Τρόλεϊ Νο 4

Τρόλεϊ Νο 4 Facebook Twitter
0
Δευτέρα πρωί, στοτρόλεϊ Νο4. Άνω Κυψέλη-Αγ. Αρτέμιος-στ.μετρό Άγιος Ιωάννης

Κοιτάω αφηρημένη τουςΣτύλους του Ολυμπίου Διός, το τραμ είναιγεμάτο κι από πίσω μου κάθονται δυοπαιδάκια που τιτιβίζουνε στο αυτί μου,το κοριτσάκι μου τραβάει τα μαλλιά καιμετά ξεκαρδίζεται στα γέλια μόνο του.(Κάνω πως πονάω για να το μαλώσει η μάνατου. Στην πραγματικότητα είναι χαριτωμένοτο άτιμο.) Από κάπου ακούγεται μουσικήδυνατά. Δεν μου κάνει εντύπωση. Τατελευταία δύο χρόνια πολύς κόσμος έχειμετατραπεί πλέον σε «γραφικό παππούμε ραδιοφωνάκι», χρησιμοποιεί δηλαδήτο κινητό του ως cdplayer/ghettoblaster για να απολαύσει όλοτο λεωφορείο Stavento καιΘηρίο. Αρχίζω να αγριοκοιτάω έναν τύποαπέναντί μου, μέχρι που καταλαβαίνω πωςη μουσική έρχεται από ολοκαίνουργιοηχείο του τρόλεϊ που παίζει non-stopτο τζιγκλάκι της οικολογικής οδήγησης(σχήμα οξύμωρο;) της νέας καμπάνιας τουυπουργείου Μεταφορών. Έτσι διασχίζουμετην Αθήνα ακούγoντας τηνΈλλη Κοκκίνου να τραγουδά ξανά και ξανά:«Όσο πιο πολύ το γκάζι σου πατάςπολύτιμη ενέργεια σκορπάς, βγες στοδρόμο με καινούργια λογική με οδήγησηοικολογική, για το περιβάλλον σεβασμόκαι για το μέλλον των παιδιών μας τωναγγέλων». Το τραγούδι ή μάλλον τοβίντεο κλιπ όπου η Έλλη Κοκκίνου κουνάτα χέρια της σαν παιδί που προσπαθεί ναπετάξει μπρος από ένα άσπρο φόντο μεχρωματιστά λουλούδια είναι ήδη παντούεδώ και βδομάδες. Στην τηλεόραση, στιςοθόνες του μετρό ακόμα και στιςολοκαίνουργιες οθόνες στους σταθμούςτου ηλεκτρικού (μια εποχή η μουσική τουηλεκτρικού μας είχε γεμίσει ελπίδες:Έπαιζε το soundtrack του Νονού,Αir, και συμπαθητικάορχηστρικά κομμάτια. Μετά φυσικάδιαλύθηκε το οικοδόμημα και αρχίσαμενα ακούμε το μαγευτικό σαξόφωνο τουΓιώργου Κατσαρού). Υπάρχουν πάντα κάποιεςμόνιμες απορίες που κάνουν την πόληαυτή πιο γοητευτική: Ποιοι είναι οιτύποι που πουλάνε γυαλιά ηλίου στη ζούλαεδώ και χρόνια έξω από τη δεύτερη Zaraτης Ερμού; Τι απέγινε ο Πάμπος, ο Κύπριοςφοιτητής που έβγαζε λόγους στον ηλεκτρικό(ξεκινούσε το λόγο του πάντα ως εξής:«Κυρίες μου και κύριοι, είμαι ο Πάμπος,ο φτωχός Κύπριος φοιτητής»); Έχειαυτόματο πότισμα ο Εθνικός Κήπος; Αυτόπου ακούγεται τα βράδια στη ΔιονυσίουΑρεοπαγίτου είναι μια μεγάλη διαρροή;Τώρα προστέθηκε άλλη μία: Ποιος σκέφτηκενα εγκαταστήσει ηχεία ειδικά για ναμπορούν να ακούνε οι εγκλωβισμένοιεπιβάτες του τρόλεϊ την Έλλη Κοκκίνουνα τραγουδά για την οικολογική οδήγησηξανά και ξανά και ξανά;

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λόφος Φιλοπάππου: Ξερά δέντρα, παραίτηση και παρακμή

Αθήνα / Λόφος Φιλοπάππου: Ξερά δέντρα, παραίτηση και παρακμή

Ένα άψυχο φυσικό τοπίο με ξερά δέντρα και κομμένους κορμούς είναι η δυσάρεστη έκπληξη που αντικρίζει κανείς ανεβαίνοντας στον λόφο του Φιλοπάππου. Ποια είναι η ευθύνη του δήμου, τι καταγγέλλουν οι πολίτες, τι λέει το υπουργείο Πολιτισμού και τι δηλώνει η Αγνή Πικιώνη, πρόεδρος της ΑΜΚΕ «Δημήτρης Πικιώνης».
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
«Athens Talks»: Μια πλατφόρμα διαλόγου για τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη

Αθήνα / «Athens Talks»: Μια πλατφόρμα διαλόγου για τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη

Η Περιφέρεια Αττικής δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα, μέσω της οποίας υποστηρίζει ότι θέλει να φέρει κοντά ανθρώπους και πρωτοβουλίες που έχουν κοινό σημείο προβληματισμού τη βιωσιμότητα του Λεκανοπεδίου.
LIFO NEWSROOM
Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι όμορφοι συριακοί Ιβίσκοι

Αστικό πράσινο / Δεν πεθαίνουν μόνο οι μουριές στην Αθήνα. Tώρα πεθαίνουν και οι συριακοί ιβίσκοι

Εκατοντάδες δέντρα της Αθήνας πεθαίνουν. Είναι συριακοί ιβίσκοι που ξεραίνονται ο ένας μετά τον άλλο, από μια ασθένεια που πρώτη φορά επελαύνει στο αστικό πράσινο. Η LiFO έμαθε ποια είναι η μυστηριώδης ασθένεια που αποδεκατίζει τους ιβίσκους και ρώτησε τον δήμο τι κάνει γι' αυτό.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Αθήνα / Φαληρικός Όρμος: Δυναμική επανεκκίνηση για τη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση της Αττικής

Στην τελική τροχιά για την υλοποίησή του μπαίνει το πρότυπο πάρκο στον Φαληρικό Όρμο, το μεγαλύτερο έργο αστικής ανάπλασης που έχει γίνει ποτέ στην Περιφέρεια Αττικής. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή του, πώς διασώθηκε στο παρά πέντε και ποιο θα είναι το προφίλ του έργου.
LIFO NEWSROOM