Nissan GT-R Nismo: Πιάσε με αν μπορείς!
Μόνο ένα Nissan GT-R είναι αρκετά γρήγορα για να μπορέσει να κινηματογραφήσει το εκρηκτικό GT-R Nismo εντός πίστας.
Η Nissan ανέπτυξε το GT-R Nismo για να αποτελέσει την ναυαρχίδα της γκάμας της. Με στόχο τις μέγιστες επιδόσεις, ο κινητήρας αναβαθμίστηκε, η αεροδυναμική του μοντέλου βελτιώθηκε περαιτέρω και το βάρος μειώθηκε.
Ωστόσο όταν έφθασε η στιγμή της «αλήθειας» για το νεότερο σούπερ σπορ αυτοκίνητο της Nissan στο φυσικό του περιβάλλον, δηλαδή στην πίστα, υπήρχε ένα σημαντικό πρόβλημα. Πώς θα κινηματογραφηθεί; Για την ακρίβεια ποιο αυτοκίνητο θα ήταν τόσο γρήγορο ώστε να ακολουθεί από το κοντά το εκρηκτικό GT-R Nismo;
Πως να κινηματογραφηθεί ένα εκρηκτικό μοντέλο όπως το Nissan GT-R Nismo εντός πίστας; Μα φυσικά από ένα άλλο GT-R.
Την απάντηση έδωσε ο Mauro Calo, ένας επαγγελματίας οδηγός και ειδικός στην κινηματογραφική λήψη εικόνων αυτοκινήτων, ο οποίος είναι γνωστός για τις δουλειές του σε ταινίες μεγάλου προϋπολογισμού και τηλεοπτικές εκπομπές. Σύμφωνα λοιπόν με τον Calo, το ιδανικό αυτοκίνητο για να «κυνηγήσει» και να κινηματογραφήσει το GT-R Nismo είναι ένα άλλο... GT-R.
Όσο η Nissan τον βοηθούσε για να βρεθεί το κατάλληλο GT-R για να τοποθετηθεί η κάμερα, ο Calo εργαζόταν ήδη στο σχεδιασμό του εγχειρήματος. Μόλις έφτασε το αυτοκίνητο, ο ίδιος και η ομάδα του τοποθέτησαν μια προσαρμοσμένη σωληνωτή δομή, με συγκόλληση στο πλαίσιο, η οποία είναι σε θέση να συγκρατεί το βάρος του επαγγελματικού συστήματος τοποθέτησης της κάμερας, από ανθρακονήματα.
Μέχρι τη στιγμή που ο Calo αποφάσισε να υλοποιήσει τη φιλοδοξία του για την ανάπτυξη του απόλυτου αυτοκίνητου /κάμερας υψηλής ταχύτητας, το όχημα επιλογής για αυτό το είδος κινηματογράφησης θα ήταν ένα SUV υψηλών επιδόσεων. Ωστόσο, τα SUVs δεν έχουν την ταχύτητα ή την ευκινησία να ακολουθήσουν τα γρηγορότερα αυτοκίνητα του κόσμου εντός πίστας.
Χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους, την ρυθμιζόμενη σπορ ανάρτηση και την τετραθέσια διαμόρφωση, το GT-R αποτελεί την κορυφαία βάση αυτοκινήτου, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει μια εξέδρα κινηματογραφικών μηχανών αυτού του τύπου. Και όταν η απόδοση του twin-turbo 3.8 V6 κινητήρα προσφέρεται μέσω του προηγμένου συστήματος τετρακίνησης, είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί το επέλεξε ο Calo.
Με προσεγμένο «στήσιμο», προγραμματισμένο εκ των προτέρων και συντονισμένο μέσω ενδοεπικοινωνίας, τα δύο GT-R «κυνηγήθηκαν» αρκετά μεταξύ τους γύρω από την αγωνιστική πίστα του Lausitzring στο Βρανδεμβούργο της Γερμανίας. Τα συναρπαστικά στιγμιότυπα αυτής της υπέροχης δουλειάς, μπορείτε να τα απολαύσετε στο παρακάτω video: