Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter
6


 

Απ' ότι φαίνεται  το 2014 είναι η χρονιά όπου ο Harmony Korine (Kids, Gummo, Spring Breakers) αγκάλιασε και τον κόσμο της μόδας.

 

Η αρχή έγινε με ένα εντελώς "ερασιτεχνικό" βίντεο για λογιαριασμό της Supreme, πριν από τρεις περίπου μήνες, ενώ ο αμφιλεγόμενος σκηνοθέτης δεν δίστασε να δοκιμάσει και το ταλέντο του ως σχεδιαστής, σχεδιάζοντας ένα (επειικώς ακαλαίσθητο) illustration που κοσμεί την τελευταία σειρά τσαντών του οίκου Agnès B.

 

Τώρα όμως, ο Korine κάνει το μεγάλο άνοιγμα προς την υψηλή ραπτική σκηνοθετώντας το καινούριο διαφημιστικό κλιπ του αρώματος Dior Addict για τον μεγάλο παριζιάνικο οίκο Christian Dior.

 

Στο βίντεο, που κρατάει ενάμιση λεπτό, βλέπουμε το μοντέλο Sasha Luss σε έναν κόσμο που θυμίζει Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων, γεμάτο λουλούδια και υπέροχες -υποθέτουμε- μυρωδιές, υπό τους ήχους των έτερων προβοκατόρων Die Antwoord.

 

Μία τριμερής συνεργασία που - σίγουρα, δεν την περιμέναμε.

 

Για να δούμε

 


 

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter

 

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter

 

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter

 

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter

 

Αν δεν αηδιάζετε εύκολα, ορίστε και το βίντεο για την Supreme που λέγαμε παραπάνω.

Συμμετέχει και ο "μάγος" David Blaine (κι εδώ κολλάει η ανατριχίλα)

 


 

 

Μόδα & Στυλ
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Μόδα & Στυλ / Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Από τις νέες προσεγγίσεις των οίκων Givenchy και Dries Van Noten, μέχρι τις καλλιτεχνικές παραστάσεις του Comme des Garçons και τη δημιουργική ανατροπή του Duran Lantink, στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, η βιομηχανία απέδειξε για άλλη μια φορά την ικανότητά της να εξελίσσεται και να εντυπωσιάζει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Μόδα & Στυλ / Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Mε αφορμή την αποχώρησή της από τη θέση της δημιουργικής διευθύντριας του οίκου Versace, ανατρέχουμε στην πραγματικά αξιοσημείωτη tour de force μιας γυναίκας που κατάφερε να δώσει δεύτερη ζωή σε αυτό που δημιούργησε ο αδερφός της.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΝΗ
Τί κρατάμε από το Μιλάνο

Μόδα & Στυλ / Κουρελιασμένα ντένιμ, κουλ κορίτσια, νέα κόλπα: Τι κρατάμε από το Μιλάνο

Το Μιλάνο αλλάζει τον τρόπο που βλέπει τη μόδα – τσαλακώνει βεβαιότητες, ανοίγεται στην κουλτούρα του δρόμου και, ενώ τιμά τους θρύλους του, αφήνει χώρο σε νέες εμπειρίες μόδας. Και όλα αυτά χωρίς να απαρνιέται τον μαξιμαλισμό και τους κώδικες της ιταλικής κομψότητας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μια Κυψελιώτισσα ζωγραφίζει τα πάντα όλα

Lifo Videos / Μια Κυψελιώτισσα ζωγραφίζει τα πάντα όλα

Η Χριστίνα Κουτσολιούτσου, η εικαστικός που αναζητά τα τροπικά στοιχεία στην πόλη και έχει γεμίσει με χρώμα την Κυψέλη, δεν περιορίζει τη δημιουργικότητά της μόνο στους καμβάδες. Η τέχνη της ζωντανεύει σε ρούχα και αξεσουάρ, αλλά και στους τοίχους του σπιτιού της, συνδυάζοντας την καθημερινότητα με την καλλιτεχνική έκφραση.
THE LIFO TEAM
Dilara Findikoglou: H μάγισσα του σκότους

Μόδα & Στυλ / Είναι η Dilara Findikoglou o νέος Alexander McQueen;

Πριν από μία εβδομάδα, πολλοί δεν γνώριζαν την ύπαρξή της, ώσπου η σχεδιάστρια αποκάλυψε τις άσωτες Αφροδίτες της σε μια αποθήκη που στεγάζει το μακροβιότερο goth club του Λονδίνου και – μόνη της, κυριολεκτικά – αποκατέστησε τη φήμη της πόλης ως τόπου που θρέφει τις πιο αλλόκοτες «φωνές» της μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Μια έκθεση με τον θεατρικό και σουρεαλιστικό κόσμο των ρούχων της Ελένης Καββάδα

Εικαστικά / Tα ρούχα που σχεδιάζει η Ελένη Καββάδα είναι σαν έργα τέχνης

Οι δημιουργίες της ελληνίδας σχεδιάστριας παρουσιάζονται ως εκθεσιακά γλυπτά στην Intermission. Ογκώδη, σουρεαλιστικά, ποιητικά, ξεπερνούν τα όρια της μόδας και αγγίζουν την τέχνη. Πρόκειται με διαφορά για ό,τι πιο ενδιαφέρον έχει να παρουσιάσει η Ελλάδα στον χώρο της μόδας και αξίζει μια βόλτα στον Πειραιά για να τα δείτε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

4 σχόλια
Για την ακρίβεια, ο Korine ήδη το 2011 είχε γυρίσει το "περίπου διαφημιστικό" φιλμάκι Snowballs για τον νεοϋορκέζικο οίκο Proenza Schouler. Ένα πράγμα, πιο επιτηδευμένα awkward δηθενιά πεθαίνεις. Την ίδια δε χρονιά, είχε συνεργαστεί και με τους Die Antwoord στο 15λεπτο ταινιάκι Umshini wam (Πρόκειται για τίτλο πολεμικού τραγουδιού των Ζουλού). Άααααααλλη δηθενιά κι αυτή. Αμφότερα βρίσκονται εύκολα στο YouTube.
ωραία κάνε και "εσύ" (όπου "εσύ" ο οποιοσδήποτε θεωρεί πως έχει ταλέντο έλληνας σκηνοθετης) επιτηδευμένες awkward δηθενιές, κ μετά να σε δούμε να κάνεις ταινίες μεγάλες παραγωγές και διαφημίσεις μεγάλων οίκων. Δεν είναι όλα τόσο απλά, ο τύπος έκανε δικιά του σχολή στον ανεξάρτητο κινηματογράφο. Εγώ βλέπω τα πρώτα 2-3 δευτερα από ταινίες του κ τις καταλαβαίνω με τη μία. Τόσο απλό κ όμως τόσο δύσκολο.
Επειδή τον διάλεξε ο Dior εγώ πρέπει να συγκινηθώ; Μπορεί να έχω άδικο και να το έκανε γιατί διέκρινε τη φοβερή & τρομερή ιδιοφυΐα του. Μπορεί να έχω δίκιο, & να τον προσέλαβε γιατί είναι μόδα, γιατί είναι "ακραίος" σκηνοθέτης που έγινε γνωστός στο mainstream κοινό γυρίζοντας ταινία με τη Selena Gomez. Και αν υπάρχει κάτι που συνηγορεί στη δεύτερη άποψη, είναι αυτό που πολύ σωστά παρατηρείς παρακάτω: Η διαφημιση δεν έχει κάτι από το ύφος του, μπορούσε να την έχει κάνει οποιοσδήποτε. Μήηηπως λοιπόν το έκανε απλώς για το θόρυβο; Για να προσθέση λίγο edge στην 70 ετών ταμπέλα του;Έλληνας σκηνοθέτης; Χαίρω πολύ. Αν ο Λάνθιμος είχε κάνει τις δικές του awkward ταινίες στην Αμερική ή τη Γαλλία, μια χαρά θα τον κυνηγούσαν οι οίκοι. (Πράγμα που δεν αποκλείεται, τώρα που θα κάνει ταινία με αναγνωρίσιμους στο διεθνές κοινό ηθοποιούς. Και θα το έκανε μια χαρά, αφού από εμπορικά βιντεάκια ξεκίνησε.) Ο Κορίν είναι αμερικάνος, οπότε δεν τίθεται καν θέμα ανταγωνισμού.