Ανακοίνωση μετά τις επικρίσεις που δέχθηκε για καμπάνια ότι παραπέμπει στους νεκρούς στη Γάζα, εξέδωσε πριν από λίγο η εταιρεία Zara.
Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία ρούχων, αναφέρει πως «αφού ακούσαμε τα παράπονα για την καμπάνια του Atelier Zara The Jacket, θα θέλαμε να μοιραστούμε τα ακόλουθα με τους πελάτες μας: η καμπάνια, η ιδέα της οποίας ήταν από τον Ιούλιο και η φωτογράφηση έγινε τον Σεπτέμβριο, παρουσιάζει μια σειρά από εικόνες με ημιτελή γλυπτά σε ένα στούντιο και έγινε με μοναδικό σκοπό να προβληθούν οι δημιουργίες μέσα σε ένα καλλιτεχνικό πλαίσιο.
»Δυστυχώς κάποιοι πελάτες αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι από τις φωτογραφίες, οι οποίες πλέον έχουν αφαιρεθεί, και είδαν σε αυτές κάτι το οποίο απείχε μακράν από τον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκαν.
»Τα Zara μετανιώνουν για την παρεξήγηση αυτή και επιβεβαιώνουν τον βαθύτερο σεβασμό τους για τον καθένα».
Σημειώνεται ότι η εταιρεία Zara «κατέβασε» διαφημιστική καμπάνια που απεικόνιζε κούκλες με κομμένα μέλη και τυλιγμένα σε λευκό σεντόνι μετά της εκκλήσεις ακτιβιστών υπέρ της Παλαιστίνης για μποϊκοτάζ.
Οι επίμαχες εικόνες φιλοξενούνταν στην πρώτη σελίδα του site και της εφαρμογής της εταιρείας Zara αλλά μετά τις αντιδράσεις κατέβηκαν καθώς φέρεται να παρέπεμπαν σε εικόνες όπως είναι οι νεκροί στη Γάζα, τυλιγμένοι με σάβανα.
Η Inditex (ITX.MC), στην οποία ανήκει η Zara, είπε ότι η αλλαγή στο site και την εφαρμογή ήταν μέρος της συνήθους διαδικασίας ανανέωσης περιεχομένου χωρίς να σχολιάσει τις εκκλήσεις για μποϊκοτάζ και τη σύνδεση με την Παλαιστίνη.