Carpisa και Penelope Cruz ακόμα μια φορά μαζί για τη νέα εκστρατεία Άνοιξη-Καλοκαίρι 2019

Carpisa και Penelope Cruz ακόμα μια φορά μαζί για τη νέα εκστρατεία Άνοιξη-Καλοκαίρι 2019 Facebook Twitter
0

Penelope Cruz, η επιτομή της φινέτσας και της κομψότητας, η πιο διάσημη ισπανίδα ηθοποιός στον κόσμο είναι και πάλι η πρωταγωνίστρια της διαφημιστικής καμπάνιας Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 της Carpisa, της ιταλικής μάρκας- ηγέτη στις τσάντες και τις αποσκευές.

«Γιατί αγαπώ την Ιταλία; Λατρεύω το ιταλικό στυλ, απλά γιατί με εκφράζει. Ο κινηματογράφος, τα όνειρά μας. Γι' αυτό επιλέξαμε η μία την άλλη», αυτά είναι τα λόγια της Πενέλοπε Κρουζ στην τηλεοπτική διαφήμιση. Η Penelope, ερωτευμένη με την Ιταλία, αιχμαλωτίζει το σετ με τη χαρισματική της γοητεία, προβάλλοντας το μοντέλο της αυθεντικής ομορφιάς αλλά και το παράδειγμα της προσιτής κομψότητας.

Carpisa και Penelope Cruz ακόμα μια φορά μαζί για τη νέα εκστρατεία Άνοιξη-Καλοκαίρι 2019 Facebook Twitter

Η συλλογή από τσάντες άνοιξη-καλοκαίρι 2019 που φοράει η Penelope, εμπνέεται από τη σύγχρονη γυναίκα, πρωταγωνίστρια της εποχής μας και παρέχει ολοκληρωμένες πρότασεις που καλύπτουν τις καθημερινές ανάγκες της δυναμικής και συγχρόνως κομψής γυναίκας.

«Η Πενέλοπε, πρέσβειρά μας από το 2015: επιλέχθηκε γιατί ενσαρκώνει απόλυτα τη γοητεία του μεσογειακού αισθησιασμού με τη διεθνή αναγνώριση. Συνδέοντας το στυλ με τη θηλυκότητα είναι η ιδανική πρέσβειρα για τις συλλογές μας. Από το 2015, η Penelope ενσαρκώνει τις αξίες μας και την άποψή μας για την ομορφιά και εκτός από πρέσβειρα των εκστρατειών μας, σχεδιάζει για κάθε σαιζόν, μαζί με την αδελφή της Monica Cruz, μια capsule συλλογή περιορισμένης έκδοσης για τους πελάτες μας» Gianluigi Cimmino, Πρόεδρος της Piano Holding.

Carpisa και Penelope Cruz ακόμα μια φορά μαζί για τη νέα εκστρατεία Άνοιξη-Καλοκαίρι 2019 Facebook Twitter

Η καμπάνια φωτογραφήθηκε από τον Xavi Gordo, το styling είναι από την Ισπανίδα ηθοποιό Goya Toledo, ενώ το βίντεο από το Twin Studio.

 


Το spot πρώτο-μεταδόθηκε στις 31/03, η εκστρατεία θα μεταδοθεί από τις αρχές Απριλίου στον Τύπο, τις αφίσες, τους καταλόγους, τις βιτρίνες και στα κοινωνικά δίκτυα της μάρκας.

Ανακάλυψε περισσότερα στο Carpisa.com

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM