Χρειάστηκαν μόνο μερικές αναρτήσεις των Καρντάσιαν ώστε το Instagram να «πάρει πίσω» ορισμένες από τις αλλαγές που είχε αρχίσει να εφαρμόζει.
Όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη, επαναφέρει ορισμένες από τις αλλαγές, συμπεριλαμβανομένης μιας δοκιμαστικής έκδοσης της εφαρμογής που πρόβαλε τις αναρτήσεις σε πλήρη οθόνη.
Θα μειώσει, επίσης, τις αλλαγές στον αλγόριθμό του που είχαν ως αποτέλεσμα οι ροές των χρηστών να κατακλύζονται με βίντεο από λογαριασμούς που δεν ακολουθούν.
Το Instagram κατηγορήθηκε ότι μιμείται το TikTok και οι χρήστες εξέφρασαν τη διαφωνία τους μέσω αναρτήσεων. Ανάμεσά τους, η Κιμ Καρντάσιαν και η Κάιλι Τζένερ οι οποίες ανήρτησαν story που έγραφε «Κάντε το Instagram, Instagram ξανά. Σταμάτα να προσπαθείς να γίνεις Tiktok, θέλω απλώς να δω χαριτωμένες φωτογραφίες των φίλων μου».
«Σε παρακαλώ», έγραψε η Κάιλι Τζένερ, η οποία έχει 360 εκατομμύρια followers, ενώ η Κιμ Καρντάσιαν κοινοποίησε αργότερα την ίδια ανάρτηση στους 326 εκατομμύρια followers της, προσθέτοντας: «Σε παρακαλώ πολύ».
Οι χρήστες που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να αλληλοεπιδράσουν με φίλους παραπονέθηκαν επίσης ότι οι ροές τους είχαν πλημμυρίσει από ανεπιθύμητα βίντεο.
Οι αντιδράσεις είχαν ως αποτέλεσμα ο Άνταμ Μοσερί να δημοσιεύσει βίντεο την Τρίτη –το οποίο είπε ότι δημιουργήθηκε πριν δει τις αναρτήσεις των Καρντάσιαν, στο οποίο ανέφερε ότι «με την πάροδο του χρόνου όλο και μεγαλύτερο μέρος του Instagram θα είναι βίντεο
Σε δηλώσεις του, όμως, παραδέχθηκε ότι θα παραμείνουν σε στάση αναμονής. «Νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε ένα μεγάλο βήμα πίσω, να ανασυνταχθούμε και να καταλάβουμε πώς θέλουμε να προχωρήσουμε», είπε χαρακτηριστικά.
Ο Μοσερί πρόσθεσε ότι το Instagram θα μειώσει τον αριθμό των προτεινόμενων αναρτήσεων αφού οι χρήστες διαμαρτυρήθηκαν για την προώθηση περιεχομένου από λογαριασμούς που δεν ακολουθούν.
Η εμφάνιση του TikTok, το οποίο έχει περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως, έχει φέρει τα πάνω-κάτω στα social media.
Την περασμένη εβδομάδα, το Instagram ανακοίνωσε ότι όλα τα βίντεο, που δημοσιεύονται, θα γίνονται Reels, όπως στο TikTok. Πρόκειται, βέβαια, για μια αλλαγή που θα συνεχίσει να υπάρχει.