Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter

Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων

0

Ο Ισπανός εικονογράφος Ignasi Monreal είναι ο ταλαντούχος καλλιτέχνης που ανέλαβε και απογείωσε την παρουσίαση της καινούργιας καμπάνιας του οίκου Gucci για την κολεξιόν άνοιξη/καλοκαίρι 2018. Ουτοπικά τοπία, υπερεαλισμός, βικτωριανές επιρροές, αναφορές σε κλασικά αριστουργήματα - όπως Ο γάμος των Αρνολφίνι του Jan van Eyck, Ο κήπος των επίγειων απολαύσεων του Hieronymus Bosch και η Οφηλία του John Everett Millais- ηρωίδες παραμυθιών όπως η Χιονάτη και η Ωραία Κοιμωμένη με τα φούτερ τους και σύγχρονες γοργόνες με τα κινητά τους είναι μόνο μερικά από τα αμέτρητα στοιχεία που συνθέτουν ένα εκρηκτικό κοκτέιλ αχαλίνωτης φαντασίας, δημιουργικού κεφιού και απίστευτα καλού γούστου για ένα οίκο μόδας που ποτέ δεν σταματά να μας εκπλήσσει.

Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci τα ρούχα ζωντανεύουν μέσα σε πίνακες μεγάλων ζωγράφων Facebook Twitter
©Ignasi Monreal/Gucci
Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ