4.1 Miles

0

 Το “4.1 Miles” της Δάφνης Ματζιαράκη, με θέμα τις ροές προσφύγων στην Ελλάδα, βρίσκεται ανάμεσα στις φετινές υποψηφιότητες για βραβείο OSCAR στην κατηγορία καλύτερου Ντοκιμαντέρ Μικρού Μήκους, και η COSMOTE TV το φέρνει στις οθόνες μας, λίγες ώρες πριν την μεγάλη απονομή, την Κυριακή 26/2, στις 21.20 (COSMOTE CINEMA 2HD).

“4.1 Miles”, δηλαδή 4,1 μίλια είναι η απόσταση που χωρίζει τα τουρκικά παράλια από τις ακτές της Λέσβου. Μέσα από το ντοκιμαντέρ, ξετυλίγεται η καθημερινότητα των ανθρώπων του Λιμενικού Σώματος, οι οποίοι αγωνίζονται καθημερινά στα παράλια της Λέσβου, για τη διάσωση των προσφύγων που παλεύουν με τη θάλασσα, ώστε να φτάσουν ζωντανοί στις ακτές του νησιού από τα τουρκικά παράλια. Συγκεκριμένα, το “4.1 Miles”, καταγράφει για τρεις εβδομάδες σε καθημερινή βάση, τις προσπάθειες διάσωσης των προσφύγων από τον κυβερνήτη του Λιμενικού Σώματος, Κυριάκο Παπαδόπουλο, και το πλήρωμά του.

Οι συνδρομητές της COSMOTE TV, θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν την Α’ και αποκλειστική προβολή του 25λεπτου director’s cut του “4.1 Miles”, που μέχρι στιγμής έχει προβληθεί μόνο στα φεστιβάλ όπου έλαβε μέρος, στη συνέχεια υποβλήθηκε στην Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου, και οδήγησε στην φετινή υποψηφιότητα στα βραβεία OSCAR.

Η δημιουργός του ντοκιμαντέρ, Δάφνη Ματζιαράκη, φοιτήτρια στο τμήμα δημοσιογραφίας του Πανεπιστημίου Μπέρκλεϊ της Καλιφόρνια, επηρεάστηκε από το προσφυγικό ζήτημα, και πήρε την απόφαση να μεταβεί στο νησί και να απαθανατίσει τις στιγμές αυτές που συγκλόνισαν.

Η υποψηφιότητά της στα φετινά βραβεία OSCAR, δεν αποτελεί την πρώτη διάκριση για την Δάφνη Ματζιαράκη, καθώς έχει ήδη λάβει το πρώτο βραβείο της Ακαδημίας, στον Φοιτητικό διαγωνισμό Κινηματογράφου 2016.

Η COSMOTE TV αποτελεί για τα επόμενα τρία χρόνια τον μοναδικό προορισμό για τα Βραβεία της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM