Σε τι διαφημίσεις «ποντάρουν» Τραμπ και Χάρις στην τελική ευθεία των αμερικανικών εκλογών

Σε τι διαφημίσεις «ποντάρουν» Τραμπ και Χάρις στην τελική ευθεία των αμερικανικών εκλογών Facebook Twitter
Αμερικανικές εκλογές 2024 / Φωτογραφία: EPA
0

Καθώς απομένει λιγότερο από ένας μήνας μέχρι τις αμερικανικές εκλογές, τα προεκλογικά επιτελεία των Κάμαλα Χάρις και Ντόναλντ Τραμπ αλλάζουν τη στρατηγική τους ως προς τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, στην τελική ευθεία για την 5η Νοεμβρίου  

Η εταιρεία παρακολούθησης διαφημίσεων AdImpact κατέγραψε τις θεματικές στις τηλεοπτικές διαφημίσεις των Ρεπουμπλικανών και Δημοκρατικών, καθώς και το συνολικό ποσό που δαπανούν για τα προεκλογικά σποτ. 

Από τις αρχές Οκτωβρίου, οι διαφημιστές των Ρεπουμπλικανών έχουν κατακλύσει τους τηλεοπτικούς δέκτες με μια σειρά από σκληρές επιθετικές διαφημίσεις, οι οποίες κατακεραυνώνουν την Κάμαλα Χάρις επειδή υποστηρίζει τις χρηματοδοτούμενες από τους φορολογούμενους χειρουργικές επεμβάσεις μετάβασης φύλου για κρατούμενους μετανάστες και ομοσπονδιακούς φυλακισμένους, μια θέση που υιοθέτησε κατά τη διάρκεια της εκστρατείας της στις αμερικανικές εκλογές του 2020. 

Οι διαφημίσεις που επικρίνουν τα δικαιώματα της LGBTQ+ κοινότητας αντιπροσώπευαν περίπου το 33% του συνόλου των τηλεοπτικών προεκλογικών σποτ των Ρεπουμπλικανών μέχρι στιγμής τον Οκτώβριο, ξοδεύοντας περίπου 21,6 εκατ. δολάρια από το σύνολο των 66 εκατ. δολαρίων που διατίθεται για προεκλογική διαφήμιση - μια σαφής μετατόπιση, σύμφωνα με την AdImpact.

Η οικονομία καταλαμβάνει επίσης σταθερό μερίδιο της προεκλογικής διαφήμισης των Ρεπουμπλικάνων, αν και με μεταβαλλόμενα σημεία έμφασης. Η μετανάστευση και η εγκληματικότητα -δύο θεματικές που κυριαρχούσαν στις διαφημίσεις των Ρεπουμπλικάνων καθ' όλη τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας- έχουν ολοένα και περιορισμένο μερίδιο στα σποτ.

Η Κάμαλα Χάρις και το επιτελείο της προχώρησαν επίσης σε κάποιες στρατηγικές προσαρμογές σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο των τηλεοπτικών προεκλογικών διαφημίσεών τους. Τις δύο πρώτες εβδομάδες του Οκτωβρίου, η φορολογική πολιτική ήταν το κορυφαίο θέμα στις διαφημίσεις των Δημοκρατικών, συγκεντρώνοντας περίπου το μισό προϋπολογισμό - δηλαδή 46,7 εκατ. δολάρια, σε σύνολο 95,5 εκατ. δολαρίων.

Η φορολογία αποτέλεσε σταθερό σημείο έμφασης στις προεκλογικές διαφημίσεις των Δημοκρατικών, μέρος μιας διττής προσέγγισης - από τη μία πλευρά, προβάλλοντας τις φορολογικές πολιτικές της Κάμαλα Χάρις που απευθύνονται στις εργαζόμενες και τις οικογένειες της μεσαίας τάξης, ενώ από την άλλη, επιτιθέμενη στην προσέγγιση του Τραμπ με έμφαση στις φοροελαφρύνσεις του για τις εταιρείες και τους υψηλόμισθους.

Εν τω μεταξύ, οι αμβλώσεις -ένα βασικό θέμα στο οποίο οι Δημοκρατικοί έχουν δώσει μεγάλη έμφαση και εντός Κογκρέσου- αντιπροσώπευαν επίσης σημαντικό μερίδιο των τηλεοπτικών διαφημίσεων της Χάρις, αν και μειώθηκαν αισθητά τις δύο πρώτες εβδομάδες του Οκτωβρίου. 

*Με πληροφορίες από CNN

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός 6 Ρίχτερ στην Τουρκία: Τα 14 δευτερόλεπτα του τρόμου σε βίντεο

Διεθνή / Σεισμός 6 Ρίχτερ στην Τουρκία: Τα 14 δευτερόλεπτα του τρόμου σε βίντεο

«Μήπως να πάμε σε διαφημίσεις;» λέει τηλεοπτική δημοσιογράφος που ήταν στον αέρα την ώρα του σεισμού - Μνήμες 2023 ξύπνησαν στις 10.46 της Τετάρτης - Οι Τούρκοι έτρεξαν να βγουν από τα κτήρια φοβούμενοι επανάληψη των φονικών σεισμών της 6ης Φεβρουαρίου
LIFO NEWSROOM
Σεισμός στην Τουρκία: Κορυφαίος σεισμολόγος έπεσε έξω σε πρόβλεψη λίγες ώρες νωρίτερα

Διεθνή / Σεισμός στην Τουρκία: Κορυφαίος σεισμολόγος έπεσε έξω σε πρόβλεψη λίγες ώρες νωρίτερα

Ο Τούρκος καθηγητής δρ. Νατζί Γκιορούρ και ο γεωφυσικός μηχανικός και αντίπαλον δέος δρ. Οβγκιούν Αχμέτ Ερτζάν είχαν εκδώσει ανακοινώσεις για σεισμό το προηγούμενο βράδυ
ΠΕΤΡΟΣ ΚΡΑΝΙΑΣ