Dig Athens - *Designed In Greece

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
0

 Παρά την κρίση – πιθανότατα και εξαιτίας της - η Αθήνα μοιάζει τα τελευταία χρόνια να βρίσκεται σε ένα design οργασμό.

Η στροφή στο χειροποίητο και το 100% ελληνικό προϊόν φαίνεται πως είναι η νέα τάση και στον χώρο της μόδας, με τα φώτα να πέφτουν όλο και περισσότερο σε μία ολόκληρη νέα γενιά Ελλήνων σχεδιαστών που χαράσσουν πλέον την δική τους πορεία στην ελληνική και όχι μόνο αγορά.


Σ' αυτή τη γενιά ανήκει και η 35χρονη Νικολέττα Βερβερίδου, εμπνεύστρια και ιδρύτρια του Dig Athens, ενός νεοσύστατου brand που ξεχωρίζει με την μίνιμαλ αισθητική του.


Την γνωρίζουμε.


Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
H Νικολέττα Βερβερίδου"μου δόθηκε η αίσθηση ότι συνέβαινε μια δημιουργική έκρηξη στο χώρο του ελληνικού design, κι αφού τελείωσα με τις σπουδές μου στην Γερμανία επέστρεψα στην Αθήνα για να ξεκινήσω την δική μου πορεία στον χώρο"


Who is who:
H Νικολέττα Βερβερίδου γεννήθηκε στη Στουτγάρδη της Γερμανίας, όπου και μεγάλωσε. Σπούδασε Product Design στο University of Art and Design Karlsruhe, και το 2006 ήρθε στην Αθήνα για πρακτική άσκηση στο δημιουργικό γραφείο We Design.


"Εκεί μου δόθηκε η αίσθηση ότι συνέβαινε μια δημιουργική έκρηξη στο χώρο του ελληνικού design, κι αφού τελείωσα με τις σπουδές μου στην Γερμανία επέστρεψα στην Αθήνα για να ξεκινήσω την δική μου πορεία στον χώρο", μας λέει.

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter


Μίλησε μας για το Dig Athens. Πώς άρχισαν όλα;
Αφού πειραματίστηκα σε διάφορες θέσεις εργασίας αποκτώντας εμπειρία στο χώρο του design, επέλεξα τελικά το fashion design βλέποντας το ρούχο ως προϊόν που βρίσκεται πιο κοντά στον καταναλωτή, με την έννοια ότι ταυτιζόμαστε περισσότερο μαζί του.

Πιο εύκολα, δηλαδή, θα αγοράσεις ένα ρούχο και θα ταυτιστείς μαζί του απ' ότι με οποιοδήποτε άλλο προϊόν design. Έτσι, το 2012 αποφάσισα ότι ήμουν έτοιμη να ξεκινήσω το προσωπικό μου brand, το DIG Athens.

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter


Δεν φοβήθηκες την περιβόητη ελληνική κρίση όταν άρχισες;
Η προσωπική μου φιλοδοξία και η πεποίθηση ότι μπορούσα να σχεδιάσω ρούχα που θα αφορούσαν και άλλους ανθρώπους, με οδήγησαν να ξεκινήσω το fashion brand μέσα στην κρίση, παρ' όλες τις τρομακτικές δυσκολίες και την θεωρητικά "ακατάλληλη" στιγμή.

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter

Αλήθεια, γιατί διάλεξες αυτό το όνομα για το brand;
Το όνομα του brand είναι καταρχήν αρκτικόλεξο από τις λέξεις Designed In Greece, αλλά και λογοπαίγνιο, από το ρήμα Dig (σκάβω, ανακαλύπτω), όπως και από το "digging Athens", με την έννοια ότι μου αρέσει η Αθήνα.

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter


Πόσοι άνθρωποι βρίσκονται πίσω από το Dig Athens σήμερα; Εσύ σχεδιάζεις εξ' ολοκλήρου τα ρούχα;
Το brand είναι ουσιαστικά ένα "one man show".

Όλα ξεκινούν και τελειώνουν σε μένα. Εγώ σχεδιάζω τα ρούχα, βρίσκω τα υφάσματα -προσπαθώντας να είναι ελληνικά-, επιβλέπω την παραγωγή των δειγμάτων, οργανώνω τη φωτογράφιση.

Μετά το δειγματισμό της κάθε νέας συλλογής, από το "now showroom", η όλη παραγωγή γίνεται στην Αθήνα με ικανούς και εξειδικευμένους συνεργάτες.

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter


Πώς θα περιέγραφες με λίγα λόγια το στυλ και τον χαρακτήρα των ρούχων σου;
Το γενικό concept των συλλογών μου πηγάζει από την αλληλεπίδραση της πολυεπίπεδης ιστορίας της Αθήνας με την καθημερινότητά μας.

Σε αρκετά ρούχα -κυρίως στα τυπώματα- χρησιμοποιώ αρχαία ελληνικά εικονογραφικά στοιχεία και προσπαθώ να τα ξαναπαρουσιάσω μέσα από μια σύγχρονη ανάγνωση.

Για παράδειγμα στο t-shirt "major gazer" ο Πλάτωνας, ντυμένος τουρίστας παρατηρεί κριτικά τη σύγχρονη Αθήνα, πίσω από τα μαύρα του γυαλιά.

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter


Από πού εμπνέεσαι; Πώς "γεννιέται" η ιδέα ενός ρούχου;
Σχεδιάζω έχοντας στο μυαλό μου έναν ανεξάρτητο, δημιουργικό, άνθρωπο. Ένα είδος αστικού νομάδα που ξεκινώντας τη μέρα του δεν ξέρει πότε και πώς θα τελειώσει.

Οπότε προσπαθώ να δημιουργήσω casual styles τα οποία μπορούν να φορεθούν όλη την ημέρα και σε κάθε πιθανή περίσταση.

Έτσι, σχεδιάζω πλήρεις αντρικές και γυναικείες συλλογές με χαρακτηριστικό στοιχείο τα prints.

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter


Πού μπορεί να βρει κανείς σήμερα τα ρούχα Dig Athens;
Μπορεί κανείς να βρει τις συλλογές μου σε καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, στην Κύπρο, στο Dubai και στη Γερμανία. Η λίστα των καταστημάτων βρίσκεται στο digathens.com και στη σελίδα μας στο facebook.

Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Dig Athens - *Designed In Greece Facebook Twitter
Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γυμνό Χόλιγουντ:

Μόδα & Στυλ / Γυμνό Χόλιγουντ: Πλήρης διαφάνεια, free the nipple, ζήτω τα γυμνά σώματα. Έτσι ντύνονται πια οι σταρ.

Ξεκίνησε από τις πασαρέλες της υψηλής ραπτικής και κορυφώθηκε (πού αλλού;) τη νύχτα της τελετής των Όσκαρ. Το νέο trend στη μόδα είναι το γυμνό και, απ' ό,τι φαίνεται, ήρθε για να μείνει.
THE LIFO TEAM
30 χρόνια μετά την γέννηση του όρου, έχει νόημα σήμερα να μιλάμε για metrosexuals;

Μόδα & Στυλ / 30 χρόνια μετά τη γέννηση του όρου, έχει νόημα σήμερα να μιλάμε για metrosexuals;

Ο άνθρωπος που εισήγαγε τον όρο στο λεξιλόγιο της σύγχρονης κουλτούρας, ο Βρετανός δημοσιογράφος Mark Simpson, μιλά στην El País για την εξέλιξη της σχέσης των ανδρών με το σώμα και την εικόνα τους
THE LIFO TEAM