Άφησες τη Vogue και έπιασες το fashion blog

 Άφησες τη Vogue και έπιασες το fashion blog Facebook Twitter
Δεν χρειάζεται πλέον ο μεγάλος οίκος να πληρώσει αδρά το Hollywood fashion icon για την νέα του καμπάνια, γιατί υπάρχει και η Chiara με τους 2 εκατομμύρια followers...
1

AΠΟ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ

 Άφησες τη Vogue και έπιασες το fashion blog Facebook Twitter
Η Chiara Ferragni είναι η πρώτη fashion blogger που έγινε εξώφυλλο στο περιοδικό Vogue και συγκεκριμένα στην ισπανική έκδοση.

Όταν ο διάβολος φορούσε Prada, μια καλοστημένη βιομηχανία προώθησης όλων των ειδών μόδας αντικατοπτριζόταν κατά βάση στα περιοδικά.

Editorials, φωτογραφήσεις, μοντέλα, μακιγιάζ, νέες τάσεις, οίκοι μόδας, διευθυντές, δημοσιογράφοι, στυλίστες, σύμβουλοι και πάνω από όλα διαφημίσεις. Διαφημίσεις, εξώφυλλο, οπισθόφυλλο, σαλόνι… και ένα κοινό (γυναικείο αρχικά, τώρα μπήκαν όλοι στο παιχνίδι) που περίμενε τον καινούργιο μηνά για να ενημερωθεί τι θα ρίξει πάνω του και πως. Αν πρέπει να βάλει το floral ή το ριγέ ή και τα δυο μαζί.

Και ξαφνικά, στην εποχή που το ένα από τα tabs στο PC σου είναι ανοιγμένο στο Facebook και που ένα από τα apps του κινητού σου είθισται να είναι το Instagram, εμφανίζεται η insta_fashion και τα μοντέλα της. Τα μοντέλα που είναι reporters, trendsetters και διαφήμιση μαζί.

Μια καινούργια βιομηχανία λοιπόν γεννιέται, και πάει προς τα εκεί που λέγεται «ακμή», ακόμα και σε μια Ελλάδα που περιμένει το καλοκαίρι και τον ήλιο για να βγει εικονικά από μια κρίση που θα ξαναρχίσει τον Σεπτέμβρη.

Τα κορίτσια (και τα αγόρια σιγά-σιγά) που είναι τα παιδιά που μένουν δίπλα σου και πηγαίνατε μαζί σχολείο, είναι οι φίλοι σου.


Ανεβάζουν τις fashion photos τους, που όλο και πιο επαγγελματικές γίνονται, που στην αρχή τις τράβαγες εσύ αλλά τώρα πήραν και φωτογράφο, που ξεκίνησαν φορώντας τα ρούχα και τα κοσμήματα που επέλεγαν και αγόραζαν αλλά σιγά σιγά αρχίζουν οι εταιρίες, να τους στέλνουν «δώρο» τα new releases τους και κάτω από τη funky_chic photo όλο το σύνολο να αναλύεται σε hashtags κομμάτι-κομμάτι.

 Άφησες τη Vogue και έπιασες το fashion blog Facebook Twitter

Μέχρι που εκτός από τα δωρεάν προϊόντα, όσο οι followers και τα clicks αυξάνονται, οι εταιρίες μόδας (ρούχα, παπούτσια, κοσμήματα και ό,τι άλλο έβαλες και βγήκες) αρχίζουν να τις χορηγούν.

Και ήρθε η μέρα που οι fashion bloggers είναι στην πρώτη σειρά των fashion shows, δίπλα στην καρέκλα με το όνομα της διευθύντριας της Vogue κάθεται η φίλη σου η fashionista (front row σου λέει). Και πριν τελειώσει καλά καλά το τελευταίο βήμα στο catwalk, τα fashion posts έχουν γίνει, οι φωτογραφίες από τα ρούχα έχουν ανέβει και την επόμενη μέρα τα έχει φορέσει κιόλας και έχει πάει εκεί στον δρόμο έξω από το σπίτι και έχει φωτογραφηθεί. Και η ενημέρωση τώρα είναι αστραπή. Υπερηχητική σχεδόν, λεπτό-λεπτό, δεν περιμένεις πια να αλλάξει ο μήνας, γραφεί και ό,τι θέλει η blogger στα comments, δεν έχει φιλτράρισμα από πουθενά και από κανέναν.

Μια καινούργια βιομηχανία λοιπόν γεννιέται, και πάει προς τα εκεί που λέγεται «ακμή», ακόμα και σε μια Ελλάδα που περιμένει το καλοκαίρι και τον ήλιο για να βγει εικονικά από μια κρίση που θα ξαναρχίσει τον Σεπτέμβρη. Και είναι σχεδόν όλοι happy, από καταστήματα μέχρι οίκους που διαφημίζονται με το ελάχιστο κόστος μέχρι τα κορίτσια του fashion blogging που έκαναν το hobby τους επάγγελμα και όλα good.

Γιατί ξέρεις πόσο μου αρέσει να βγάζω photo με το κινητό τα παπούτσια μου με φόντο το πεζοδρόμιο της Γλυφάδας (και αρέσει μάλλον και σε εσένα).

Γιατί μάλλον δεν χρειάζεται πλέον ο μεγάλος οίκος να πληρώσει αδρά το Hollywood fashion icon για την νέα του καμπάνια, γιατί υπάρχει και η Chiara με τους 2 εκατομμύρια followers, ούτε το κατάστημα οπτικών στο Kολωνάκι χρειάζεται να κάνει κοστοβόρα καταχώρηση για να το γνωρίσει το καταναλωτικό κοινό αφού υπάρχει και η ελληνίδα fashion blogger.

Αλλά κάποια στιγμή μήπως θα φτάσει και η αγνή αυτή fashionista να γίνει μια πληρωμένη διαφήμιση; Πόσο μακριά είναι η κορυφή του λόφου; Και πότε αρχίζει η κατάβαση από τη άλλη πλευρά;

Έχουμε κάποια χρόνια ακόμα και η αλήθεια είναι πως κοιτάω τα insta_fashion_posts πολλές φορές τη μέρα. Και μου αρέσει….

Πηγή: www.koukides.gr

Μόδα & Στυλ
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ

σχόλια

1 σχόλια
Αυτο που η κάθε κατακαημένη (σε πολλές περίπτωσης άσχημη), ανειδίκευτη, άνεργη ή άεργη που γίνεται fashion blogger με ξεπερνάει! Ο κάθε *** τραβάει μια φωτογραφία, ποζάρει και την ανεβάζει. Και δεν αναφέρομαι τόσο στις ξένες bloggers που έχουν κάνει και "κάτι" αλλα στην κατακαημένη Ελληνίδα που νομίζει πως με ΖΑΡΑ παρουσιάζει μόδα και αποτελεί πρώτυπο.