Οι γυναίκες σε πρωταγωνιστικούς ρόλους δεν είναι κάτι καινούριο στην τηλεόραση. Για την ακρίβεια οι συνδρομητές του Netflix θα έχουν παρατηρήσει ότι στην αναζήτηση μεταξύ των κωμωδιών και των δραματικών σειρών υπάρχει και η κατηγορία "strong female character" που προκαλεί θυμηδία, κάτι που μάλλον δεν ήταν η πρόθεση του Netflix.
Όλοι οι παραδοσιακοί πρωταγωνιστικοί ρόλοι όμως, από τη Λουσίλ Μπόλ μέχρι την Κάντις Μπέργκεν στο «Μέρφι Μπράουν» ήταν για χαρακτήρες που προκαλούσαν συμπάθεια. Τα ελαττώματά τους ήταν χαριτωμένα, και αν δεν ήταν, εξαφανιζόταν μέχρι το τέλος του επεισοδίου. Τώρα, στη νέα χρυσή εποχή της τηλεόρασης, το διευρυμένο κοινό έχει δημιουργήσει προϋποθέσεις για ρόλους με διφορούμενες ιδιότητες: η Αλίσια Φλόρικ του Good Wife μαθαίνει να χρησιμοποιεί τους άλλους για το συμφέρον της, να λειτουργεί ως πολιτικό ον, ξεφεύγοντας από το στερεότυπο της εργαζόμενης μητέρας και της ικανής νοικοκυράς. Η Πάτι Χιουζ του Damages ήταν ένας τρομαχτικός, απρόβλεπτος, εξαιρετικά σκληρός χαρακτήρας που έφτασε σε σημείο να αγνοεί, ακόμη και να μάχεται ενάντια στο γιό της, κάτι ανήκουστο για τα δεδομένα της τηλεόρασης. Στην καινούρια σειρά του Φθινοπώρου, στο "Getting away with murder" παρακολουθούμε μια ακόμη γυναίκα-πρωταγωνίστρια που έχει βάθος και επίπεδα, μαζί με μια ακόμη ιδιότητα που δεν εμφανίζεται συχνά στην τηλεόραση: είναι μαύρη.
Η Viola Davis υποδύεται την καθηγήτρια Annalise Keating, σε έναν ρόλο που έχει επανειλημμένα πει ότι περιμένει χρόνια. Η Davis έχει μεγάλη καριέρα στο θέατρο, στο σινεμά και στην τηλεόραση, με ατελείωτα βραβεία και υποψηφιότητες (δύο από αυτές στα Όσκαρ) κι όμως, πιστεύει ότι ποτέ δεν της εμπιστεύτηκαν έναν ρόλο με τις προκλήσεις που επιθυμούσε.
«Πάντα με έπαιρναν τηλέφωνο και μου έλεγαν: σου έχω μια πολύ ωραία δουλειά. Θα είσαι με την, για παράδειγμα, Βανέσα Ρεντγκρέιβ, Τζούλιαν Μουρ, Ανέτ Μπέννγκ. Μετά έπαιρνα το σενάριο, και ο ρόλος μου ήταν μια ή δύο σελίδες. Ρόλοι για δικηγόρους ή γιατρούς που έχουν ονόματα αλλά καμία απολύτως προσωπική ζωή. Σου δίνουν τρεις ή τέσσερις σκηνές, δεν θα έχεις την ευκαιρία να δείξεις τι μπορείς να κάνεις. Θα πάρεις την μικρή σου αμοιβή και μετά θα είσαι πεινασμένη για τον επόμενο ρόλο, που θα είναι ακριβώς ο ίδιος. Αυτή είναι η αλήθεια.»
Η Annalise Keating του "How to get away with murder" για την Davis είναι ένας ρόλος που δεν υπήρξε στην τηλεόραση. «Και μην μου αναφέρεις καν την Χάλε Μπέρι ή την Κέρι Ουάσινγκτον», λέει για τις πρωταγωνίστριες του "Extant" και του "Scandal". Στο πρώτο επεισόδιο παρακολουθούμε πώς η δικηγόρος και καθηγήτρια του πανεπιστημίου Middleton, Annalise Keating, επιλέγει μια ομάδα από τους καλύτερους φοιτητές για να συμμετέχουν σε μια πραγματική δίκη στην υπεράσπιση μιας γυναίκας που κατηγορείται για τη δολοφονία του άντρα της. Παράλληλα παρακολουθούμε τους φοιτητές μπλεγμένους σε έναν φόνο, σε μια ιστορία που εκτυλίσσεται στο μέλλον. H σειρά μόλις ξεκίνησε, αλλά ήδη θεωρείται μια από τις καλύτερες της φθινοπωρινής σεζόν.
σχόλια