STATION WAGON
Τα στέισον βάγκον είναι πλέον εκτός μόδας, οπότε αποσύρονται σταδιακά από την αγορά.

Ανακατατάξεις στην αγορά αυτοκινήτου: Ποια μοντέλα σταματούν να παράγονται

Για ποια αυτοκίνητα έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για να αποχωρήσουν από την αγορά και πώς θα αναπληρωθούν τα κενά τους.



H ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΖΗΤΗΣΗ για SUV, Crossover και ηλεκτρικά αυτοκίνητα προκαλεί σημαντικές ανακατατάξεις στους στόλους των εταιρειών, που προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αποχώρηση μοντέλων σε κατηγορίες με συνεχώς μικρότερη ζήτηση, όπως είναι για παράδειγμα τα κλασικά οικογενειακά σεντάν και στέισον βάγκον ή τα μικρά αυτοκίνητα πόλης.

 

Ας δούμε λοιπόν για ποια αυτοκίνητα θα σημάνει προσεχώς η καμπάνα και θα παραχωρήσουν τη θέση τους σε νέα μοντέλα, για τα οποία υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από την πλευρά του αγοραστικού κοινού.

 

Ford Mondeo

Ford Mondeo
Το 2022 θα σταματήσει η παραγωγή του Ford Mondeo.

 

H Ford βρίσκεται σε πορεία εξηλεκτρισμού της γκάμας της και σε αυτό το πλαίσιο προσαρμόζει και τη μονάδα παραγωγής της στο Βαλένθια της Ισπανίας, όπου κατασκευάζεται και το γνωστό μας Mondeo. Το οικογενειακό μοντέλο θα παράγεται εκεί έως τις 31 Μαρτίου 2022 και μετά θα αδειάσει τον χώρο, για να κατασκευάζονται στην ίδια μονάδα μπαταρίες και υβριδικά μοτέρ. Αντίθετα θα συνεχιστεί η παραγωγή των πολυμορφικών S-Max και Galaxy, που κυκλοφορούν πλέον σε υβριδικές εκδοχές, ενώ σύντομα θα πέσουν τίτλοι τέλους για το μικρότερο βαν C-Max.

 

Lotus Elise

Lotus Elise
Η έκδοση Final Edition σηματοδοτεί το τέλος της Lotus Elise.

 

Η Lotus θα διακόψει εντός του έτους την παραγωγή όχι μόνον της Elise, αλλά και των μοντέλων Exige και Evora, μάλιστα λανσάρισε και για τα τρία μοντέλα ειδικές εκδόσεις Final Edition. Στα μελλοντικά πλάνα της μάρκας περιλαμβάνονται τέσσερα νέα σπορ μοντέλα και το SUV Lambda για μαζικότερες πωλήσεις, ενώ το χάιλαϊτ θα είναι αναμφισβήτητα η αμιγώς ηλεκτροκίνητη Lotus Evija των 2.000 ίππων!

 

Τρία μίνι

Toyota Aygo
Το Toyota Aygo είναι πολύ πιθανόν να σταματήσει να παράγεται ήδη από εφέτος.

 

Η τριπλέτα των τριών μίνι Citroen C1, Peugeot 108 και Toyota Aygo απαρτίζεται από ταυτόσημα μοντέλα, που διαφοροποιούνται μόνον σχεδιαστικά. Το τέλος τους δεν έχει επισφραγιστεί ακόμη επίσημα, ωστόσο πληθαίνουν οι πληροφορίες ότι θα αποσυρθούν από την αγορά εντός του 2021. Είναι ενδεικτικό, ότι η μονάδα κατασκευής της τριάδας στο Κολίν της Τσεχίας εξαγοράστηκε στις αρχές του έτους από την Toyota και ότι εκεί θα ξεκινήσει εφέτος το καλοκαίρι η παραγωγή του δημοφιλούς Yaris.

 

Περσινές αποχωρήσεις

Mercedes
Η X-class απέτυχε εμπορικά και έτσι έπεσαν πέρυσι τίτλοι τέλους για το πρώτο pick-up της Mercedes.

 

Απώλειες μέτρησε πέρυσι η γκάμα της Mercedes, καθώς τον Αύγουστο ολοκληρώθηκε η παραγωγή των εκδόσεων Coupe και Cabrio της S-class προηγούμενης γενιάς, για τις οποίες δεν προβλέπονται διάδοχα μοντέλα.

 

Κάτι ανάλογο ισχύει και για την X-class, το πρώτο pick-up στην ιστορία της μάρκας με σήμα το αστέρι. Η X-class λανσαρίστηκε μόλις το 2017, βασιζόταν στο γνωστό μας Nissan Navara και κατασκευαζόταν στην Ισπανία, δεν περπάτησε ωστόσο εμπορικά και τέλη Μαΐου του 2020 ανακοινώθηκε επίσημα η οριστική διακοπή της παραγωγής της. Συμβαίνουν αυτά ακόμη και στις καλύτερες οικογένειες!

 

 

Αυτοκίνητο
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Scroll to top icon