Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό;

Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
0



To MYKSA designers brand μόλις κυκλοφόρησε τη νέα του συλλογή με μαγιό, Chic Erotic [] Swimwear S/S2016 Collection. Η σειρά αποτελείται αποκλειστικά από ολόσωμα μαγιό, girly και θηλυκά. Το ελληνικό brand έγινε γνωστό στην εγχώρια αγορά με τη συλλογή από οικολογικές, εντυπωσιακές γούνες που κυκλοφόρησαν τον χειμώνα του 2014. Με τα νέα τους μαγιό οι MYKSA designers προτείνουν ένα σέξι λουκ για την παραλία που παραπέμπει στα '80s. Τα εντυπωσιακά χρώματα και η σέξι εφαρμογή υπόσχονται ένα «καυτό» καλοκαίρι και, σε συνδυασμό με τα υψηλής ποιότητας υλικά, δίνουν στις γυναίκες τη δυνατότητα να τα φορέσουν και εκτός παραλίας.

Πίσω από το brand MYKSA βρίσκονται η fashion designer Αγγελική Κοτρώνη και η fashion stylist & blogger Αγγελική Νταούτη. Αποφάσισαν να φτιάξουν μαγιό, αρχικά για να τα φοράνε οι ίδιες. «Σκεφτήκαμε την πλευρά του καταναλωτή. Παρατηρήσαμε ότι η αγορά μάς έδινε ελάχιστες επιλογές σε ολόσωμα μαγιό με ύφος και χαρακτήρα και πολύ απλά φτιάξαμε αυτό που θα φοράγαμε εμείς» λένε οι δύο σχεδιάστριες. «Φτιάξαμε ολόσωμα μαγιό με ιδιαίτερα σέξι πατρόν που κολακεύουν το σώμα και συνδυάσαμε τις vintage επιρροές με τον σύγχρονο σχεδιασμό. Χαιρόμαστε γιατί καταφέραμε να χρησιμοποιήσουμε υλικά εξαιρετικής ποιότητας σε μεγάλη ποικιλία έντονων χρωμάτων».

Η συλλογή μας είναι μια προσπάθεια να παροτρύνουμε τις γυναίκες να πειραματιστούν με τη θηλυκή τους πλευρά και να νιώσουν άνετα με τις τέλειες ατέλειές τους. Ο Baz Luhrmann, στο τραγούδι του "Everybody's free to wear sunscreen", τα λέει πολύ καλά: "Απόλαυσε το σώμα σου. Χρησιμοποίησέ το με οποιονδήποτε τρόπο μπορείς. Μην το φοβάσαι ή τι πιστεύουν οι άλλοι γι' αυτό. Είναι το ωραιότερο εργαλείο που θα σου ανήκει ποτέ"


Το σέξι στοιχείο στα μαγιό των MYKSA designers είναι πολύ έντονο. Θέλησαν να φτιάξουν μια συλλογή επηρεασμένη από τον έρωτα, το σεξ και την αγάπη όπως οι ίδιες τα αντιλαμβάνονται στη σημερινή κοινωνία. «Από τη μια βλέπεις τις κοινωνικές πιέσεις και τα σεξιστικά στερεότυπα και από την άλλη την υπερβολική εκδήλωση σεξουαλισμού και την καταπίεση των αγνών συναισθημάτων. Το μήνυμα του πρότζεκτ μας είναι "Be your own lobster & feel free". Πιστεύουμε ότι το σέξι, αλλά φινετσάτο στοιχείο είναι κάτι το οποίο λείπει από τη καθημερινότητα της σύγχρονης γυναίκας και, δυστυχώς, το σέξι είναι συνήθως συνδεδεμένο με την έλλειψη καλαισθησίας. Η συλλογή μας είναι μια προσπάθεια να παροτρύνουμε τις γυναίκες να πειραματιστούν με τη θηλυκή τους πλευρά και να νιώσουν άνετα με τις τέλειες ατέλειές τους. Ο Baz Luhrmann, στο τραγούδι του "Everybody's free to wear sunscreen", τα λέει πολύ καλά: "Απόλαυσε το σώμα σου. Χρησιμοποίησέ το με οποιονδήποτε τρόπο μπορείς. Μην το φοβάσαι ή τι πιστεύουν οι άλλοι γι' αυτό. Είναι το ωραιότερο εργαλείο που θα σου ανήκει ποτέ"».

Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter

Πολύ έντονη είναι η επιρροή των '80s και γενικότερα του vintage στοιχείου. «Πιστεύουμε στις σταθερές αξίες κάποιων πραγμάτων και στον ρομαντισμό του παρελθόντος» λένε. «Επιπλέον, η μούσα για ένα μεγάλο μέρος του πρότζεκτ μας είναι η Carol Doda, μια γυμνόστηθη χορεύτρια με δραστηριότητα στο Σαν Φρανσίσκο από το 1960 μέχρι 1980. Η Doda ήταν πρωτοπόρος στην εποχή της και έγινε γνωστή ως η πρώτη γυμνόστηθη show woman. Σίγουρα, τα πρότζεκτ μας βασίζονται σε ένα ισχυρό γυναικείο πρότυπο, όσον αφορά την εικόνα. Απευθυνόμαστε σε οποιαδήποτε γυναίκα θέλει να ξεχωρίζει και να ζει με τους δικούς της κανόνες, να είναι αυθεντική και ελεύθερη, δυνατή και ανεξάρτητη, να μην υπακούει σε στερεότυπα, να νιώθει και να εκφράζεται με τον δικό της μοναδικό, θηλυκό τρόπο. Φυσικά, η Ελληνίδα και το λατρεμένο μεσογειακό σώμα είναι μία από τις σημαντικότερες επιρροές μας».

Οι MYKSA Designers στοχεύουν στην προώθηση των προϊόντων τους στη διεθνή αγορά, κάτι το οποίο, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κλάδος τους στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, το καταφέρνουν συστηματικά. «Για μας, η σημερινή δυσκολία είναι η αυριανή εμπειρία. Οι δυσκολίες μάς κάνουν επαγγελματίες. Σύντομα θα μπορεί οποιοσδήποτε να προμηθευτεί τα μαγιό μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, σε επιλεγμένα καταστήματα και στον χώρο μας, κατόπιν ραντεβού».

Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter

Info:
https://tictail.com/s/myksa

MYKSA Showroom: Βουλής 45-47, Αθήνα, +30 694 1686268, +30 693 9174420, Facebook, [email protected], Instagram: @Myksaclothes.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Μια έκθεση με τον θεατρικό και σουρεαλιστικό κόσμο των ρούχων της Ελένης Καββάδα

Εικαστικά / Tα ρούχα που σχεδιάζει η Ελένη Καββάδα είναι σαν έργα τέχνης

Οι δημιουργίες της ελληνίδας σχεδιάστριας παρουσιάζονται ως εκθεσιακά γλυπτά στην Intermission. Ογκώδη, σουρεαλιστικά, ποιητικά, ξεπερνούν τα όρια της μόδας και αγγίζουν την τέχνη. Πρόκειται με διαφορά για ό,τι πιο ενδιαφέρον έχει να παρουσιάσει η Ελλάδα στον χώρο της μόδας και αξίζει μια βόλτα στον Πειραιά για να τα δείτε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Fashion Alert: Η δημιουργικότητα σε συνεχή αποχαιρετισμό

Μόδα & Στυλ / Μεγάλοι οίκοι, μεγάλες φουρτούνες: Είναι η χειρότερη περίοδος για τους σχεδιαστές;

Ο ένας μετά τον άλλον, οι δημιουργικοί διευθυντές των κορυφαίων οίκων μόδας αλλάζουν καπέλα μέσα στους ίδιους ομίλους, με τα αφεντικά τους να βιάζονται να ξαναβρούν τα χαμένα τους κέρδη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μπέλα Φρόιντ

Μόδα & Στυλ / Fashion Neurosis: Το podcast της Μπέλα Φρόιντ είναι περισσότερο ψυχανάλυση παρά κουβέντες για μόδα

Η επιτυχημένη σχεδιάστρια και δισεγγονή του Σίγκμουντ Φρόιντ στο podcast της παριστάνει την ψυχολόγο, και όλοι μοιράζονται αλήθειες που δυσκολεύονται να παραδεχτούν.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Κλασική couture vs θέατρο γκραν γκινιόλ

Μόδα & Στυλ / Τελικά, οι μεγάλοι σχεδιαστές δημιουργούν μόδα ή θεατρικά κοστούμια εκτός εποχής;

Τα shows υψηλής ραπτικής, το πεδίο του ανέφικτου στη μόδα, ανύψωσαν για λίγο όλους εμάς σε ένα όνειρο, ενώ ξεσήκωσαν σε αγορές άνω των τεσσάρων μηδενικών τους 4.000 περίπου πελάτες της couture στον κόσμο, μαζί με έντονες συζητήσεις για τη στόφα του «couturier». Τον θέλουμε grandmaster της βελόνας ή Χουντίνι οπερετικών θεαμάτων;
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Καουμπόικες μπότες, φανταχτερά κοσμήματα και τεράστιοι φιόγκοι στις ανδρικές πασαρέλες

Μόδα & Στυλ / Καουμπόικες μπότες, φανταχτερά κοσμήματα και τεράστιοι φιόγκοι στις ανδρικές πασαρέλες

Τα αντρικά shows για τον χειμώνα του 2025 επιβεβαίωσαν τη στροφή στο κομψό  tailoring, αλλά και μια (αντιφατική) αναβάθμιση του καθημερινού ντυσίματος, ταρακουνώντας κάθε  βεβαιότητα και σύμβαση για την γκαρνταρόμπα ενός άνδρα. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μόδα και μπίζνες στην τελετή ορκωμοσίας του Τραμπ

Μόδα & Στυλ / Μόδα και μπίζνες στην τελετή ορκωμοσίας του Τραμπ

Η εποχή της πρώτης προεδρίας του Τραμπ, όταν η Μελάνια είχε μαλλιά με μπούκλες και απαστράπτουσες ανταύγειες στο χρώμα του μελιού, ανήκει στο παρελθόν. Η δεύτερη ορκωμοσία του Τραμπ ήταν (κυρίως) μια επίδειξη αυστηρά συγκρατημένης επισημότητας.
THE LIFO TEAM
Jonathan Anderson: Ο χαϊδεμένος της Anna Wintour αναλαμβάνει τον Dior;

Μόδα & Στυλ / Jonathan Anderson: Ο χαϊδεμένος της Anna Wintour αναλαμβάνει τον Dior;

Ορμητικός και αλαζονικός, με μια εντελώς προσωπική ταυτότητα που έχει ορίσει τα τελευταία χρόνια το gender-fluid στυλ, ο Βορειοϊρλανδός σχεδιαστής υπόσχεται μια νέα εποχή στον κορυφαίο οίκο μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ