Η Volkswagen μας καλωσορίζει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης
Το αμιγώς ηλεκτρικό Volkswagen ID.3 έρχεται στην Ελλάδα με αυτονομία από 330 έως 550 χιλιόμετρα.
ΤΟ ΝΕΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ Volkswagen ID.3 παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2019 και εκπληρώνει τον στόχο «goTOzero» της γερμανικής φίρμας, ο οποίος προβλέπει ότι μέχρι το 2050 το ισοζύγιο CO2 θα είναι ουδέτερο για ολόκληρο τον Όμιλο Volkswagen. Έως το 2023 η Volkswagen θα επενδύσει περίπου 9 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτροκίνηση, ενώ θα παραγάγει περισσότερα από δέκα εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα μέσα στα επόμενα 10 χρόνια.
Σε ό,τι αφορά το νέο Volkswagen ID.3, διαθέτει φουτουριστική εμφάνιση, όπως αρμόζει σε ένα μοντέλο που φέρνει το μέλλον στο παρόν, με τις καμπύλες να τονίζουν τις συμπαγείς διαστάσεις του και τους παραδοσιακούς προβολείς να δίνουν τη θέση τους σε matrix LED φώτα με Dynamic Light Assist. Οι εξωτερικές διαστάσεις του ID.3 είναι συγκρίσιμες με του Golf, με το ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής φίρμας να παρέχει κορυφαίους εσωτερικούς χώρους και τον χώρο αποσκευών να ανέρχεται στα 385 λίτρα.
Στο εσωτερικό του κυριαρχεί μια οθόνη αφής 10 ιντσών, η οποία παρέχει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, μαζί με ένα προαιρετικό Head Up Display (HUD) επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality). Την ίδια στιγμή ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να μιλήσουν στο ID.3, λέγοντας απλώς «hello ID». Να σημειωθεί, επίσης, ότι η πανοραμική, ανοιγόμενη γυάλινη οροφή του ID.3 σε μαύρο χρώμα είναι η μεγαλύτερη σε όλη την γκάμα της Volkswagen.
Έως το 2023 η Volkswagen θα επενδύσει περίπου 9 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτροκίνηση, ενώ θα παραγάγει περισσότερα από δέκα εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα μέσα στα επόμενα 10 χρόνια.
Το Volkswagen ID.3 αναμένεται να είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, με τη βασική να εφοδιάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 45 kWh, η οποία θα προσφέρει αυτονομία έως 330 χιλιομέτρων (WLTP). Η ενδιάμεση έκδοση θα διαθέτει μπαταρία 58 kWh, με μέγιστη αυτονομία τα 420 χιλιόμετρα, ενώ η μεγαλύτερη μπαταρία των 77 kWh θα έχει τη δυνατότητα να κινεί το νέο ηλεκτρικό όχημα για έως και 550 χιλιόμετρα.
Παράλληλα, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει ισχύ 204 ίππων και 310 Nm ροπής, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα. Το ID.3 χρειάζεται μόλις 30 λεπτά για να φορτίσει επαρκώς για μια απόσταση περίπου 290 χιλιομέτρων (WLTP), χρησιμοποιώντας ισχύ φόρτισης 100 kW, ενώ η Volkswagen προσφέρει εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για την μπαταρία του.
Τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας του ID.3 περιλαμβάνουν εμπρός υποβοήθηση με Σύστημα Πέδησης Έκτακτης Ανάγκης στις Πόλεις και Εντοπισμό Πεζών (Front Assist with City Emergency Braking System and Pedestrian Monitoring), Σύστημα Πέδησης για Αποφυγή Πολλαπλών Συγκρούσεων (Multicollision Brake), Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας (Lane Assist), Σύστημα Πλευρικής Υποβοήθησης Αλλαγής Λωρίδας (Side Assist Lane Change System) και Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης (Park Assist), που συμπεριλαμβάνει Σύστημα Οπίσθιας Κάμερας.
Επίσης, διαθέτει σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί (Kessy Advanced) με φωτιζόμενες χειρολαβές στις πόρτες, ενώ, χάρη στο στάνταρ σύστημα ελέγχου απόστασης κατά τη στάθμευση (Park Distance Control), το οποίο επίσης έχει δυνατότητα φρεναρίσματος κατά τη διάρκεια των ελιγμών, περιορίζονται σε μεγάλο βαθμό τα ατυχήματα κατά το παρκάρισμα.
Τέλος, σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, το ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID.3 αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στα μέσα του καλοκαιριού, σε μία αποκλειστική έκδοση ID.3 1st Edition με αυτονομία 420 χλμ.
Θα εφοδιάζεται με επιπρόσθετο βασικό εξοπλισμό και προϊοντικά χαρακτηριστικά που θα το διαφοροποιούν από την κανονική έκδοση.
Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.
To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.