Οι Αμερικανοί προτίμησαν να ψωνίζουν από το σπίτι τους κατά το φετινό Black Friday και την Ημέρα των Ευχαριστιών, μεταδίδει το Reuters.
Ακόμα ανέφερε πως η μεγέθυνση των διαδικτυακών αγορών έχει προτρέψει τους εμπόρους λιανικής στις ΗΠΑ να επενδύσουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, οι πωλήσεις στο διαδίκτυο αρχίζουν να συμπληρώνουν αυτές στα καταστήματα.
Όλο και περισσότερες εταιρείες, όπως η Walmart ή η Amazon, διαθέτουν προϊόντα τόσο διαδικτυακά όσο και σε καταστήματα καθιστώντας περισσότερο σημαντικό το να επιτευχθεί μια αγορά από το πού θα γίνει αυτή, υποστηρίζουν αναλυτές.
Παράλληλα, το Σαββατοκύριακο επαναπροσδιόρισε τη σημασία του Black Friday. Τα προηγούμενα χρόνια, φαινόταν να μειώνεται η σημασία του θεσμού, αλλά πλέον μετατρέπεται στην ημέρα που οι καταναλωτές δεν συρρέουν στα καταστήματα αλλά ξοδεύουν πολύ διαδικτυακά.
Οι διαδικτυακές αγορές αυξήθηκαν περισσότερο από 23%, ξεπερνώντας τα 6 δισεκατομμύρια δολάρια κατά το φετινό Black Friday, σύμφωνα με στοιχεία της Adobe Analytics, που καταγράφει τις συναλλαγές 80 από τους 100 κορυφαίους εμπόρους των ΗΠΑ.
Την Ημέρα των Ευχαριστιών, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 28% και άγγιξαν τα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια.
Παρότι δεν υπάρχουν ακόμα στοιχεία για την κίνηση στα καταστήματα, δεδομένα από την ShopperTrak, εταιρεία που εξειδικεύεται στις έρευνες λιανεμπορίου, δείχνουν πως συνδυαστικά, κατά το Black Friday και την Ημέρα των Ευχαριστιών, οι επισκέψεις στα καταστήματα, σημείωσαν πτώση της τάξης του 1% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Η εταιρεία υποστηρίζει πως η πτώση αρχίζει να σταθεροποιείται. Σύμφωνα με την ShopperTrak, οι επισκέψεις σε καταστήματα το 2017 είχαν μειωθεί κατά 1.6%.
σχόλια