Η βρετανική εταιρεία χρηματοοικονομικής τεχνολογίας Revolut την Πέμπτη άσκησε κριτική στη μητρική εταιρεία του Facebook, Meta, για την προσέγγισή της στην αντιμετώπιση της απάτης, λέγοντας ότι ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός θα πρέπει να αποζημιώνει άμεσα τα άτομα που πέφτουν θύματα απατών μέσω των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης του.
Μια μέρα μετά την ανακοίνωση της Meta για συνεργασία με τις βρετανικές τράπεζες NatWest και Metro Bank σε ένα πλαίσιο ανταλλαγής δεδομένων για την πρόληψη απάτης, η Revolut δήλωσε ότι το συμφωνημένο πλαίσιο «απέχει πολύ από το απαιτούμενο για την καταπολέμηση της απάτης σε παγκόσμιο επίπεδο».
Σε δήλωσή του, ο Γούντι Μαλούφ, επικεφαλής χρηματοοικονομικών εγκλημάτων της Revolut, ανέφερε ότι τα σχέδια της Meta για την αντιμετώπιση της οικονομικής απάτης στις πλατφόρμες της ισοδυναμούν με «μικρά βήματα, όταν η βιομηχανία χρειάζεται πραγματικά γιγάντια άλματα».
«Αυτές οι πλατφόρμες δεν φέρουν καμία ευθύνη για την αποζημίωση των θυμάτων, και έτσι δεν έχουν κανένα κίνητρο να κάνουν κάτι γι' αυτό. Η δέσμευση για ανταλλαγή δεδομένων, αν και απαραίτητη, απλά δεν είναι αρκετή», πρόσθεσε ο Μαλούφ.
Το Facebook ήταν η πιο συνηθισμένη πηγή όλων των αναφερόμενων απατών από τους χρήστες της Revolut, καταλαμβάνοντας το 39% της απάτης, ενώ το WhatsApp ήταν η δεύτερη πιο συχνή πηγή, με μερίδιο 18%, σύμφωνα με την έκθεση της εταιρείας με τίτλο «Ασφάλεια Καταναλωτών και Οικονομικό Έγκλημα».
Με πληροφορίες από CNBC