Με δέρνουν οι τρίχες της πλάτης μου (αλύπητα)

Με δέρνουν οι τρίχες της πλάτης μου (αλύπητα) Facebook Twitter
0

Ακόμα δεν έχει εκδοθεί η εφημερίδα «Metro» μετά τις καλοκαιρινές διακοπές και πολλοί άρχισαν να τη μοιρολογούν, επηρεασμένοι από το γενικό κλίμα. Τω όντι, ο νέος ιδιοκτήτης της κύριος Μαρινάκης ήταν σκεπτικός για το ανώφελο της προσπαθείας. Αλλά φαίνεται ότι κάτι άλλαξε στη διάθεσή του (ίσως ένα καλό ουίσκι με μεθυστικές ανταύγειες) και τις αμέσως επόμενες μέρες το ιστορικό free press ίσως εμφανισθεί ξανά στα καλντερίμια των Αθηνών. Το παράδοξον είναι ότι κανείς δεν παρατήρησε την απουσία της - ούτε καν τα σχετικά μπλογκ. Κι όμως, στις περίεργες αναγνωσιμότητες της Bari Focus ενδέχεται να καλπάζει πάλι στις κορυφές της αναγνωσιμότητος Ένα εξαιρετικό άρθρο υπέγραψε στο περασμένο «Βήμα της Κυριακής» η κυρία Λουίζα Αρκουμανέα για τον νωθρό και ράθυμο κοσμικό εσμό της Τέχνης και των Γκαλερί, που σερνότανε το βράδυ των εγκαινίων του ReMap ανάμεσα στα σκοτεινά και γεμάτα αίματα στενά του Κεραμεικού, αφήνοντας μικρές κραυγούλες και επιφωνήματα, ενώ τα εξαθλιωμένα τζάνκι, οι πόρνες και οι άστεγοι που έψαχναν στα σκουπίδια τούς κοίταζαν με ανοιχτό στόμα Οι εργαζόμενοι στην «Ελευθεροτυπία» (που έλαβαν έναντι όλοι από 200 ευρώ, απλήρωτοι 2 μήνες) καταγγέλλουν ξανά την «εναλλακτική τους εκδότρια», λίγο πριν ανακοινωθεί η έκδοση ενός νέου δανείου, που αν και δεν λύνει το πρόβλημα, τουλάχιστον το αναβάλλει. Κρίμα, για μια εφημερίδα που η καθαρότητά της, το αγύριστο κεφάλι της και η αληθινή κοινωνική ευαισθησία της είναι προσόντα απλώς σπάνια Σχετικά με όσα αναφέρθηκαν στην εκπομπή «Δίκη» του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ στις 19 Σεπτεμβρίου 2011, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Χρήστος Παπουτσής, ανέθεσε σε πληρεξούσιο δικηγόρο να συντάξει και να καταθέσει μήνυση και αγωγή κατά παντός υπευθύνου για συκοφαντική δυσφήμιση εις βάρος του (από τις Τυπολογίες) Με 4,35 εκατομμύρια ευρώ οι Αττικές Εκδόσεις αγοράζουν τον Λάμψη, τον δημοφιλή ραδιοσταθμό ο οποίος έχει μετεξελιχθεί σ’ ένα softcore μπουζουξίδικο, όχι πάντα δυσάρεστο, αλλά και λίγο στην κοσμάρα του. Τούτου λεχθέντος, ας σαρκάσει κανείς και όλο τον γκλάμορους θίασο από μουρλοκακομοίρες που, αγνοώντας επιθετικά σε τι εποχή ζουν και τι συμβαίνει στον κόσμο, εξακολουθούν να κορδώνονται στα τσίγκινα ανάκτορά τους, να φωτογραφίζονται σε εξώφυλλα όλο πόθο και ντιζάιν, να επιδίδονται σ’ έναν φαιδρό και ακαλαίσθητο διαγωνισμό πούρου και επιδειξιομανίας, χωρίς να βλέπουν ότι οι κερκίδες άδειασαν και έμειναν δίχως κοινό - μόνο οι Τραβιάτες του Σταρ τούς έμειναν, οι πρώην υπάλληλοί τους και όσοι ψωμίζονται από τη βρομομπίζνα με τον άλφα ή βήτα τρόπο. Η επιτομή της παρακμής.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM