ThE Project Garmentsπροχειρο

Facebook Twitter
0

THE PROJECT GARMENTS

Τρεις νέοι άνθρωποι που τους συνέδεε κοινή επαγγελματική πορεία στον γνωστό οίκο μόδας Louis Vuitton στην Ιταλία, ο ένας δραστηριοποιημένος στις πωλήσεις, ο άλλος στο μάρκετινγκ και ο τελευταίος στο σχέδιο, τρεις διαφορετικές οπτικές γωνίες που τους βοήθησε να πάρουν πολυδιάστατες αποφάσεις για το μέλλον τους, δημιούργησαν το THE PROJECT GARMENTS. Μια εταιρία που κατασκευάζει ρούχα καθημερινά που μπορούν να φορεθούν άπειρες φορές, σε πολύ καλές ποιότητες με καλή εφαρμογή και μοντέρνα σχέδια, value for money, στυλ που δηλώνει την παρουσία του χωρίς να χρειάζεται να είναι κραυγαλέο. Ο ένας εκ των τριών είναι Έλληνας, αν και δεν πολυέχει σημασία καθώς οι τρεις συνεργάτες πιστεύουν στη δυναμική κάθε χώρας που συνδυαστικά μπορεί να προσδιορίσει το τέλειο προϊόν. Τα ρούχα τους έχουνε τουλάχιστον 20 διαφορετικά παραγωγικά στάδια σε τουλάχιστον 7 χώρες σε όλη τη γη. Με το τελικό στάδιο της ραφής να γίνεται στην Ιταλία.


Οι ηλικίες που έχουν δείξει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, όπως είναι φυσικό, είναι μεταξύ 20 με 40, αν και αυτό δε σημαίνει ότι δεν απευθύνονται σε μεγαλύτερες ή μικρότερες ηλικίες. Τα ρούχα τα χαρακτηρίζει πρωτίστως η διαδικασία παραγωγής τους ξεκινώντας από την κατασκευή των υφασμάτων. Ακολουθεί η εύρεση τεχνικών επεξεργασίας του συγκεκριμένου πανιού για να καταλήξουμε στο ρούχο που μπορεί να φτιαχτεί από το αποτέλεσμα αυτού του υφάσματος. Η έμφαση δίνεται σε αυτό που ο αγοραστής αγγίζει - και είναι αυτό που φοράνε και οι ίδιοι. Άλλωστε, το μότο της ομάδας είναι ότι «Αυτό που εκφράζει την εποχή μας είναι η μοναδικότητα των αγορών μας σε αντίθεση με τα 80s και τα 90s που η μαζικοποίησης ήταν το κλειδί της επιτυχίας: personalization που οι καταναλωτές απαιτούν από το κάθε brand. Ποιότητα και value for money είναι και θα πρέπει να είναι η ραχοκοκαλιά των σύγχρονων εταιριών».


Η εταιρία επίσης είναι ευαισθητοποιημένη στην καμπάνια διάσωσης των ρινόκερων, κάτι που είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων, προσωπικών ευαισθησιών και βιωμάτων. Θέτοντας εξαρχής στην προσωπική τους όπως και στην εταιρική τους ατζέντα την οικολογία και την φιλανθρωπία. Με το The Project Rhino βάζουν τα θεμέλια για τους επόμενους στόχους τους. Θεωρούν ότι παρόλο που η οικολογία δεν είναι από τα πρώτιστα ενδιαφέροντα του Έλληνα παρατηρείται καθημερινά μία αλλαγή με εξαιρετική ταχύτητα και σε αυτό θα προσπαθήσουν να συμβάλουν όσο μπορούν με τις δυνάμεις τους.


Οι ίδιοι εξηγούν : «Εντέλει η κρίση αποδείχτηκε μεγάλη βοήθεια για τη γενιά των νέων επιχειρηματιών προσφέροντας χώρο και χρόνο για να ακουστούν τέτοιου είδους προσπάθειες, να προσδιοριστεί η ταυτότητά μας και να βγούμε εξυπνότεροι και πιο δυνατοί από αυτήν, με όρεξη για δουλειά και δημιουργικότητα. Άρα σαν αποτέλεσμα ανακαλύπτουν προσπάθειες σαν και την δικιά μας που πριν 10 χρόνια μέσα στο γενικό buzz μεταξύ Dolce Gabbana Dsquared και Prada δεν θα είχαν ξεμυτίσει».

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Μόδα & Στυλ / Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Η Μάιλι Σάιρους, η Κένταλ Τζένερ, η Dua Lipa και πολλές ακόμα σταρ έχουν φορέσει τα πλεκτά του ανερχόμενου σχεδιαστή μόδας από τη Βέροια, που στα 23 του έχει ήδη κατακτήσει το Λονδίνο. 
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior; / Ποιος θα βρεθεί τελικά στο τιμόνι του Dior; / Όργιο φημών και παρασκήνιο στον οίκο Dior

Μόδα & Στυλ / Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior;

Με τμηματικές ανακοινώσεις και μισές αλήθειες που εμπλέκουν τον Jonathan Anderson και τη Maria Grazia Chiuri, ο ιστορικός γαλλικός οίκος πλήττει την αξιοπιστία της μόδας και εκθέτει τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Φρέντυ, τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Ψυχή & Σώμα / Τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Τι είναι αυτό που κάνει τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς τόσο δημοφιλή; Σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν την αισθητική μας τα social media; Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν στο μακιγιάζ σήμερα; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Μόδα & Στυλ / Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Από τις νέες προσεγγίσεις των οίκων Givenchy και Dries Van Noten, μέχρι τις καλλιτεχνικές παραστάσεις του Comme des Garçons και τη δημιουργική ανατροπή του Duran Lantink, στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, η βιομηχανία απέδειξε για άλλη μια φορά την ικανότητά της να εξελίσσεται και να εντυπωσιάζει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Μόδα & Στυλ / Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Mε αφορμή την αποχώρησή της από τη θέση της δημιουργικής διευθύντριας του οίκου Versace, ανατρέχουμε στην πραγματικά αξιοσημείωτη tour de force μιας γυναίκας που κατάφερε να δώσει δεύτερη ζωή σε αυτό που δημιούργησε ο αδερφός της.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΝΗ