Ο ήλιος λάμπει, η θερμοκρασία -για γερμανικά τουλάχιστον δεδομένα- θα μπορούσε να θεωρηθεί εξαιρετική – τι καλύτερο από ένα παγωτό, σε μία από τις τελευταίες ημέρες του καλοκαιριού; Μία έκπληξη όμως περίμενε την περασμένη Κυριακή τους λάτρεις του παγωτού στο Βάλντμπαντ. «Μία μπάλα πάπια; Ή πάπια με μήλο;» ρωτάει η πωλήτρια στην καντίνα με την παράδοξη βιτρίνα παγωτών δίπλα στην μικρή πισίνα.
Και για όσους δεν έχουν καταλάβει ακόμη, οι πελάτες του παγωτατζίδικου δεν ήταν οι αναμενόμενοι... άνθρωποι, αλλά σκύλοι: περίπου 300 τετράποδα περιφέρονται στα μονοπάτια ή βουτούν στην πισίνα -η οποία είναι γεμάτη με πορτοκαλί μπάλες- αφού πρώτα γευτούν το παγωτό με γεύση πάπια και ένα κομματάκι μήλο για ντεκόρ. Οι διάσημοι σκύλοι του ίντερνετ δεν πρέπει άλλωστε να στερηθούν τίποτα σε αυτό το pool party!
Πίσω από κάθε διάσημο σκύλο κρύβεται ένας άνθρωπος
Με διάλειμμα ενός χρόνου λόγω πανδημίας, η γερμανική σκηνή των petfluencer έχει διοργανώσει και την φετινή συνάντηση για την απονομή των λεγόμενων German Petfluencer Awards. Τα σκυλιά που βρίσκονται εκεί είναι σταρ του διαδικτύου.
«Δεν γνωριζόμαστε προσωπικά. Νομίζω όμως ότι αναγνώρισα τον σκύλο!», λέει μια γυναίκα. Την ίδια στιγμή, ένας άντρας μαγνητίζεται από τα σνακ και στις ψητές λιχουδιές στο μπαρ: «Μπορώ να το φάω;» ρωτάει, «ή είναι για τους σκύλους;» Φυσικά, ήταν για τους σκύλους. Στον πρώτο γύρο των βραβείων ήταν άλλωστε η σειρά των σκύλων – ο επόμενος γύρος έχει προγραμματιστεί για τον Νοέμβριο και αφορά μόνο τις γάτες…
Στο παρασκήνιο όμως των προφίλ όλων εκείνων των σκύλων-influencer βρίσκονται φυσικά άνθρωποι, οι οποίοι, κατά τα πρότυπα των κοινωνικών δικτύων, διαφημίζουν στους followers την ονειρική ζωή του κατοικίδιού τους, προωθώντας προϊόντα – από συμπληρώματα διατροφής για σκύλους μέχρι ειδικά σίδερα για μπούκλες.
Διάσημοι σκύλοι που προσέχουν την διατροφή τους
Η Γιούντιτ Γουίλιαμς κρατά αγκαλιά τη Σίσι, την σκυλίτσα της, η οποία φέρει τη φήμη της τεμπέλας στην οικογένεια – με χαριτωμένο φυσικά τρόπο. «Όλοι επιδιώκουν να κάνουν τα πάντα σωστά με το κατοικίδιό τους» εξηγεί, «είναι όπως με τα παιδιά». Η ίδια βρέθηκε στην Κολωνία χάρη στη συνεργασία της με εταιρεία που προσαρμόζει διατροφικά προγράμματα στις ανάγκες των σκύλων.
Ο Αντρέ Καρκάλης, διευθύνων σύμβουλος του γραφείου των Petfluencer επισημαίνει παρόλα αυτά πως υπάρχουν πολύ λίγοι στη Γερμανία, οι οποίοι εργάζονται ως διαχειριστές των προφίλ σε καθεστώς πλήρους απασχόλησης. «Για τους περισσότερους είναι απλά ένα χόμπι», λέει. Ακόμη κι έτσι όμως, κάτι κερδίζουν από όλο αυτό, καθώς, όπως θεωρεί, οι συζητήσεις που γίνονται στα τραπέζια, στις ξαπλώστρες και στα μαθήματα σκύλων είναι συνήθως αρκετά αξιόλογες και κάποιες φορές κερδοφόρες.
Με πληροφορίες από Deutsche Welle