Σε τι διαφημίσεις «ποντάρουν» Τραμπ και Χάρις στην τελική ευθεία των αμερικανικών εκλογών

Σε τι διαφημίσεις «ποντάρουν» Τραμπ και Χάρις στην τελική ευθεία των αμερικανικών εκλογών Facebook Twitter
Αμερικανικές εκλογές 2024 / Φωτογραφία: EPA
0

Καθώς απομένει λιγότερο από ένας μήνας μέχρι τις αμερικανικές εκλογές, τα προεκλογικά επιτελεία των Κάμαλα Χάρις και Ντόναλντ Τραμπ αλλάζουν τη στρατηγική τους ως προς τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, στην τελική ευθεία για την 5η Νοεμβρίου  

Η εταιρεία παρακολούθησης διαφημίσεων AdImpact κατέγραψε τις θεματικές στις τηλεοπτικές διαφημίσεις των Ρεπουμπλικανών και Δημοκρατικών, καθώς και το συνολικό ποσό που δαπανούν για τα προεκλογικά σποτ. 

Από τις αρχές Οκτωβρίου, οι διαφημιστές των Ρεπουμπλικανών έχουν κατακλύσει τους τηλεοπτικούς δέκτες με μια σειρά από σκληρές επιθετικές διαφημίσεις, οι οποίες κατακεραυνώνουν την Κάμαλα Χάρις επειδή υποστηρίζει τις χρηματοδοτούμενες από τους φορολογούμενους χειρουργικές επεμβάσεις μετάβασης φύλου για κρατούμενους μετανάστες και ομοσπονδιακούς φυλακισμένους, μια θέση που υιοθέτησε κατά τη διάρκεια της εκστρατείας της στις αμερικανικές εκλογές του 2020. 

Οι διαφημίσεις που επικρίνουν τα δικαιώματα της LGBTQ+ κοινότητας αντιπροσώπευαν περίπου το 33% του συνόλου των τηλεοπτικών προεκλογικών σποτ των Ρεπουμπλικανών μέχρι στιγμής τον Οκτώβριο, ξοδεύοντας περίπου 21,6 εκατ. δολάρια από το σύνολο των 66 εκατ. δολαρίων που διατίθεται για προεκλογική διαφήμιση - μια σαφής μετατόπιση, σύμφωνα με την AdImpact.

Η οικονομία καταλαμβάνει επίσης σταθερό μερίδιο της προεκλογικής διαφήμισης των Ρεπουμπλικάνων, αν και με μεταβαλλόμενα σημεία έμφασης. Η μετανάστευση και η εγκληματικότητα -δύο θεματικές που κυριαρχούσαν στις διαφημίσεις των Ρεπουμπλικάνων καθ' όλη τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας- έχουν ολοένα και περιορισμένο μερίδιο στα σποτ.

Η Κάμαλα Χάρις και το επιτελείο της προχώρησαν επίσης σε κάποιες στρατηγικές προσαρμογές σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο των τηλεοπτικών προεκλογικών διαφημίσεών τους. Τις δύο πρώτες εβδομάδες του Οκτωβρίου, η φορολογική πολιτική ήταν το κορυφαίο θέμα στις διαφημίσεις των Δημοκρατικών, συγκεντρώνοντας περίπου το μισό προϋπολογισμό - δηλαδή 46,7 εκατ. δολάρια, σε σύνολο 95,5 εκατ. δολαρίων.

Η φορολογία αποτέλεσε σταθερό σημείο έμφασης στις προεκλογικές διαφημίσεις των Δημοκρατικών, μέρος μιας διττής προσέγγισης - από τη μία πλευρά, προβάλλοντας τις φορολογικές πολιτικές της Κάμαλα Χάρις που απευθύνονται στις εργαζόμενες και τις οικογένειες της μεσαίας τάξης, ενώ από την άλλη, επιτιθέμενη στην προσέγγιση του Τραμπ με έμφαση στις φοροελαφρύνσεις του για τις εταιρείες και τους υψηλόμισθους.

Εν τω μεταξύ, οι αμβλώσεις -ένα βασικό θέμα στο οποίο οι Δημοκρατικοί έχουν δώσει μεγάλη έμφαση και εντός Κογκρέσου- αντιπροσώπευαν επίσης σημαντικό μερίδιο των τηλεοπτικών διαφημίσεων της Χάρις, αν και μειώθηκαν αισθητά τις δύο πρώτες εβδομάδες του Οκτωβρίου. 

*Με πληροφορίες από CNN

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η συνάντηση Τραμπ – Ζελένσκι: Μια απρόσμενη αχτίδα ελπίδας για την Ουκρανία

Διεθνή / Η συνάντηση Τραμπ – Ζελένσκι: Μια απρόσμενη αχτίδα ελπίδας για την Ουκρανία

Μια σύντομη αλλά καθοριστική συνάντηση στη Ρώμη φέρνει νέα δυναμική στην ουκρανική διπλωματία - Ο Τραμπ αμφισβητεί τις προθέσεις του Πούτιν και δίνει στους Ουκρανούς λόγο να ελπίζουν
LIFO NEWSROOM
Συνάντηση Τραμπ - Ζελένσκι στο Βατικανό: Πώς άλλαξε την στάση των ΗΠΑ για την Ουκρανία

Διεθνή / Συνάντηση Τραμπ - Ζελένσκι στο Βατικανό: Πώς άλλαξε την στάση των ΗΠΑ για την Ουκρανία

Ο Ζελένσκι χαρακτήρισε τη συνάντηση «δυνητικά ιστορική», αν οδηγήσει στην πολυπόθητη ειρήνη, ενώ εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου την περιέγραψε ως «πολύ εποικοδομητική»
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Για διαφθορά ή για το Kanal Istanbul οι δεκάδες συλλήψεις με διαταγή Ερντογάν;

Διεθνή / Τουρκία: Για το Kanal Istanbul και όχι για διαφθορά οι δεκάδες συλλήψεις με διαταγή Ερντογάν

Η εισαγγελία της Κωνσταντινούπολης εξέδωσε εντάλματα σύλληψης για 53 άτομα, εκ των οποίων συνελήφθησαν τα 47, στο πλαίσιο έρευνας που αφορά τον δήμαρχο Κωνσταντινούπολης
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ