Γιατί είναι η Peugeot πρωταθλήτρια εταιρικών πωλήσεων στην Ελλάδα
Η Peugeot κυριαρχεί στις μακροχρόνιες μισθώσεις στη χώρα μας, όπου βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων τα τελευταία δύο χρόνια αλλά και το πρώτο τετράμηνο του 2021.
ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΝΑ ΣΤΑ ΔΥΟ καινούρια Ι.Χ. που ταξινομούνται κάθε χρόνο στην Ελλάδα, είναι εταιρικό. Μιλάμε δηλαδή για μία τεράστια αγορά ειδικού βάρους, στην οποία παίζουν σημαντικό ρόλο οι πωλήσεις σε εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων λόγω του τουριστικού χαρακτήρα της οικονομίας μας. Οι μακροχρόνιες μισθώσεις διέπονται από τους δικούς τους κανόνες και για να πετύχει ένα μοντέλο σε αυτή τη δύσκολη κατηγορία ακτινογραφείται στην κυριολεξία από τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις και τα στελέχη τους.
Την τελευταία διετία βρίσκεται στην κορυφή των εταιρικών πωλήσεων στη χώρα μας η Peugeot, η οποία συνεχίζει τη συγκεκριμένη παράδοση και εφέτος κατέχοντας το τετράμηνο Ιανουάριος – Απρίλιος του 2021 την πρώτη θέση με ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 14,6%. Αιχμή του δόρατος αυτής της επιτυχίας αποτελούν το best seller Peugeot 208 με 26 διεθνή βραβεία στο ενεργητικό του και τα δημοφιλή SUV Peugeot 2008 και 3008.
Στις μακροχρόνιες μισθώσεις έχουν την τιμητική τους τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα και αυτό επιβεβαιώνεται και στην περίπτωση των εταιρικών πωλήσεων της Peugeot με ένα εξαιρετικά υψηλό ποσοστό της τάξης του 87%. Μεγάλο όπλο της μάρκας με σήμα το λιοντάρι θεωρείται η πληθώρα προτάσεων προς τους ενδιαφερόμενους επαγγελματίες, καθώς η Peugeot προσφέρει αξιόπιστες επιλογές μεταξύ κινητήρων πετρελαίου και βενζίνης, αλλά και ηλεκτροκίνητων και υβριδικών μοντέλων. Η διείσδυση των αμιγώς ηλεκτρικών και υβριδικών εκδόσεων της Peugeot στη μακροχρόνια μίσθωση έπαψε πλέον να έχει περιθωριακό χαρακτήρα και τα «πράσινα μοντέλα» απολαμβάνουν συνεχώς μεγαλύτερης αποδοχής, καθώς προσφέρουν ως βασικά πλεονεκτήματα τον μηδενικό εταιρικό φόρο και χαμηλό φορολογικό συντελεστή για τους χρήστες τους. Ασφαλώς παίζει εδώ τον ρόλο της και η οικολογική διάσταση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του νέου επιχειρείν.