Οι τρίχες στη μασχάλη επέστρεψαν
Την επόμενη φορά που θα πιάσετε το ξυραφάκι, ξανασκεφτείτε το!
Οι τρίχες στη μασχάλη επέστρεψαν αν και στην πραγματικότητα δεν είχαν φύγει ποτέ. Όταν όμως διάσημες γυναίκες επιλέγουν να επιστρέψουν σε μια πιο... φυσική όψη σου βάζουν την ιδέα να απαλλαχθείς από το ξυραφάκι κατά τη διάρκεια της καθημερινής περιποίησης του σώματός σου κι αυτό σίγουρα είναι πολύ απελευθερωτικό.
Από τότε που γέννησε το γιο της τον Ιανουάριο, η Ashley Graham αποτυπώνει την πραγματικότητα της ζωής μετά τον τοκετό στα social media. Σε πολλές από τις φωτογραφίες είναι ολοφάνερο πως δεν ασχολείται με την τριχοφυΐα στις μασχάλες της. Εν τω μεταξύ, η Emma Corrin, η οποία πρόκειται να παίξει την πριγκίπισσα Diana στον επερχόμενο κύκλο του The Crown, δημοσίευσε πρόσφατα μια σειρά από φωτογραφίες, με τα χέρια πάνω. Ουδέν σχόλιο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη A S H L E Y G R A H A M (@ashleygraham) στις
Ακολουθούν τα βήματα μιας σειράς διάσημων γυναικών που έχουν αποδεχθεί την τριχοφυΐα του σώματός τους - Miley Cyrus, Sophia Loren, Emily Ratajkowski, Amandla Stenberg και Madonna είναι μόνο μερικές - και έχουν εμφανισθεί στο κόκκινο χαλί, σε φωτογραφήσεις περιοδικών και, φυσικά, στο Instagram χωρίς να έχουν ξυριστεί. Με απλά λόγια, οι τρίχες της μασχάλης είναι κάτι εντελώς φυσιολογικό.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Emily Ratajkowski (@emrata) στις
Για την ακρίβεια στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι μία στις τέσσερις γυναίκες σταμάτησε να ξυρίζει τις μασχάλες τους τα τελευταία χρόνια - μια τάση που είναι πιθανό να έχει αυξηθεί από τότε που στο lockdown είχαμε όλοι την ευκαιρία να επανεξετάσουμε τις απαιτήσεις που έχει η κοινωνία από μια γυναίκα και να αποφασίσουμε να κάνουμε αυτό που θέλουμε εμείς.
Αρκετές φίρμες επίσης έχουν στηρίξει αυτή την αλλαγή. Για παράδειγμα πέρυσι, η Nike μοιράστηκε μια διαφήμιση στην οποία η Annahstasia Enuke ποζάρει με τρίχες στη μασχάλη και άλλες νεότερες μάρκες ακολούθησαν το ίδιο μοτίβο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nike Women (@nikewomen) στις
Eπίσης υπήρξε η Januhairy, μια εκστρατεία στα κοινωνικά μέσα που ξεκίνησε το 2019 από δύο φοιτήτριες πανεπιστημίου, ως μέσο αποδοχής της γυναικείας τριχοφυΐας. Ο σχετικός λογαριασμός στο Instagram έχει 34,4 χιλιάδες ακόλουθους και παρουσιάζει μια σειρά από διαφορετικές γυναίκες που δείχνουν τον εαυτό τους όπως είναι- και φαίνονται υπέροχες. Μια άλλη viral τάση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του 2019 ήταν η δημοσίευση φωτογραφιών με βαμμένες τρίχες στη μασχάλη σε διαφορετικά χρώματα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Emma Corrin (@emmalouisecorrin) στις
Καλό είναι πάντως να θυμόμαστε γιατί η τριχοφυΐα στη μασχάλη είναι αναγκαία. Υπάρχει λοιπόν για το άρωμα και... το σεξ. Οι τρίχες σε αυτήν την περιοχή βρίσκονται πάνω από τους ιδρωτοποιούς αδένες μας, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για το προσωπικό μας άρωμα και τις φερομόνες. Οι τρίχες βοηθούν στη διάχυση αυτής της μυρωδιάς στον αέρα, έτσι ώστε οι πιθανοί «σύντροφοι» να μπορούν να σας μυρίσουν. Η φύση ξέρει τι κάνει. — N.Γ.