Q&A με την Έφη Ανέστη

Q&A με την Έφη Ανέστη: Η beauty expert συστήνεται με αφορμή τη συνεργασία της με τη LiFO

Ένα γρήγορο chit chat με τη δημοσιογράφο ομορφιάς που θα αναλάβει την «ξενάγηση» στον κόσμο του beauty

Η Έφη Ανέστη γνωρίζει καλά τον κόσμο της ομορφιάς. Κάποια στιγμή στην καριέρα της, το μονοπάτι του beauty παρουσιάστηκε μπροστά της και εκείνη το ακολουθεί μέχρι σήμερα, μαθαίνοντας και δοκιμάζοντας διαρκώς νέα πράγματα. 

 

Παράλληλα, μοιράζεται τη γνώση της με μια ενθουσιώδη κοινότητα beauty lovers που έχει συγκεντρώσει γύρω της και το αγαπημένο της θέμα συζήτησης είναι «η ομορφιά είναι συναίσθημα».

 

Με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας ως beauty expert στα μεγαλύτερα γυναικεία περιοδικά και το δικό της blog με πιστό κοινό, η Έφη Ανέστη φέρνει στη Lifo τα πιο φρέσκα trends στην ομορφιά, προτάσεις προϊόντων, beauty spots της πόλης και πολύτιμες συμβουλές skincare για κάθε επιδερμίδα και ηλικία. 

 

—Πώς βρέθηκες από το τρέξιμο και την αθλητικογραφία στον κόσμο του beauty και του skincare;

Είναι ωραίο να αλλάζεις δρόμο όταν τρέχεις, ακόμη κι αν ο προορισμός είναι ίδιος, δεν συμφωνείς; Αυτό που θέλω να κάνω εν τέλει είναι ίδιο από πάντα. Θέλω να βρίσκομαι μέσα στο ρεπορτάζ των ωραίων γεγονότων, να γράφω και να επικοινωνώ ωραίες ιστορίες. Έτσι, από συγκυρία βρέθηκα στο Harper’s Bazaar, με σκοπό να κάνω συνεντεύξεις, αλλά τελικά μου προτάθηκε να βουτήξω στα άγνωστα νερά της κοσμετολογίας. Το βρήκα ως ένα challenge να ανοίγω μπουκάλια και να παρατηρώ υφές, να διαβάζω συνθέσεις και να δοκιμάζω κρέμες προσώπου κι αρώματα και μετά να γράφω γι’ αυτά…

 

—Μετράς περισσότερα από 20 χρόνια στον χώρο της ομορφιάς. Ποια ορίζεις ως highlights της πορείας σου;

Ως σημαντικότερη έχω τη μεταγραφή μου από το Harper’s Bazaar στο Cosmopolitan το 2000, όπου έμεινα εκεί για 17 χρόνια(!), απολαμβάνοντας την πιο μαγική σύνδεση με το πιο ενθουσιώδες αναγνωστικό κοινό. Έζησα την εποχή που μας  έστελναν γράμματα αγάπης και το απίθανο νεανικό κοινό ορκιζόταν σε κάθε μικρή ή μεγάλη cosmo συμβουλή. Και μέσα απ’ αυτή την πορεία μέτρησα στιγμές, εμπειρίες, συνδέσεις, ταξίδια, ξενύχτια, εκατοντάδες τεύχη, επιτυχίες, αλλά και ωραιότατα λάθη, που μ’ έχουν κάνει αυτό που είμαι σήμερα. Έτοιμη πάντα για νέες διαδρομές κι εξερευνήσεις. 

 

—Τι σημαίνει ομορφοχαμός; Πόσο σημαντική είναι για σένα η κοινότητα που έχεις δημιουργήσει στο Beauty Diaries;

Είπα να γυρίσω την λέξη χαμός τούμπα και να βάλω λίγο όμορφο μέσα, ξεγελώντας κάπως την άσχημη αίσθηση του χαμού… Η κοινότητα του Beauty Diaries επιζητά ιστορίες ομορφιάς μ ένα ανορθόδοξο τρόπο. Έχει μάθει να διαβάζει κάπως αλλιώς όλα όσα συμβαίνουν ή «σερβίρονται» εκεί έξω στον κόσμο του beauty. Γι’ αυτό και εστιάζει στο «η ομορφιά είναι συναίσθημα». Είναι μια κοινότητα οικεία. Κι είναι τόσο σημαντική όσο μια καλή παρέα που αναζητάς για να περάσεις όμορφα έτσι απλά, χωρίς φτιασίδια. 

 

—Ανάμεσα σε trends και νέα λανσαρίσματα, ποια είναι η δική σου προσέγγιση στην ομορφιά; 

Τα beauty trends πάνε κι έρχονται. Τα νέα λανσαρίσματα ακολουθούν τις ανάγκες της εποχής. Το skinimalism έγινε γνωστό λίγο μετά την πανδημία, το layrering το έφεραν στο προσκήνιο τα Κορεάτικα παρεάκια, το sunset blonde στα μαλλιά ακούγεται σχεδόν κάθε καλοκαίρι με μια μικρή παραλλαγή, οπότε επιμένω στο «δες τα πάντα αλλιώς κι αλλιώτικα». Δες τα διαφορετικά από τα προβλεπόμενα. Για παράδειγμα ένα μολύβι φρυδιών φοριέται και στα χείλη για να τελειοποιηθεί το περίγραμμα, ένα κραγιόν χρησιμοποιείται κι ως ρουζ ή ένα έλαιο προσώπου αναμιγνύεται με ένα βαρύ makeup για να απλωθεί πιο ανάλαφρα.

 

—Τρία προϊόντα ομορφιάς που έχεις πάντα στο κομοδίνο σου. Και τρία στην τσάντα σου. 

Το κομοδίνο μου έχει πολλά περισσότερα, αλλά αυτά βρίσκονται σίγουρα είναι: Face Spray. Κρέμα χεριών. Lip balm. Στην τσάντα μου πάλι έχω συνήθως: Αντηλιακό, μολύβι φρυδιών και άρωμα. 

 

—Ποια είναι η beauty συμβουλή που δίνεις συχνότερα;
Να ακολουθείς την καρδιά σου, τον ένστικτό σου και οπωσδήποτε τις πραγματικές ανάγκες σου πριν από κάθε beauty αγορά. Τα περισσότερα προϊόντα ομορφιάς «δουλεύουν» με τον τρόπο τους.  Την τελική αξία τη βάζουμε εμείς με το πώς και το πόσο συχνά ή σωστά τα χρησιμοποιούμε. 

 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Scroll to top icon