Μεταξύ τέλους του 2011 και αρχών του 2014, οι κλήσεις έκτακτης ανάγκης στο τηλεφωνικό κέντρο 911 του Σαν Φρανσίσκο αυξήθηκαν κατά 28%.
Αυτή η τηλεφωνική έκρηξη, έφερε το κέντρο του Σαν Φρανσίσκο στα όριά του, αναφέρει το BBC. Οι προσλήψεις παρέμειναν σταθερές, και έτσι οι εργαζόμενοι αναγκάζονταν να κάνουν υπερωρίες.
Αυτή η επιπλέον πίεση στο σύστημα δεν προέρχεται από οποιαδήποτε αύξηση της εγκληματικότητας, ή από την εμφάνιση κάποιων φυσικών καταστροφών, αλλά έχει μία πιο πεζή εξήγηση.
Σε μια έρευνα της Google, που δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά από το BBC, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι το 30% του συνόλου των κλήσεων στο 911 προέρχονται από κινητά τηλέφωνα στο Σαν Φρανσίσκο, που βρίσκονταν στην πίσω τσέπη των παντελονιών των πολιτών.
Και ενώ αυτό μπορεί να φαίνεται εκ πρώτης όψεως διασκεδαστικό, φανταστείτε το χάος που μπορεί να δημιουργήσει στο τηλεφωνικό κέντρο. Οι τηλεφωνήτριες-τές, δεν μπορούν εύκολα να αντιληφθούν τη διαφορά ανάμεσα σε μια κατά λάθος κλήση και μια κατάσταση όπου υπάρχει κίνδυνος, αρπαγή ή κατάσταση εισβολής και ομηρείας.
Αυτό σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι του 911 πρέπει να κάνουν follow up σε κάθε κλήση που μπορεί να έχει γίνει από τον...πισινό κάποιου χρήστη. Στη μελέτη που πραγματοποιήθηκε, οι τηλεφωνητές χρειάζονται κατά μέσο όρο 1 λεπτό και 14 δευτερόλεπτα για να καθορίσουν εάν πρόκειται για κλήση έκτακτης ανάγκης, ή εάν έχει γίνει λάθος.
Μέρος του προβλήματος είναι ότι όλα τα κινητά τηλέφωνα επιτρέπουν κλήσεις στο 911 κλήσεις χωρίς να ξεκλειδώσει κάποιος το τηλέφωνο. Και ενώ το μέτρο αυτό βοηθά τους ανθρώπους να κάνουν κλήσεις έκτακτης ανάγκης, αυξάνει σημαντικά την πιθανότητα μιας κλήσης από τον...πισινό.
σχόλια