Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram

Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram Facebook Twitter
0
Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram Facebook Twitter
Η Aimee Song.

Οι fashion bloggers πλουτίζουν κάνοντας χορηγούμενες αναρτήσεις και προωθώντας συγκεκριμένες μάρκες. Σίγουρα αυτό δεν είναι ούτε κάτι καινούριο ούτε κάτι εκπληκτικό- τα ποσά όμως που συνοδεύουν αυτή τη νέα πρακτική είναι. Σύμφωνα με το WWD, "τα κορυφαία ονόματα στο ίντερνετ βγάζουν περίπου 1-3 εκατ. δολάρια το χρόνο".

Ανάμεσα στις κορυφαίες του είδους συγκαταλέγονται οι Kristina Bazan (Kayture), η Aimee Song (Song of Style), η Chiara Ferragni (Blonde Salad) και η Julia Engel (Blonde Salad), με τα ονόματα ωστόσο να αυξάνονται συνεχώς και καθημερινά, και φρέσκα πρόσωπα να προστίθενται στη μακρά πλέον λίστα των κοριτσιών που κρατούν τα ηνία της "χρυσής ψηφιακής αιχμής".

Μια ετήσια καμπάνια με κάποιο brand name μπορεί πολύ εύκολα να αποφέρει στην κάτοχο ενός blog μέχρι και μισό εκατομμύριο δολάρια, αλλά τα συμβόλαια γίνονται χρόνο με το χρόνο όλο και πιο προσοδοφόρα. Για παράδειγμα η Kristina Bazan, που μετρά 2,2 εκατομμύρια followers στο Instagram, λέγεται πως όχι μόνο ανέβασε τον πήχη στη βιομηχανία, αλλά έθεσε νέο, εισάγοντας 7ψήφια πληρωμή στο συμβόλαιό της με την L'Oréal τον Οκτώβριο.

Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram Facebook Twitter
Η Kristina Bazan

Ένα χορηγούμενο post στο Instagram μιας κορυφαίας fashion blogger μπορεί να κοστίσει σε μια εταιρία από 5.000 μέχρι 25.000 δολάρια -σχεδόν πενταπλάσιο νούμερο από αυτό που ίσχυε πριν ενάμιση χρόνο-, τα οποία είναι "ψίχουλα" μπροστά στα 100.000- 300.000 δολάρια που μπορεί αν δώσουν για ένα αντίστοιχο post στο Instagram της Kylie Jenner.

Στη συγκεκριμένη αγορά για να έρθουν σε επαφή η "προσφορά" με τη "ζήτηση", χρειάζεται φυσικά κι ένας διαμεσολαβητής. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, να έχει αναπτυχθεί ένα ολόκληρο οικοσύστημα από εταιρίες management και δημοσίων σχέσεων που έχουν πάρει υπό την προστασία τους νέους "ψηφιακούς influencers", με τους οποίους συνεργάζονται για να τους μεταμορφώσουν από blogs σε δυνητικά διαπραγματευτική δύναμη ώστε να αυξήσουν το εισόδημά τους, αλλά και των ιδίων.

Η προσέγγιση του πρακτορείου είναι απλή, καθώς σήμερα πολλά, όπως το Next Model Management, έχουν συγκεκριμένο τμήμα που ασχολείται με τους "influencers"- μια φράση που περιγράφει αυτούς που έχουν μεγάλη επίδραση στα social media.

Fashion bloggers: Oι εκατομμυριούχες βασίλισσες του instagram Facebook Twitter
Η Chiara Ferragni

H Chiara Ferragni είναι αυτή τη στιγμή η βασίλισσα της μπλογκόσφαιρας, έχοντας φτάσει τους 5,2 εκατ. followers στο Instagram σε πολύ λίγα χρόνια. Τα έσοδά της προέρχονται από την ιστοσελίδα της, προσωπικές εμφανίσεις και συνεργασίες και λέγεται πως το 2015 κέρδισε από όλο αυτό 2,5 εκατ. δολάρια. Η ιταλίδα Chiara κατέχει πλέον δική της εταιρεία παπουτσιών και σύμφωνα με τον Alessio Sanzogni, γενικό διευθυντή στα Chiara Ferragni, Theblondesalad.com και Chiara Ferragni Collection, τα κέρδη του 2015 ανέρχονται σε 10 εκατ. δολάρια, με τα 7,5 περίπου από αυτά να προέρχονται από τις πωλήσεις παπουτσιών. 

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Μόδα & Στυλ / Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Η Μάιλι Σάιρους, η Κένταλ Τζένερ, η Dua Lipa και πολλές ακόμα σταρ έχουν φορέσει τα πλεκτά του ανερχόμενου σχεδιαστή μόδας από τη Βέροια, που στα 23 του έχει ήδη κατακτήσει το Λονδίνο. 
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior; / Ποιος θα βρεθεί τελικά στο τιμόνι του Dior; / Όργιο φημών και παρασκήνιο στον οίκο Dior

Μόδα & Στυλ / Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior;

Με τμηματικές ανακοινώσεις και μισές αλήθειες που εμπλέκουν τον Jonathan Anderson και τη Maria Grazia Chiuri, ο ιστορικός γαλλικός οίκος πλήττει την αξιοπιστία της μόδας και εκθέτει τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Φρέντυ, τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Ψυχή & Σώμα / Τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Τι είναι αυτό που κάνει τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς τόσο δημοφιλή; Σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν την αισθητική μας τα social media; Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν στο μακιγιάζ σήμερα; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Μόδα & Στυλ / Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Από τις νέες προσεγγίσεις των οίκων Givenchy και Dries Van Noten, μέχρι τις καλλιτεχνικές παραστάσεις του Comme des Garçons και τη δημιουργική ανατροπή του Duran Lantink, στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, η βιομηχανία απέδειξε για άλλη μια φορά την ικανότητά της να εξελίσσεται και να εντυπωσιάζει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Μόδα & Στυλ / Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Mε αφορμή την αποχώρησή της από τη θέση της δημιουργικής διευθύντριας του οίκου Versace, ανατρέχουμε στην πραγματικά αξιοσημείωτη tour de force μιας γυναίκας που κατάφερε να δώσει δεύτερη ζωή σε αυτό που δημιούργησε ο αδερφός της.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΝΗ