Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Αθηναϊκή Ζυθοποιία Facebook Twitter
0

Με 89.906 τόνους ελληνικό κριθάρι γέμισε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία τις αποθήκες της το 2014, με αποτέλεσμα και οι 12 μπίρες της εταιρίας που παράγονται στην Ελλάδα να περιέχουν εξολοκλήρου κριθάρι από Έλληνες παραγωγούς αλλά και η ελληνική βύνη να ξεκινήσει το ταξίδι της σε αγορές του εξωτερικού. Το πρώτο και μεγαλύτερο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, που ξεκίνησε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία το 2008, είναι σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα Προγράμματα Συμβολαιακής Καλλιέργειας στην Ελλάδα στο οποίο συμμετέχουν πάνω από 3.010 έλληνες παραγωγοί, που καλλιεργούν κριθάρι σε εκτάσεις 235.000 στρεμμάτων σε 23 νομούς της χώρας και έχουν συνολικά παράξει 200.886 τόνους υψηλής ποιότητας βυνοποιήσιμου κριθαριού. Το πρόγραμμα ξεπερνά σε αξία τα 40 εκατομμύρια ευρώ και να έχει δημιουργήσει 830 νέες θέσεις εργασίας στον αγροτικό τομέα.

Τον απολογισμό του προγράμματος παρουσίασε χθες ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κ. Ζωούλλης Μηνά, σε ειδική εκδήλωση στην Αθήνα, με την παρουσία του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γεώργιου Καρασμάνη, του Αναπληρωτή Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Παρασκευά Κουκουλόπουλου, του Δημάρχου Αθηναίων κ. Γεώργιου Καμίνη, των Βουλευτών κκ. Χρήστου Κέλλα, Κωσταντίνου Κουτσογιαννακόπουλου και Παναγιώτη Κουρουπλή, του Πρέσβη της Ολλανδίας κ. Jan Versteeg και του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Μόσχου Κορασίδη.  Επιπλέον, η αναπληρώτρια καθηγήτρια του Εργαστηρίου Γεωργίας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών κα Γαρυφαλία Οικονόμου και ο συγκεντρωτής κριθαριού για την περιοχή της Βοιωτίας κ. Μιχάλης Κεράστας, μίλησαν για το Πρόγραμμα και τη συνεργασία τους με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

Συγκεκριμένα, οι μπίρες Amstel, Amstel Pils, Amstel Free, Amstel Radler, Amstel Bock, Heineken, Fischer, ΑΛΦΑ, ΑΛΦΑ Strong, ΑΛΦΑ Weiss, ΒΙΟΣ 5 και Buckler, είναι οι πρώτες και μοναδικές μπίρες στην Ελλάδα που ακολουθούν μια 100% καθετοποιημένη ελληνική διαδρομή, αφού παράγονται πλέον όλες εξολοκλήρου από ελληνικό κριθάρι που, στη συνέχεια, βυνοποιείται από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία στα ιδιόκτητα βυνοποιεία της στη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα. Επιπλέον, έχοντας πλήρως καλύψει τις ανάγκες της παραγωγής της, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ξεκινάει την εξαγωγή ελληνικής βύνης σε αγορές του εξωτερικού.

Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γεώργιος Καρασμάνης χαιρετίζοντας την πρωτοβουλία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, δήλωσε: «Η συνεργασία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας με τους έλληνες καλλιεργητές κριθαριού, που ξεκίνησε εδώ και 7 χρόνια, φτάνοντας σήμερα στην παραγωγή του συνόλου των προϊόντων της από το 100% ελληνικό κριθάρι, αποτελεί σίγουρα ένα θετικό βήμα για το τι μπορεί να προσφέρει ο θεσμός της Συμβολαιακής Γεωργίας και στα δύο μέρη, δηλαδή στους παραγωγούς και στη Βιομηχανία. Κι επειδή θεωρώ ότι ο αγροτικός τομέας μπορεί και πρέπει να αποτελέσει έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης αυτού εδώ του τόπου, προσπάθειες όπως αυτές της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, όχι απλώς τις βλέπουμε και τις αντιμετωπίζουμε ευνοϊκά, αλλά τις επικροτούμε και τις στηρίζουμε ώστε να αποτελούν παραδείγματα και για άλλους κλάδους αγροτικών προϊόντων».

 

Σε όλη τη διάρκεια του Προγράμματος, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία υποστηρίζει τους Έλληνες παραγωγούς με συμβουλευτική από ομάδα εξειδικευμένων γεωπόνων αλλά και σεμινάρια που στοχεύουν στην αποδοτικότερη διαχείριση των καλλιεργειών τους, σε συνεργασία με την Αμερικανική Γεωργική Σχολή. Επιπλέον, από το 2011 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία εγκαινίασε 5 Πειραματικούς Αγρούς σε όλη την Ελλάδα, σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εκεί δοκιμάζονται νέες ποικιλίες κριθαριού στις συγκεκριμένες κλιματολογικές συνθήκες της χώρας μας, με στόχο αποδοτικότερη παραγωγή για τους αγρότες και ανταγωνιστικότερο ελληνικό κριθάρι. Αποτέλεσμα όλων αυτών των ενεργειών είναι η αύξηση της στρεμματικής απόδοσης κατά 20% περίπου, κατά μέσο όρο.

 

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Παρασκευάς Κουκουλόπουλος, δήλωσε: «Σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, γνωρίζουμε όλοι ότι πρέπει να επενδύουμε τα μέγιστα στον πρωτογενή τομέα, βασιζόμενοι στη λογική της Συμβολαιακής Γεωργίας. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουμε πιστοποιημένο σπόρο και συμφωνημένη ποιότητα, ενώ παράλληλα δημιουργούμε προστιθέμενη αξία σε ένα ελληνικό προϊόν. Είναι πολύ σημαντικό για όλους εμάς ότι ποσότητα βύνης από ελληνικό κριθάρι θα εξάγεται από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία και στο εξωτερικό».

 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κ. Ζωούλλης Μηνά, τόνισε σχετικά: «Το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού αποτελεί για όλους εμάς στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία δέσμευση αλλά και στρατηγική προτεραιότητα. Τα αποτελέσματα που πετύχαμε από την έναρξη του προγράμματος, πριν από 7 χρόνια, δικαιώνουν τις προσπάθειές μας, αλλά και αποδεικνύουν στην πράξη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο πώς η συνεργασία ανάμεσα στην επιχειρηματικότητα, την πανεπιστημιακή έρευνα και την πρωτογενή παραγωγή μπορεί να αποτελέσει το μοντέλο ανάπτυξης της Ελλάδας στα επόμενα χρόνια. Σήμερα γιορτάζουμε την επίτευξη του πάγιου στόχου μας για 100% κάλυψη της παραγωγής μας από ελληνικό κριθάρι, αλλά και το ξεκίνημα των εξαγωγών ελληνικής βύνης από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία σε αγορές του εξωτερικού και στέλνουμε το μήνυμα στους 3.010 Έλληνες παραγωγούς με τους οποίους συνεργαζόμαστε ότι είμαστε εδώ, και συνεχίζουμε μαζί να παράγουμε αξία για την ελληνική οικονομία και τον τόπο μας».

Με το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δημιουργεί μια σημαντική πηγή εισοδήματος στις τοπικές οικονομίες, συμβάλει στην απασχόληση και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας ενδυναμώνει τους εγχώριους παραγωγούς, μειώνει το κόστος εισαγωγών, δίνει προοπτική στην αγροτική παραγωγή και ενισχύει συνολικά την ελληνική οικονομία.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM