«Υπέροχα!Πάντα αγαπούσα το αίθριο φως και ταζωηρά μελτέμια της Ελλάδας. Τοέργο θα ζει και θα αναπνέει καθαρό αέρακαι υγεία... Τη νιώθω σαν σπίτι μου τηνΑθήνα - την πρωταθλήτρια πόλη του ανοιχτούπνεύματος και της ανάλαφρης διάνοιας».
ΟΙταλόςαρχιτέκτονας RenzoPianoμόλις έχει μάθει ότι θα σχεδιάσει τονέο κτίριο της Λυρικής Σκηνής.
«Τηδεκαετία του ‘80 άλλαξαν πολλά μαζί μετην έλευση του ΠΑΣΟΚ. Ήρθαν η γκλαμουριά,η δικτατορία της εικόνας, τα ιν και άουττου "Ταχυδρόμου", τα ξεφωνήματα.Βγήκε το "Κλικ", στο οποίο είχαδιαβάσει πόσο βαρετή είναι η Φαραντούρηκαι πόσο "Μαμά, γερνάω" είμαι εγώ...Τότε μπήκαν τα θεμέλια του σημερινούσυστήματος, έπεσε ο σπόρος των καρπώνπου σήμερα θερίζουμε: παντελής έλλειψηήθους, μέτρου και ουσίας στο δημόσιοβίο».
ΗΤάνια Τσανακλίδου για τη ρίζα του κακού.
«Δενέχω τα ίδια δικαιώματα με τους Έλληνες.Εδώαντιμετώπισα ρατσισμό. Θυμώνω.Είμαι υποχρεωμένη κάθε τρία χρόνια νααντιμετωπίζω τον κάθε κομπλεξικό μπάτσο,ο οποίος στο πρόσωπό μου βλέπει τον πιομισητό του εχθρό. Πρέπει να σέρνομαιεπί ώρες στην ουρά σαν σκουπίδι για ναπάρω την κάρτα».
Hαλβανικής καταγωγής Ορνέλα Καπετάνι,πρωταγωνίστρια της Διόρθωσηςτου Θάνου Αναστόπουλου.
«Πεςό,τι θέλεις για την αγάπη: Ο θάνατος θαέχει την τελευταία λέξη. Δεν θα συνεχίσειςνα αγαπάς στο μνήμα... Η ευπαθής φύση τηςαγάπης είναι και το στοιχείο εκείνο πουτης προσδίδει αυτήν τη βαθιά σημασίαστις ζωές μας. Αν η αγάπη ήταν ατελεύτητηκαι πάντα διαθέσιμη, δεν θα μας έπληττεμε τη σφοδρότητα που μας πλήττει».
Ηαγάπη και τα άλλα δεινά από τον συγγραφέαΤζέφρι Ευγενίδης.
«Αυτοίπου λέμε -ήθέλουν να λέγονται- αναρχικοί είναιπολύ συμπαθητικά πλάσματα. Αν είχανπολιτικό στόχο, θα τα έβαζαν με τουςπολιτικούς, δεν θα περιορίζονταν ναγράφουν στους τοίχους και πολλές φορέςανορθόγραφα, να καίνε αυτοκίνητα. Θαμπορούσαν κάλλιστα να καίνε τις επαύλειςστην Εκάλη. Αυτό το θέλουμε όλοι».
Οσυγγραφέας Παύλος Μάτεσις γιατους δρόμους της φωτιάς.
σχόλια