H Japan Airlines πρόσθεσε ένα εργαλείο στο διαδικτυακό της σύστημα κράτησης εισιτηρίων που θα δείχνει σε ποιες θέσεις τους αεροπλάνου κάθονται μικρά παιδιά.
Στο διάγραμμα θέσεων του συστήματος κρατήσεων εμφανίζεται αυτόματα ένα εικονίδιο παιδιού, το οποίο ενημερώνει τους επιβάτες πού έχει γίνει κράτηση για ένα παιδί ηλικίας από 8 ημερών έως δύο ετών. Η Japan Airlines αναφέρει ότι το εικονίδιο «επιτρέπει στους άλλους επιβάτες να γνωρίζουν ότι ένα παιδί μπορεί να κάθεται εκεί».
Ωστόσο η ιαπωνική αεροπορική εταιρεία προειδοποίησε ότι το εργαλείο αυτό δεν είναι αλάνθαστο, καθώς μπορεί το εικονίδιο να μην εμφανιστεί, αν έχει γίνει κράτηση εισιτηρίων μέσω τρίτου ή αν την τελευταία στιγμή γίνει αλλαγή στο αεροπλάνο που θα πραγματοποιήσει την πτήση.
Η κίνηση αυτή της JAL ικανοποίησε πολλούς χρήστες στα social media. «Σ'ευχαριστώ JAL που με προειδοποιείς για το πού σχεδιάζουν να φωνάζουν και να ωρύονται μωρά κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού 13 ωρών. Αυτό θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό σε όλον τον τομέα», έγραψε στο Twitter ο Ράχατ Άχμεντ, επιχειρηματίας.
Thank you, @JAL_Official_jp for warnings me about where babies plan to scream and yell during a 13 hour trip. This really ought to be mandatory across the board.
— Rahat Ahmed (@dequinix) September 24, 2019
Please take note, @qatarairways: I had 3 screaming babies next to me on my JFK-DOH flight two weeks ago. pic.twitter.com/kQYQFIqqCD
#Awesome! #Japan #Airlines are now posting which purchase seats now occupied #infants. This will help prevent stress, anger, irritation to #adults who board to find out they are sitting near the infant.
— Vince (@7lakeOrenda) September 27, 2019
Should #USA #follow?🤔@JetBlue @AmericanAir @Delta @SouthwestAir pic.twitter.com/FbgZ35PGPs
Ωστόσο πολλοί ήταν εκείνοι που εξοργίστηκαν με την πρωτοβουλία, καταγγέλλοντας την έλλειψη ανεκτικότητας από κάποιους επιβάτες προς τους συνεπιβάτες τους, ενώ άλλοι έγραψαν ότι το πρόβλημα αυτό λύνεται εύκολα με ακουστικά ακύρωσης θορύβου.
«Είναι μωρά, όπως ήμασταν όλοι κάποτε. Πρέπει να μάθουμε να είμαστε ανεκτικοί, ειδάλλως σύντομα θα υπάρχει ανάγκη για ένα διάγραμμα με τις θέσεις αυτών που αναπνέουν από το στόμα, αυτών που τους φεύγουν τα σάλια, αυτών που αερίζονται, που πίνουν και ίσως για πολλά άλλα πράγματα στη ζωή», έγραψε ένας άλλος χρήστης.
"Αισθανόμουν και έλεγα ακριβώς τα ίδια -αλλά αφότου απέκτησα τον γιο μου, έχω μεγάλη κατανόηση για τους γονείς που ταξιδεύουν με παιδιά», σχολίασε ο Άντριου Λιμ, ενώ η Τζιν Τζόνσον παρότρυνε αυτούς που ενοχλούνται: «Προμηθευτείτε ακουστικά ακύρωσης θορύβου και συνεχίστε τη μέρα σας. Δεν καταλαβαίνω τους ανθρώπους που διαμαρτύρονται για τα μωρά που κλαίνε στο αεροπλάνο. Βάζω τα ακουστικά μου και δεν ακούω τίποτα».
Με πληροφορίες από BBC και Guardian
σχόλια