Bluegr Hotels and Resorts: Πολυτελής φιλοξενία με θετικό πρόσημο για το περιβάλλον και την κοινωνία
Για περισσότερα από 50 χρόνια, η bluegr Hotels and Resorts αποτελεί σημείο αναφοράς για τη φιλοξενία παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους επισκέπτες, ενώ παράλληλα φροντίζει για τις τοπικές κοινωνίες και αποτελεί πηγή έμπνευσης για τις μελλοντικές γενιές.
Τα τρία θέρετρα που διαθέτει στην Κρήτη, το Minos Beach art hotel, το Minos Palace hotels & suites και το Candia Park village, σε μοναδική τοποθεσία στο γραφικό κόλπο στο Μιραμπέλο κοντά στον Άγιο Νικόλαο και την Ελούντα, παρέχουν φιλοξενία παγκόσμιας κλάσης σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο. Το Life Gallery Athens, το boutique design ξενοδοχείο πέντε αστέρων που βρίσκεται στην Αθήνα, είναι ένας προορισμός κομψότητας και ηρεμίας και, τέλος, το Sunprime Miramare Park Suites & Villas στη Ρόδο προσφέρει πολυτελείς διακοπές δίπλα στη θάλασσα σε εγκαταστάσεις ασυναγώνιστης άνεσης και αισθητικής.
Bluegr Hotels and Resorts: τουρισμός και βιώσιμη ανάπτυξη
Η bluegr Hotels and Resorts είναι πολλά περισσότερα από τα μοναδικά της ξενοδοχεία -που αποτελούν τους απόλυτους προορισμούς στην Ελλάδα. Η φιλοσοφία και οι αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης στις οποίες βασίζεται είναι που την κάνουν να ξεχωρίζει. Σε απόλυτη εναρμόνιση με τις ανάγκες που επιτάσσει η βιώσιμη περιβαλλοντική ανάπτυξη και η διατήρηση της αυθεντικότητας των τοπικών κοινωνιών, εφαρμόζει καινοτόμες πρακτικές σε όλο το εύρος των δραστηριοτήτων της. Η προσέγγισή της για την παροχή υπηρεσιών βιώσιμης πολυτέλειας είναι ολιστική και επιφέρει θετική αλλαγή στην κοινωνία, η οποία συνοψίζεται στην «b-the-Change» στρατηγική Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που εκφράζεται μέσα από τέσσερις θεματικούς άξονες: b-Green, b-Active, b-Proud & b-the Future.
Bluegr Hotels and Resorts: βιώσιμη στρατηγική και πολιτιστική ανάπτυξη
Σε ό,τι αφορά στο περιβάλλον, η bluegr Hotels and Resorts έχει θεσπίσει την «πράσινη» ατζέντα «b-Green!» στην κατανάλωση πόρων και ενέργειας, εισάγοντας καινοτόμες λύσεις μέσα από τα «έξυπνα δωμάτια», την υπεύθυνη διαχείριση των αποβλήτων, την ανακύκλωση και τη βέλτιστη διαχείριση της κατανάλωσης νερού, ενώ ταυτόχρονα λαμβάνει συνεχώς μέτρα εφαρμόζοντας τις αρχές της κυκλικής οικονομίας. Χρησιμοποιούνται μόνο ανακυκλώσιμα και βιοδιασπώμενα υλικά και γίνεται μια συντονισμένη προσπάθεια για την εξάλειψη της χρήσης πλαστικού στο 100% μέχρι το 2023. Την ίδια ώρα, ο σεβασμός στο φυσικό πλούτο των γύρω περιοχών και η επιλογή πρώτων υλών από την τοπική αγορά αποτελούν βασική αρχή του Ομίλου.
Η υποστήριξη και προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς, της σύγχρονης τέχνης και του πολιτισμού, η μετάδοση γνώσης και η στήριξη της αέναης παιδείας πραγματοποιούνται με αρωγό το Ίδρυμα Γεωργίου & Αριστέας Μαμιδάκη, δημιουργώντας έναν ξεχωριστό «δεσμό» με τις κοινότητες και τους επισκέπτες. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα της πρωτοβουλίας αυτής είναι η δημιουργία του Sculpture Garden στο Minos Beach art hotel, που αποτελεί έναν τόπο έκφρασης και φιλοξενίας έργων τέχνης σύγχρονων ανερχόμενων καλλιτεχνών, ενώ παράλληλα είναι ένας χώρος ξενάγησης, έμπνευσης και εκπαίδευσης για τους μικρούς μαθητές της Κρήτης, ώστε να απελευθερώσουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους.
Αυτές οι πρωτοβουλίες, συνθέτουν τη βιώσιμη στρατηγική της εταιρείας και πλαισιώνονται με εθελοντικές δράσεις κοινωνικού, πολιτιστικού και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος με τη συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών, της νέας γενιάς και των εργαζομένων και αποτελούν προτεραιότητα για την bluegr. Πρόκειται για δράσεις εθελοντισμού και αλληλεγγύης, συμμετοχές σε δρομικούς αγώνες, οργάνωση καθαρισμών δασικών εκτάσεων, παραλιών και βυθών, βιωματικές δραστηριότητες για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ετήσιο Βραβείο Τέχνης και Residency Program που υλοποιούνται από το Ίδρυμα Γ. & Α. Μαμιδάκη, καθώς και καλλιτεχνικά φεστιβάλ (Blue Fest). Όλα τα παραπάνω συνθέτουν τη σφαιρική προσέγγιση της bluegr που οδηγεί σε πραγματική αλλαγή για πολλούς αποδέκτες, ουσιαστικά όλο το φάσμα των ανθρώπων που ζουν, εργάζονται και φιλοξενούνται στην περιοχή.
Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα για τις ερχόμενες εβδομάδες είναι ήδη γεμάτο με την bluegr να στηρίζει φορείς και οργανισμούς που αγγίζουν κάθε πυλώνα της στρατηγικής της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Περιβάλλον, Αλληλεγγύη και Εθελοντισμός, Πολιτιστική Κληρονομιά και Βιώσιμο Μέλλον βρίσκονται σε πρώτο πλάνο ενώ η bluegr στο πλαίσιο του μήνα ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού δίνει ένα δυναμικό παρόν με τη συμμετοχή στον αγώνα Race for the Cure διοργανώνοντας έναν digital μαραθώνιο στον Άγιο Νικόλαο στην Κρήτη. Παράλληλα έχουν προγραμματιστεί ενημερωτικά σεμινάρια από εξειδικευμένο γιατρό για την έγκαιρη διάγνωση και πρόληψη ενώ όλο το προσωπικό θα φορά το χαρακτηριστικό ροζ κορδελάκι.
Η υψηλή ποιότητα, η ασυναγώνιστη εμπειρία φιλοξενίας και η πολυτέλεια ευθυγραμμίζονται με τις αρχές της βιωσιμότητας, που έχουν ως στόχο να προσφέρουν όφελος για το περιβάλλον, τους επισκέπτες, το προσωπικό και τις τοπικές κοινότητες. Η υιοθέτηση αυτής της κουλτούρας δεσπόζει σε κάθε πτυχή και κάθε ξενοδοχείο του Ομίλου bluegr Hotels & Resorts.