Υπάρχει φεστιβάλ χωρίς ουρές? Και όμως υπάρχει

Υπάρχει φεστιβάλ χωρίς ουρές; Πώς να κάνεις συναλλαγές εύκολα, γρήγορα, και με ασφάλεια

Η συνεργασία της Visa με την Cardlink φέρνει λιγότερες ουρές, πιο γρήγορη εξυπηρέτηση και τελικά περισσότερο χρόνο για διασκέδαση.

ADVERTORIAL

 

Από το Release Festival μέχρι το Plissken και το Hype Festival, η Visa, παγκόσμιος ηγέτης στις ψηφιακές πληρωμές και ως χορηγός των συγκεκριμένων εκδηλώσεων, σε συνεργασία με την Cardlink, a Worldline brand, αναβαθμίζουν τον τρόπο που διασκεδάζουμε.

 

Πώς; Με σύγχρονα συστήματα self-service POS, οι επισκέπτες των πιο hot festival της πόλης μπορούν να πραγματοποιούν συναλλαγές εύκολα, γρήγορα, ανέπαφα και με απόλυτη ασφάλεια, με την κάρτα, το κινητό ή το smartwatch τους.

 

Αν, για παράδειγμα, είστε ανάμεσα στους τυχερούς που παρευρέθηκαν στο Release Festival, θα είδατε από πρώτο χέρι ένα από τα ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα αυτοεξυπηρέτησης της Visa, εξοπλισμένα με έξι συστήματα Cardlink POS. Εκεί, μέσω της εφαρμογής Worldline All-in-One Platform Ordering, μπορέσατε να παραγγείλετε γρήγορα και εύκολα το φαγητό ή το κοκτέιλ σας, να πληρώσετε ηλεκτρονικά και να λάβετε την απόδειξη μαζί με το δελτίο παραγγελίας σας.

 

Υπάρχει φεστιβάλ χωρίς ουρές? Και όμως υπάρχει

 

Αυτές οι λύσεις εφαρμόστηκαν και στη συναυλία των Smashing Pumpkins στο ΣΕΦ, εξασφαλίζοντας λιγότερες ουρές για τους θαυμαστές του συγκροτήματος. Οι επισκέπτες μπόρεσαν να απολαύσουν τη μουσική χωρίς να χάνουν χρόνο περιμένοντας να εξυπηρετηθούν στα ταμεία. Έτσι, η ταχύτητα και η ευκολία της αυτοεξυπηρέτησης προσέφεραν μια αναβαθμισμένη εμπειρία συναυλίας για όλους.

 

Με στόχο να φέρει πιο κοντά το κοινό με την χρήση ηλεκτρονικών τρόπων πληρωμής, η Visa αξιοποίησε την τεχνογνωσία και τις καινοτόμες λύσεις της Cardlink, a Worldline brand,  και στο διήμερο gaming event Hype Festival στο Γκάζι, που πραγματοποιήθηκε τις τελευταίες ημέρες του Ιουνίου. Στην είσοδο του χώρου είχαν τοποθετηθεί ειδικά μηχανήματα αυτοεξυπηρέτησης, όπου οι επισκέπτες μέσω της ticketing εφαρμογής των POS, που υλοποίησε η Cardlink, μπορούσαν να αγοράσουν και να εκτυπώσουν τα εισιτήριά τους. Έτσι εξυπηρετήθηκαν εύκολα και γρήγορα εκατοντάδες επισκέπτες, gamers και μη, ακόμα και περαστικοί που αποφάσισαν τελευταία στιγμή να βγάλουν εισιτήριο και να παρευρεθούν στο event. Φυσικά, self-service POS υπήρχαν και μέσα στον χώρο για την εύκολη αγορά φαγητού και ποτού.

Good Living
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Scroll to top icon