και μποϊκοτάζ».

Ωστόσο, η έρευνα της Thomson Reuters, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την StyleSage Co, έδειξε ότι ο σημαντικός κατασκευαστής αθλητικών ειδών στον κόσμο κατάφερε να κάνει πολύ μεγαλύτερες πωλήσεις μεταξύ 3 Σεπτεμβρίου και 13 Σεπτεμβρίου από ό, τι στο δεκαήμερο πριν από τη διαφήμιση.

«Αυτά τα ισχυρά στατιστικά στοιχεία ενισχύουν την ιδέα ότι η Nike παραμένει σταθερή, όχι μόνο σε ένα κοινωνικό πλαίσιο», δήλωσε ο Jharonne Martis, διευθυντής έρευνας καταναλωτών στην Thomson Reuters.

Οι μετοχές της Nike ανέκαμψαν μετά από μια αρχική πτώση όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες εκδόσεις της διαφήμισης, κάνοντας τελικά ρεκόρ μετά από μια εβδομάδα.

Το κλίμα στα social media γύρω από την εταιρεία, το οποίο ήταν αρνητικό αμέσως μετά τη διαφήμιση, αντιστράφηκε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με την Eikon Social Media Monitor της Thomson Reuters.

«Η διαφημιστική καμπάνια της Nike ήταν ιδιοφυής ... Αυτή η προμελετημένη κίνηση ήταν άλλη μια μικρή αλλά σημαντική ένδειξη της δύναμης και της εμπιστοσύνης στη θέση της στην αγορά», δηλώνουν οι αναλυτές.

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η επιστροφή του Τραμπ, το αντί-woke παραλήρημα του Μιλεϊ και η δήλωση του Πάπα: Η τέταρτη ημέρα του Ντάβ

Διεθνή / Η επιστροφή του Τραμπ, το αντί-woke παραλήρημα του Μιλέι και η δήλωση του Πάπα: Η τέταρτη ημέρα του Ντάβος

O Xάβιερ Μιλέι χαρακτήρισε το «woke» ως τη «μεγάλη πανδημία της εποχής μας», ενώ ο απεσταλμένος του Πάπας Φραγκίσκου προειδοποίησε για τους κινδύνους που μπορεί να θέσει η τεχνητή νοημοσύνη στην «ανθρώπινη αξιοπρέπεια και αδελφοσύνη»
LIFO NEWSROOM
Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Γυναίκα που αρνείται το σεξ δεν «φταίει» για το διαζύγιο

Διεθνή / Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Γυναίκα που αρνείται το σεξ δεν «φταίει» για το διαζύγιο

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων καταδίκασε την Γαλλία και τάχθηκε στο πλευρό 69χρονης Γαλλίδας, της οποίας ο σύζυγος πήρε διαζύγιο σε βάρος της επειδή δεν έκανε σεξ μαζί του
LIFO NEWSROOM
Ο Οτσαλάν «επιδιώκει» διαπραγματεύσεις με την τουρκική κυβέρνηση για τον αφοπλισμό του PPK

Διεθνή / Ο Οτσαλάν «επιδιώκει» διαπραγματεύσεις με την τουρκική κυβέρνηση για τον αφοπλισμό του PPK

Για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια, στα τέλη Δεκεμβρίου, βουλευτές του φιλοκουρδικού κόμματος συνάντησαν τον Οτσαλάν, μετά από άδεια που παραχώρησε η τουρκική κυβέρνηση
LIFO NEWSROOM
Κάρολος και Ουίλιαμ: Ετοιμάζουν βασιλική περιοδεία στις ΗΠΑ και συνάντηση με τον Τραμπ

Διεθνή / Κάρολος και Ουίλιαμ: Ετοιμάζουν βασιλική περιοδεία στις ΗΠΑ και συνάντηση με τον Τραμπ

Η Ντάουνινγκ Στριτ θέλει να εκμεταλλευτεί την συμπάθεια που δείχνει ο νέος πρόεδρος για τη βασιλική οικογένεια - Ο Βρετανός πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ δεν προσκλήθηκε στην ορκωμοσία Τραμπ
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ

σχόλια

1 σχόλια
Κάτι που προβληματίζει, μένει παραπάνω στο μυαλό μας. Έτσι είναι οι καλές διαφημίσεις, δεν προκαλούν θετικά ή αρνητικά και μόνο, σε βάζουν να σκέφτεσαι. Κι όταν σε κάτι σε βάζει να σκέφτεσαι μπορεί να δώσεις έστω κι άθελά σου τα εύσημα στο προϊόν ενώ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η διαφήμιση ως έχειν (ασχέτως με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εν λόγω προϊόντος).