Ορσαλία Παρθένη: «Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς...»

Ορσαλία Παρθένη: «Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς...» Facebook Twitter
Η Ορσαλία Παρθένη
0

1.

Το Κindle Βook της Αmazon

Ορσαλία Παρθένη: «Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς...» Facebook Twitter

Αγαπώ πολύ το διάβασμα γιατί με βοηθά να χαλαρώνω και να εμπνέομαι. Το Κindle, λοιπόν, είναι ένας πολύ πρακτικός τρόπος να διαβάζω τα αγαπημένα μου βιβλία, ιδίως στις διακοπές. Ουσιαστικά, μπορώ να κρατάω στην τσάντα μου όσα βιβλία θέλω. Διαμορφώνω τη φωτεινότητα ανάλογα με τον εξωτερικό φωτισμό, προσαρμόζω το μέγεθος των γραμμάτων και διευκολύνομαι αρκετά.

www.amazon.com


2.

Η μάσκαρα Κορρές

Ορσαλία Παρθένη: «Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς...» Facebook Twitter

Μια γυναίκα που αγαπά τον εαυτό της δεν χρειάζεται έντονο μακιγιάζ για να ξεκινήσει την ημέρα της. Μια ελαφριά μάσκαρα είναι ό,τι πρέπει για να τονίσω το βλέμμα μου χωρίς υπερβολές. Τη συγκεκριμένη την προτιμώ γιατί βγαίνει σε διάφορα funky χρώματα, έχει ιδανικό build up και μπορείς να τη βρεις και στα φαρμακεία σε αρκετά οικονομική τιμή.

www.korres.com

3.

Η BB Cream Βοbbi Brown

Ορσαλία Παρθένη: «Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς...» Facebook Twitter

Όσο μεγαλώνει κανείς περιορίζει το μακιγιάζ του, αφού πρώτα έχει πειραματιστεί αρκετά. Ένα προϊόν που δεν αποχωρίζομαι είναι η ΒΒ Cream της Bobbi Brown. H κρέμα αυτή βγαίνει σε μεγάλη γκάμα χρωμάτων, έχει αντηλιακή προστασία και ελαφριά κάλυψη, κάτι που την καθιστά ιδανική και για πρωί και για βράδυ.

bobbibrowncosmetics.com

4.

Τα ακουστικά Sony WH-H800 h.ear

Ορσαλία Παρθένη: «Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς...» Facebook Twitter

Tα συγκεκριμένα ακουστικά έχουν τον καλύτερο δυνατό ήχο. Είναι άνετα και τα χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά, είτε όταν ξεκινώ την ημέρα μου με πρωινή γυμναστική είτε αν θέλω να δουλέψω συγκεντρωμένη, ακούγοντας την αγαπημένη μου μουσική, απομονωμένη από το εξωτερικό περιβάλλον. Με τα συγκεκριμένα μπορείς να μιλήσεις και στο τηλέφωνο, οπότε εντάσσονται ιδανικά στο kit ταξιδιών μου.

www.sony.gr


5.

Την κολόνια Chanel Cristalle

Ορσαλία Παρθένη: «Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς...» Facebook Twitter

Ως έφηβη φορούσα τη Chanel No19, ενώ στην πορεία κατέληξα στη Chanel Cristalle, μια κλασική κολόνια με ιστορία όχι τόσο διαδεδομένη. Δημιουργήθηκε το 1975 από τον Henri Robert και η βάση της είναι το αρωματικό κίτρο. Την έχω ξεχωρίσει γιατί είναι ελαφριά, με ένα δροσερό άρωμα που ταιριάζει και στο καλοκαίρι και στον χειμώνα.

www.chanel.com

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ