Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter
6


 

Απ' ότι φαίνεται  το 2014 είναι η χρονιά όπου ο Harmony Korine (Kids, Gummo, Spring Breakers) αγκάλιασε και τον κόσμο της μόδας.

 

Η αρχή έγινε με ένα εντελώς "ερασιτεχνικό" βίντεο για λογιαριασμό της Supreme, πριν από τρεις περίπου μήνες, ενώ ο αμφιλεγόμενος σκηνοθέτης δεν δίστασε να δοκιμάσει και το ταλέντο του ως σχεδιαστής, σχεδιάζοντας ένα (επειικώς ακαλαίσθητο) illustration που κοσμεί την τελευταία σειρά τσαντών του οίκου Agnès B.

 

Τώρα όμως, ο Korine κάνει το μεγάλο άνοιγμα προς την υψηλή ραπτική σκηνοθετώντας το καινούριο διαφημιστικό κλιπ του αρώματος Dior Addict για τον μεγάλο παριζιάνικο οίκο Christian Dior.

 

Στο βίντεο, που κρατάει ενάμιση λεπτό, βλέπουμε το μοντέλο Sasha Luss σε έναν κόσμο που θυμίζει Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων, γεμάτο λουλούδια και υπέροχες -υποθέτουμε- μυρωδιές, υπό τους ήχους των έτερων προβοκατόρων Die Antwoord.

 

Μία τριμερής συνεργασία που - σίγουρα, δεν την περιμέναμε.

 

Για να δούμε

 


 

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter

 

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter

 

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter

 

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter

 

Αν δεν αηδιάζετε εύκολα, ορίστε και το βίντεο για την Supreme που λέγαμε παραπάνω.

Συμμετέχει και ο "μάγος" David Blaine (κι εδώ κολλάει η ανατριχίλα)

 


 

 

Μόδα & Στυλ
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ

σχόλια

4 σχόλια
Για την ακρίβεια, ο Korine ήδη το 2011 είχε γυρίσει το "περίπου διαφημιστικό" φιλμάκι Snowballs για τον νεοϋορκέζικο οίκο Proenza Schouler. Ένα πράγμα, πιο επιτηδευμένα awkward δηθενιά πεθαίνεις. Την ίδια δε χρονιά, είχε συνεργαστεί και με τους Die Antwoord στο 15λεπτο ταινιάκι Umshini wam (Πρόκειται για τίτλο πολεμικού τραγουδιού των Ζουλού). Άααααααλλη δηθενιά κι αυτή. Αμφότερα βρίσκονται εύκολα στο YouTube.
ωραία κάνε και "εσύ" (όπου "εσύ" ο οποιοσδήποτε θεωρεί πως έχει ταλέντο έλληνας σκηνοθετης) επιτηδευμένες awkward δηθενιές, κ μετά να σε δούμε να κάνεις ταινίες μεγάλες παραγωγές και διαφημίσεις μεγάλων οίκων. Δεν είναι όλα τόσο απλά, ο τύπος έκανε δικιά του σχολή στον ανεξάρτητο κινηματογράφο. Εγώ βλέπω τα πρώτα 2-3 δευτερα από ταινίες του κ τις καταλαβαίνω με τη μία. Τόσο απλό κ όμως τόσο δύσκολο.
Επειδή τον διάλεξε ο Dior εγώ πρέπει να συγκινηθώ; Μπορεί να έχω άδικο και να το έκανε γιατί διέκρινε τη φοβερή & τρομερή ιδιοφυΐα του. Μπορεί να έχω δίκιο, & να τον προσέλαβε γιατί είναι μόδα, γιατί είναι "ακραίος" σκηνοθέτης που έγινε γνωστός στο mainstream κοινό γυρίζοντας ταινία με τη Selena Gomez. Και αν υπάρχει κάτι που συνηγορεί στη δεύτερη άποψη, είναι αυτό που πολύ σωστά παρατηρείς παρακάτω: Η διαφημιση δεν έχει κάτι από το ύφος του, μπορούσε να την έχει κάνει οποιοσδήποτε. Μήηηπως λοιπόν το έκανε απλώς για το θόρυβο; Για να προσθέση λίγο edge στην 70 ετών ταμπέλα του;Έλληνας σκηνοθέτης; Χαίρω πολύ. Αν ο Λάνθιμος είχε κάνει τις δικές του awkward ταινίες στην Αμερική ή τη Γαλλία, μια χαρά θα τον κυνηγούσαν οι οίκοι. (Πράγμα που δεν αποκλείεται, τώρα που θα κάνει ταινία με αναγνωρίσιμους στο διεθνές κοινό ηθοποιούς. Και θα το έκανε μια χαρά, αφού από εμπορικά βιντεάκια ξεκίνησε.) Ο Κορίν είναι αμερικάνος, οπότε δεν τίθεται καν θέμα ανταγωνισμού.