Παγκόσμιο σοκ με πτώση Mπόινγκ των Μαλαισιανών αερογραμμών

Παγκόσμιο σοκ με πτώση Mπόινγκ των Μαλαισιανών αερογραμμών Facebook Twitter
6

Όπως μεταδίδει το πρακτορείο Ιντερφάξ, Mπόινγκ 777 των Μαλαισιανών αερογραμμών φαίνεται να έπεσε στην Ανατολική Ουκρανία και συγκεκριμένα στην περιοχή του Ντονιέσκ, κοντά στα σύνορα με την Ρωσία.

Στο Μπόινγκ επέβαιναν 280 επιβάτες και 15 μέλη του πληρώματος. Εκτελούσε την πτήση MH17 από Άμστερνταμ για την Κουάλα Λουμπούρ.

Δεν έχει γίνει γνωστό καταρχάς γιατί πετούσε πάνω από μια περιοχή που είναι γνωστό ότι διεξάγονται εχθροπραξίες, μεταξύ των ρωσόφιλων αυτονομιστών της ουκρανίας και της κεντρικής κυβέρνησης του Κιέβου και κατά δεύτερον η αιτία της πτώσης, αν δηλαδή καταρρίφθηκε από λάθος ή υπήρξε κάποιο τεχνικό πρόβλημα.

Αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες θα είναι το δεύτερο παρόμοιο αεροσκάφος των αερογραμμών που πέφτει σε διάστημα μόλις μερικών μηνών.


Σύμφωνα με το EuroMaidan αυτές είναι οι πρώτες στιγμές μετά την πτώση:

 

 Στις 8 Μαρτίου του 2014 ένα Μπόινγκ των Μαλαισιανών αερογραμμών με 239 επιβαίνοντες εξαφανίστηκε και δεν έχει βρεθεί ως τώρα.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Diddy: Η τραγουδίστρια Dawn Richard κατέθεσε ότι την απειλούσε και την κακοποιούσε για χρόνια

Διεθνή / Diddy: Η τραγουδίστρια Dawn Richard κατέθεσε ότι την απειλούσε και την κακοποιούσε για χρόνια

«Την κακοποίησε σεξουαλικά και όχι μόνο δεν της πλήρωσε τα χρήματα που της είχε υποσχεθεί, αλλά στην πραγματικότητα την εμπόδισε να φάει και να κοιμηθεί εκείνα τα χρόνια» αναφέρει η δικηγόρος της
LIFO NEWSROOM
Έλον Μασκ: Θέλει να κόψει «ζόμπι» προγράμματα ύψους $500 δισ. - Ανάμεσά τους και της NASA

Διεθνή / Έλον Μασκ: Θέλει να κάνει περικοπές $500 δισ. σε «ζόμπι» ομοσπονδιακά προγράμματα, μεταξύ τους και της NASA

Στα προγράμματα που αναμένεται cost cutting περιλαμβάνονται η ιατρική περίθαλψη για βετεράνους, τα κουπόνια στέγασης χαμηλού εισοδήματος, τα Pell Grants για φοιτητές, το FBI και πρωτοβουλίες της NASA
LIFO NEWSROOM
COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Διεθνή / COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Το προσχέδιο της Συμφωνίας ορίζει ως ευρύτερο τον στόχο για άντληση 1,3 τρισ. δολαρίων ετησίως έως το 2035, με αναφορές σε χρηματοδότηση από «δημόσιες και ιδιωτικές πηγές»
LIFO NEWSROOM
Η επικίνδυνη εναέρια κυκλοφορία στη Μέση Ανατολή- Απειλούνται οι εμπορικές πτήσεις

Διεθνή / Μέση Ανατολή: Δίπλα-δίπλα πύραυλοι και εμπορικές πτήσεις σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους αεροδιαδρόμους

Τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνουν οι αεροπορικές εταιρείες - Από τα συστήματα αντιπυραυλικής άμυνας της ισραηλινής ElAl μέχρι την απόφαση να μην πετούν νύχτα τα αεροσκάφη της Wizz Air
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Αντιγράφω από τον Γκάρντιαν ένα σχόλιο σχετικά με το πως γίνεται να πετούν πάνω από εμπόλεμες περιοχές πολιτικά αεροσκάφη:My colleague Dan Milmo in London reports that it has been normal practice for airlines to fly over conflict zones since the Ukraine conflict began."We would often avoid areas where there is air-to-air conflict, but we flew over Iraq and Afghanistan when the British and US armed forces were delpoyed there, because only one side was using military jets."Explaining why airlines fly over conflict zones where groups might be in possession of ground-to-air missiles, the pilot said: "There will be weapons based on the ground when you are at 30,000 feet, but that is far up in the air. There are not many missile systems that can be so accurate."His comments suggest that assumptions about weapons capabilities on the ground will have to be reevaluated, pending investigation of the crash.
Σχόλιο σχετικά με το άρθρο της Guardian:Όλα τα μή φορητά πυραυλικά αντιεροπορικά, μπορούν να καταρρίψουν οποιοδήποτε πολιτικό αεροσκάφος, σε ότι ύψος και να πετάει. Είναι αστείο που γράφουν ότι πρέπει να είναι "accurate", δεδομένης της χαμηλής ταχύτητας και ευθείας γραμμής αυτά πετάνε.Το 9K37 Buk που εικάζεται ότι χτύπησε το αεροσκάφος σήμερα, έχει μέγιστή εμβέλεια κρούσης (ύψος) από 2χλμ περισσότερο (αν είναι μοντέλο του 1980) έως 12χλμ (αν είναι παραγωγής 2007) από το ύψος που πετάει ένα σύγχρονο Boeing/Airbus.
Μα αυτό λέει διότι την ώρα που αναρτήθηκε το σχόλιο η αρχική εντύπωση που δινόταν ήταν πως το αεροπλάνο το κατέρριψε ρουκέτα και μόλις με διαφορά λίγων λεπτών η ουκρανική κυβέρνηση περιέργως έδινε την πληροφορία περί περί BUK.Το σχόλιο βρίκεται κάπου στα αρχικά live updates που το βρίσκεις πατώντας το Older First.http://www.theguardian.com/world/2014/jul/17/malaysia-airlines-plane-crashes-ukraine-live