Άφησες τη Vogue και έπιασες το fashion blog

 Άφησες τη Vogue και έπιασες το fashion blog Facebook Twitter
Δεν χρειάζεται πλέον ο μεγάλος οίκος να πληρώσει αδρά το Hollywood fashion icon για την νέα του καμπάνια, γιατί υπάρχει και η Chiara με τους 2 εκατομμύρια followers...
1

AΠΟ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ

 Άφησες τη Vogue και έπιασες το fashion blog Facebook Twitter
Η Chiara Ferragni είναι η πρώτη fashion blogger που έγινε εξώφυλλο στο περιοδικό Vogue και συγκεκριμένα στην ισπανική έκδοση.

Όταν ο διάβολος φορούσε Prada, μια καλοστημένη βιομηχανία προώθησης όλων των ειδών μόδας αντικατοπτριζόταν κατά βάση στα περιοδικά.

Editorials, φωτογραφήσεις, μοντέλα, μακιγιάζ, νέες τάσεις, οίκοι μόδας, διευθυντές, δημοσιογράφοι, στυλίστες, σύμβουλοι και πάνω από όλα διαφημίσεις. Διαφημίσεις, εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, σαλόνι… και ένα κοινό (γυναικείο αρχικά, τώρα μπήκαν όλοι στο παιχνίδι) που περίμενε τον καινούργιο μηνά για να ενημερωθεί τι θα ρίξει πάνω του και πως. Αν πρέπει να βάλει το floral ή το ριγέ ή και τα δυο μαζί.

Και ξαφνικά, στην εποχή που το ένα από τα tabs στο PC σου είναι ανοιγμένο στο Facebook και που ένα από τα apps του κινητού σου είθισται να είναι το Instagram, εμφανίζεται η insta_fashion και τα μοντέλα της. Τα μοντέλα που είναι reporters, trendsetters και διαφήμιση μαζί.

Μια καινούργια βιομηχανία λοιπόν γεννιέται, και πάει προς τα εκεί που λέγεται «ακμή», ακόμα και σε μια Ελλάδα που περιμένει το καλοκαίρι και τον ήλιο για να βγει εικονικά από μια κρίση που θα ξαναρχίσει τον Σεπτέμβρη.

Τα κορίτσια (και τα αγόρια σιγά-σιγά) που είναι τα παιδιά που μένουν δίπλα σου και πηγαίνατε μαζί σχολείο, είναι οι φίλοι σου.


Ανεβάζουν τις fashion photos τους, που όλο και πιο επαγγελματικές γίνονται, που στην αρχή τις τράβαγες εσύ αλλά τώρα πήραν και φωτογράφο, που ξεκίνησαν φορώντας τα ρούχα και τα κοσμήματα που επέλεγαν και αγόραζαν αλλά σιγά σιγά αρχίζουν οι εταιρίες, να τους στέλνουν «δώρο» τα new releases τους και κάτω από τη funky_chic photo όλο το σύνολο να αναλύεται σε hashtags κομμάτι-κομμάτι.

 Άφησες τη Vogue και έπιασες το fashion blog Facebook Twitter

Μέχρι που εκτός από τα δωρεάν προϊόντα, όσο οι followers και τα clicks αυξάνονται, οι εταιρίες μόδας (ρούχα, παπούτσια, κοσμήματα και ό,τι άλλο έβαλες και βγήκες) αρχίζουν να τις χορηγούν.

Και ήρθε η μέρα που οι fashion bloggers είναι στην πρώτη σειρά των fashion shows, δίπλα στην καρέκλα με το όνομα της διευθύντριας της Vogue κάθεται η φίλη σου η fashionista (front row σου λέει). Και πριν τελειώσει καλά καλά το τελευταίο βήμα στο catwalk, τα fashion posts έχουν γίνει, οι φωτογραφίες από τα ρούχα έχουν ανέβει και την επόμενη μέρα τα έχει φορέσει κιόλας και έχει πάει εκεί στον δρόμο έξω από το σπίτι και έχει φωτογραφηθεί. Και η ενημέρωση τώρα είναι αστραπή. Υπερηχητική σχεδόν, λεπτό-λεπτό, δεν περιμένεις πια να αλλάξει ο μήνας, γραφεί και ό,τι θέλει η blogger στα comments, δεν έχει φιλτράρισμα από πουθενά και από κανέναν.

Μια καινούργια βιομηχανία λοιπόν γεννιέται, και πάει προς τα εκεί που λέγεται «ακμή», ακόμα και σε μια Ελλάδα που περιμένει το καλοκαίρι και τον ήλιο για να βγει εικονικά από μια κρίση που θα ξαναρχίσει τον Σεπτέμβρη. Και είναι σχεδόν όλοι happy, από καταστήματα μέχρι οίκους που διαφημίζονται με το ελάχιστο κόστος μέχρι τα κορίτσια του fashion blogging που έκαναν το hobby τους επάγγελμα και όλα good.

Γιατί ξέρεις πόσο μου αρέσει να βγάζω photo με το κινητό τα παπούτσια μου με φόντο το πεζοδρόμιο της Γλυφάδας (και αρέσει μάλλον και σε εσένα).

Γιατί μάλλον δεν χρειάζεται πλέον ο μεγάλος οίκος να πληρώσει αδρά το Hollywood fashion icon για την νέα του καμπάνια, γιατί υπάρχει και η Chiara με τους 2 εκατομμύρια followers, ούτε το κατάστημα οπτικών στο Kολωνάκι χρειάζεται να κάνει κοστοβόρα καταχώρηση για να το γνωρίσει το καταναλωτικό κοινό αφού υπάρχει και η ελληνίδα fashion blogger.

Αλλά κάποια στιγμή μήπως θα φτάσει και η αγνή αυτή fashionista να γίνει μια πληρωμένη διαφήμιση; Πόσο μακριά είναι η κορυφή του λόφου; Και πότε αρχίζει η κατάβαση από τη άλλη πλευρά;

Έχουμε κάποια χρόνια ακόμα και η αλήθεια είναι πως κοιτάω τα insta_fashion_posts πολλές φορές τη μέρα. Και μου αρέσει….

Πηγή: www.koukides.gr

Μόδα & Στυλ
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ

σχόλια

1 σχόλια
Αυτο που η κάθε κατακαημένη (σε πολλές περίπτωσης άσχημη), ανειδίκευτη, άνεργη ή άεργη που γίνεται fashion blogger με ξεπερνάει! Ο κάθε *** τραβάει μια φωτογραφία, ποζάρει και την ανεβάζει. Και δεν αναφέρομαι τόσο στις ξένες bloggers που έχουν κάνει και "κάτι" αλλα στην κατακαημένη Ελληνίδα που νομίζει πως με ΖΑΡΑ παρουσιάζει μόδα και αποτελεί πρώτυπο.