ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Bacardi Legacy 2016

Bacardi Legacy 2016 Facebook Twitter
Οι περισσότεροι αυτοβιογραφικά, σχεδόν με πείσμα είδαν τον εαυτό τους στο κοκτέιλ που πρότειναν και αυτό έκανε τον διαγωνισμό συν τοις άλλοις βαθιά ανθρώπινο
0

ADVERTORIAL

Bacardi Legacy 2016 Facebook Twitter

Για άλλη μια χρονιά η Bacardi πραγματοποίησε τον ετήσιο διαγωνισμό κοκτέιλ προκειμένου να αναδείξει τα καλύτερα κοκτέιλ που θα διαγωνισθούν με τη σειρά τους στον πολλά υποσχόμενο παγκόσμιο. Και λέω πολλά υποσχόμενο, γιατί οι νέες γεύσεις στα κοκτέιλ είναι ότι περιμένουμε εμείς οι απανταχού κοκτειλάδες κάθε καλοκαίρι, χειμώνα, άνοιξη και τι έμεινε; Φθινόπωρο.

Στο μικρό Παλλάς λοιπόν βρεθήκαμε ένα μεσημέρι Δευτέρας για να απολαύσουμε τους δέκα επιλαχόντες με τις προτάσεις τους. Εκεί, στον ζεστό γνώριμο χώρο, στην σκηνή, παρουσίασε ο κάθε υποψήφιος, μετά συνοδείας handmade personal video, την συνταγή του. Μία συνταγή που όφειλε να υπηρετήσει τον μύθο του ονόματος και τις αξίες που αυτό φέρει. Και τα κατάφεραν θαυμάσια. Με ένα άγχος, άλλοτε καλά κρυμμένο και άλλοτε που πρόδιδε χαριτωμένα τον υποψήφιο, όλοι ανεξαιρέτως φέραν την αποστολή τους εις πέρας. Διάφορα και διαφορετικά υλικά που συνδυάστηκαν αρμονικά, δέκα εντελώς διαφορετικές προσεγγίσεις με δέκα προσωπικές ιστορίες από πίσω. Οι περισσότεροι αυτοβιογραφικά, σχεδόν με πείσμα είδαν τον εαυτό τους στο κοκτέιλ που πρότειναν και αυτό έκανε τον διαγωνισμό συν τοις άλλοις βαθιά ανθρώπινο.

Στο διάλειμμα η οργάνωση μας φρόντισε δεόντως με γευστικά καλούδια και φυσικά τι άλλο; Κοκτέιλ. Συγκεκριμένα δύο, τον περσινό ελληνικό αλλά και παγκόσμιο νικητή. Ασφαλώς δοκίμασα και τα δύο…

 

Μιλώντας για τον περσινό νικητή, ο Κωνσταντίνος φέτος ήταν εκεί με την ιδιότητα του παρουσιαστή! Έχοντας ο ίδιος στις αποσκευές του την εμπειρία του διαγωνισμού, μπροστά και πίσω από τις κάμερες, τον βρήκαμε, του μιλήσαμε και σας τον παρουσιάζουμε.

— Αν έπρεπε να περιγράψεις με δύο λόγια τη δική σου εμπειρία ως διαγωνιζόμενος, ποια θα ήταν αυτά;

Με σιγουριά η πιο δυνατή εμπειρία της ζωής μου σχετικά με το bartending και ίσως όχι μόνο!

— Ποια ήταν η πιο δυνατή στιγμή και ποια η πιο δύσκολη από τον δικό σου διαγωνισμό;

Η πιο δυνατή στιγμή, εκτός φυσικά από το άκουσμα του ονόματος μου στον τελικό της Λισαβόνας, ήταν όταν ανακοινώθηκε ο παγκόσμιος νικητής που σήμανε και τη λήξη αυτού του «ταξιδιού»… μου άφησε ένα κενό που ίσως δεν είχα ξανανιώσει.

Η πιο δύσκολη ήταν μια μέρα πριν τον ελληνικό ημιτελικό που για διάφορους λόγους σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να μην συμμετέχω!

— Ποια ήταν η συνέχεια μετά τη διάκριση; Που σας ταξίδεψε ο διαγωνισμός και ποιες είναι οι στιγμές που δεν πρόκειται να ξεχάσεις;

Μετά τη διάκριση μπορώ να πω με σιγουριά ότι άλλαξε η ζωή μου, τουλάχιστον σε επαγγελματικό επίπεδο, καθώς μου δόθηκε η ευκαιρία να εργαστώ για μια πολύ μεγάλη εταιρία την Αμβυξ, ως brand ambassador για το Bacardi.

Καθώς το Bacardi Legacy προκαλεί τους συμμετέχοντες να κάνουν το κοκτέιλ τους γνωστό σε όλο τον κόσμο, τα ταξίδια είναι ένα αναπόφευκτο και ευχάριστο κομμάτι του διαγωνισμού. Στο πλαίσιο του διαγωνισμού επισκέφθηκα και δούλεψα πίσω από διάφορα μπαρ σε Γαλλία, Ιταλία, Κύπρο, Πορτογαλία, Σερβία και Ηνωμένες Πολιτείες, όπου έγινε ο παγκόσμιος τελικός του Σαν Φρανσίσκο. Θέλω να πιστεύω πως δεν θα ξεχάσω ποτέ κανένα κομμάτι της εμπειρίας μου αυτής, αλλά αυτό που σίγουρα θα θυμάμαι για πάντα, είναι η εβδομάδα μου έζησα μαζί  με άλλους 36 συμμετέχοντες από όλο τον πλανήτη στον παγκόσμιο τελικό.

— Τι σημαίνει για εσένα να είσαι ambassador σε ένα ρούμι με παγκόσμια αναγνωρισιμότητα;

Εκτός από απίστευτη χαρά είναι και μεγάλη τιμή το να εκπροσωπώ ένα ρούμι σαν το Bacardi. Όμως μαζί με την χαρά και την τιμή έρχεται και η ευθύνη, καθώς είναι ένα προϊόν με μεγάλες απαιτήσεις από τους εκπροσώπους του, καθώς απευθύνεται σε απόλυτα καταρτισμένους επαγγελματίες και σε ένα ευρύ κοινό. 

— Αν έμπαινε μια κάμερα backstage, τι θα έβλεπε;

Το χάος! Αστειεύομαι φυσικά... φυσικά το άγχος σε τέτοιες στιγμές είναι τεράστιο, αλλά αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση, είναι ότι και οι δέκα φιναλίστ προετοιμαζόντουσαν σε ένα πολύ φιλικό και όχι ανταγωνιστικό κλίμα.

— Τα ποτά που αποσύρονται μετά από κάθε διαγωνιζόμενο ή φάση, τα πίνει κανείς; Έβλεπα για παράδειγμα τα 10 ντάκιρι που φτιάξανε φέτος στο δεύτερο μέρος του διαγωνισμού και ήμουν έτοιμη να ζητήσω 1-2… Δεν θα μιλήσω για τα 10 διαφορετικά που παίξανε στο πρώτο μέρος.

Τα ποτά αυτά δυστυχώς δεν τα απολαμβάνει κανείς... Σβήνουν άδοξα! Του χρόνου λοιπόν, τώρα που γνωρίζεις την μοίρα τους, σε συμβουλεύω να τα ζητήσεις!

— Τι θα ήθελες να δεις του χρόνου στον διαγωνισμό;

Σίγουρα πολύ προετοιμασμένους διαγωνιζομένους, όπως φέτος και νέα ταλαντούχα πρόσωπα, γεμάτα πάθος για διεκδίκηση!

— Πόσο δύσκολο είναι για ένα παρουσιαστή ένα τέτοιο show; Με ποια ιδιότητα από τις δύο πέρασες τελικά καλύτερα στον διαγωνισμό;

Μια τόσο μεγάλη διοργάνωση πάντα έχει την δυσκολία της. Το μεγαλύτερο άγχος είναι να κυλήσουν όλα ομαλά για τους διαγωνιζόμενους και οι καλεσμένοι να διασκεδάσουν.

Καθώς είναι κάτι που δεν το είχα ξανακάνει μπορώ να πω ότι το διασκέδασα αρκετά. Φυσικά σε αυτό συνέβαλε και ο εξαιρετικός Σπύρος Κέρκυρας! Η αλήθεια είναι ότι και με τις δυο ιδιότητες πέρασα υπέροχα, βέβαια οφείλω να ομολογήσω ότι ζήλεψα λίγο τους διαγωνιζόμενους καθώς η αδρεναλίνη που νιώθεις σε ένα τέτοιο διαγωνισμό είναι μεγάλη.

— Γιατί στον διαγωνισμό είδα μόνο μία γυναίκα υποψήφια, όταν στα μπαρ η γυναικεία παρουσία είναι έντονη; Για ποιο λόγο πιστεύεις ότι δεν παίρνουν μέρος στον διαγωνισμό; Τι θα έπρεπε να γίνει ώστε να δραστηριοποιηθούν ως προς αυτήν την κατεύθυνση οι barwomen;

Δυστυχώς οι συμμετοχές όσον αφορά στο φύλλο είναι δυσανάλογες. Νομίζω ότι ήταν και η πρώτη γυναικεία παρουσία σε ελληνικό ημιτελικό του Bacardi Legacy. Ελπίζω αυτό να αλλάξει από του χρόνου, καθώς υπάρχουν αρκετές αξιόλογες barladies εκεί έξω! Θεωρώ ότι με την πάροδο του χρόνου θα βλέπουμε όλο και περισσότερες όμορφες παρουσίες σε διαγωνισμούς κοκτέιλ.

— Το επάγγελμα του bartender είναι λίγο παρεξηγημένο. Από την άλλη υπάρχουν και τουριστικές σχολές που μπορεί κάποιος να μάθει επαγγελματικά την τέχνη. Ποιο είναι το επίπεδο στη χώρα μας -δεδομένου και του τουριστικού της προσανατολισμού- και πόσο αισιόδοξος είσαι για την πορεία του Bartending;

Προσωπικά δεν θεωρώ καθόλου παρεξηγημένο το επάγγελμα του bartender, αντιθέτως επειδή έχω περάσει αρκετά χρόνια πίσω από το μπαρ, μπορώ να πω με σιγουριά ότι είναι ένα από τα πιο δύσκολα και απαιτητικά επαγγέλματα. Στην Ελλάδα αυτή την στιγμή υπάρχουν περίπου 10 σχολές για νέους που ενδιαφέρονται να μυηθούν στο Bartending, όμως εδώ θέλω να υπενθυμίσω στους νέους αυτούς, ότι το επάγγελμα του bartender δεν είναι οι διαγωνισμοί κοκτέιλ και η αναγνώριση από το ευρύ κοινό, αυτό είναι κάτι που έρχεται μετά από σκληρή δουλειά και διάβασμα.

Το επίπεδο στην χώρα μας είναι κάτι παραπάνω από εξαιρετικό και αυτό αποδεικνύεται καθημερινά από τις διακρίσεις Ελλήνων bartenders σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και η μόνιμη παρουσία ελληνικών μπαρ σε παγκόσμιες λίστες που αναφέρονται στα καλύτερα μπαρ του κόσμου.

Ποιος είναι ο Κωνσταντίνος Καπνιάρης

Ξεκίνησε πριν από 14 χρόνια ως σερβιτόρος στα καφέ του Αγρινίου από όπου και κατάγεται. Το 2004, φοιτητής στη Θεσσαλονίκη, βρέθηκε πίσω από το μπαρ, όπου και γνώρισε και αγάπησε τον καφέ. Τότε ήρθε σε επαφή με τον κόσμο της διαφήμισης και προώθησης προϊόντων, κυρίως ποτών από τη θέση του supervisor. Από το 2005 που γνώρισε και το Bacardi, ερωτεύτηκε τον μαγικό κόσμο των αποσταγμάτων. Από τότε μέχρι σήμερα, εργάστηκε για χρόνια ως bartender, είχε δικό του μπαρ, πήρε μέρος σε διαγωνισμούς, ήταν νικητής στο Bacardi Legacy και πλέον επίσημα και Brand Ambassador για το Bacardi.

 

Οι νικητές του φετινού διαγωνισμού:

Θοδωρής Καϊσίδης με το κοκτέιλ SEMBRE VIVA (Bartender στο Mr. Peacock στο Χαλάνδρι)

Λορέτα Τόσκα με το κοκτέιλ SILVER LINING (Bartender στο Theory bar & more στο Χαλάνδρι)

Νίκος Τριανταφύλλου με το κοκτέιλ HERMANOS (Bartender στο Noel cocktail bar στην Αθήνα)

Θοδωρής Κωνσταντινίδης με το κοκτέιλ PHOENIX (Bartender στο Amigos Mexican Bar στη Νέα Σμύρνη & Bar Manager στο Circle Bar στο Περιστέρι)

Περισσότερα για αυτούς στη συνέχεια!

 

Επιχειρείν/Market
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM