Διανύουμε περίοδο βραβείων, Γκράμι, BAFTA, Όσκαρ, τα πανηγύρια δεν έχουν τέλος, όπως και οι φωτογραφίες που κυκλοφορούν παγκοσμίως. Η πίεση για την τέλεια φωτογραφία είναι τεράστια για τους ισχυρούς παίκτες – ταυτόχρονα όμως οι ισχυροί παίκτες διακηρύσσουν την εξουσία τους, χρησιμοποιώντας το φαγητό – πιστεύω σε όλα τα επαγγέλματα, ακόμα και σ’ αυτά που δεν έχουν άμεση σχέση με την εμφάνιση.
Στην ψηφιακή έκδοση του Gourmet η πρώην συντάκτρια του Page Six, Paula Froelich, γράφει μερικές περιπτώσεις σταρ που περιέπλεξαν το θέμα του φαγητού σε σημείο μη αναγνωρίσιμο:
«Ποιό μοντέλο/ηθοποιός διατηρεί το βάρος του με ένα ειδικό ποτό που πίνει μετά από κάθε γεύμα; Κάθε φορά που τρώει έξω, βγάζει ένα πλαστικό κύπελλο από την τσάντα της, το οποίο περιέχει ένα καθαρτικό το οποίο αποκαλεί «έξυπνη κίνηση». Μετά από κάθε γεύμα εξαφανίζεται στο μπάνιο και ισχυρίζεται ότι με τη βοήθεια του ποτού «αν φας ένα μπέργκερ, βγάζεις ένα μπέργκερ.» Αυτό ίσως εξηγεί και την κακή της διάθεση.
Ποιός μεγάλος σταρ ταινιών δράσης δε μπορεί να πάει πουθενά χωρίς τους σωματοφύλακές του; Εμφανίζεται στα εστιατόρια του Λος Άντζελες με μία ομάδα φουσκωτών και όταν τρώει, περικυκλώνουν το τραπέζι του. Παράλληλα είναι μανιακός με τον έλεγχο. Είναι πάντα σε μεγάλη ένταση – ψυχικά και σωματικά – αλλά δεν είναι λόγω ναρκωτικών. Παραγγέλνει τουλάχιστον δώδεκα κουτάκια Κόκα-Κόλα με κάθε γεύμα και δεν πίνει ούτε σταγόνα αλκοόλ γιατί «δεν θέλει να χάνει τον έλεγχο αλλά λόγω της καφεΐνης που καταναλώνει, είναι πάντα γεμάτος ένταση.»
Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός έχει πολύ συγκεκριμένες απαιτήσεις. Κάποτε σε ένα ξενοδοχείο του Χόλυγουντ ζήτησε να της φέρουν ένα σκέτο ψητό κοτόπουλο στο δωμάτιο που έμενε, στις 12:15 ακριβώς. Το κοτόπουλο έπρεπε να μπει στο δωμάτιο πάνω σε ένα καροτσάκι και ο υπάλληλος έπρεπε να το αφήσει πάνω σε ένα γραφείο. Η ηθοποιός δεν εμφανιζόταν, αν και όλοι ήξεραν ότι ήταν κάπου μέσα στο δωμάτιο, κι «αφού δεν είχε φύγει, μάλλον κρυβόταν». Στις 3:15 ακριβώς έπρεπε να έρθει κάποιος για να πάρει το σκελετό του κοτόπουλου που ήταν εντελώς καθαρισμένος από κρέας. Αυτό ήταν το φαγητό της για όλη τη μέρα, για όλες τις μέρες.»
Η απώλεια της Τζούντι Γκάρλαντ – στην άλλη άκρη του φάσματος, στο ίδιο περιβάλλον
Όταν κάποτε ερωτήθηκε τι ήταν αυτό που της έλειψε περισσότερο ως έφηβη, απάντησε «το φαγητό.»
Ήδη από την ηλικία των δεκαεφτά, όταν έπαιξε στην ταινία «ο Μάγος του Οζ», η Τζούντι Γκάρλαντ άρχισε να παίρνει χάπια για τον ύπνο, για «επιπλέον ενέργεια» και το στούντιο τη διέταξε να χάσει βάρος. Ο θάνατός της, ο οποίος ήρθε τριάντα χρόνια αργότερα, έχει αποδοθεί σε υπερβολική δόση βαρβιτουρικών, αλλά η online έκδοση της εγκυκλοπαίδειας Britannica γράφει ότι «υπάρχουν ενδείξεις ότι επιπλέον παράγοντες ήταν νευρική ανορεξία και βλάβη στο συκώτι.»
Το αγαπημένο της φαγητό ήταν η ψητή μπριζόλα και πίτα με νεφρά, αλλά δεν τα έφαγε ποτέ όσο δούλευε για το MGM. Οι υπάλληλοι του εστιατορίου των στούντιο είχαν την εντολή να δίνουν στην ηθοποιό μόνο κοτόσουπα με matzo balls, ό,τι κι αν τους ζητούσε, ένα φαγητό που η Γκάρλαντ αποκαλούσε «φαγητό φυλακής.»
Τα matzo balls είναι ένα παραδοσιακό εβραϊκό φαγητό, ζυμαρικό θα έλεγα, που μοιάζουν με dumplings. Οι γερμανομαθείς θα τα αναγνωρίζουν ως Knödel. Είναι πολύ ωραία, αλλά όχι για κάθε μέρα -τίποτα δεν είναι αρκετά καλό για να το τρως κάθε μέρα. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, εδώ μπορείτε να δείτε μια αναλυτική συνταγή με φωτογραφίες από τη διαδικασία.
σχόλια