Ύστερα από την πρώτη επιτυχημένη προεκλογική καμπάνια του Μπαράκ Ομπάμα, το επιτελείο του υποψηφίου των σοσιαλιστών, Φρανσουά Ολλάντ, ψάχνει πώς να ακολουθήσει μια παρόμοια συνταγή ώστε να κερδίσει το επικοινωνιακό παιχνίδι με το αντίπαλο κόμμα του Νικολά Σαρκοζί.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της New York Times, ο επικεφαλής επικοινωνίας για το σοσιαλιστικό κόμμα, αποφάσισε να προσλάβει νεαρά άτομα με δυναμική και μπόλικη θέληση για να εφαρμοστεί η στρατηγική του αμερικανικού δημοκρατικού επιτελείου, το οποίο πήγαινε από πόρτα σε πόρτα για να εξασφαλίσει, όσο περισσότερες ψήφους.
Χαρακτηριστικό της γαλλικής καμπάνιας είναι πως στη "μάχη" συμμετέχουν 70.000 εθελοντές, οι οποίοι χτυπούν την πόρτα τουλάχιστον 2,5 εκατ. νοικοκυριών.
Σημειώνεται πως πέραν του αγώνα που δίνεται στους δρόμους, υπάρχει και εκέινη του διαδικτύου, η οποία ίσως είναι και η πιο σημαντική. Ο Ολλάντ μέσω του ψηφιακού κόσμου και με τη βοήθεια των διαδεδομένων πλέον κοινωνικών δικτύων, θέλει να πείσει του αναποφάσιστους ότι είναι ο ικανότερος για να κυβέρνηση τη χώρα.
Υπενθυμίζεται πως ο σοσιαλιστής υποψήφιος βγήκε πρώτος στον πρώτο γύρο των προεδρικών εκλογών. Όσον αφοράν το δεύτερο γύρο, οι δημοσκοπήσεις δείχνουν πως ο Νικολά Σαρκοζί, ο οποίος είναι "φιναλίστ" έχει μικρές πιθανότητες να συνεχίσει την προεδρική του θητεία.
σχόλια