ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Το Διαπολιτισμικό Τουρνουά Μπάσκετ «New Generation Got Game» έρχεται για τέταρτη φορά!

Το Διαπολιτισμικό Τουρνουά Μπάσκετ «New Generation Got Game» έρχεται για τέταρτη φορά! Facebook Twitter
0


New Generation Got Game vol.IV: Πιο δυνατό, πιο μεγάλο, με πλήθος κορυφαίων παικτών, περισσότερες συμμετοχές, πολλά δώρα και μοναδικές ευκαιρίες για τους νικητές!

Δηλώστε σύντομα τη συμμετοχή σας εδώ.

Για άλλη μια φορά το ανοικτό γήπεδο Αμπελοκήπων (Φθιώτιδος & Πλακεντίας) θα φιλοξενήσει το πιο γνωστό διαπολιτισμικό τουρνουά της χώρας στις 24 & 25 Ιουνίου. Πρωί και απόγευμα το γήπεδο θα γεμίσει με κόσμο, μουσική, φωνές και πάθος για το μπάσκετ. Νέοι διαφορετικής καταγωγής αγωνίζονται στο πνεύμα της ευγενούς άμιλλας και μοιράζονται το όραμα για μια κοινωνία που αντιμετωπίζει όλα της τα στοιχεία ισότιμα.

Η τέταρτη διοργάνωση του τουρνουά υπόσχεται να μεταδώσει το μήνυμα της ισότητας και του σεβασμού στη διαφορετικότητα τόσο στην Αθήνα όσο και στη Σύρο: για άλλη μια χρονιά, το έπαθλο για τους νικητές του New Generation Got Game θα είναι ένα ταξίδι στη Σύρο με συμμετοχή στο AegeanBall Festival που διοργανώνει ο Γιώργος Πρίντεζης, για να αγωνιστούν με κορυφαίους μπασκετμπολίστες! Όλα τα έξοδα του ταξιδιού, καθώς και το κόστος συμμετοχής στο φεστιβάλ καλύπτονται από το Generation 2.0 RED.

Από πέρσι, η διοργάνωση με μεγάλη χαρά συμπεριλαμβάνει πρόσφυγες και νεοαφιχθέντες μετανάστες, οι οποίοι ανταλλάσσουν εμπειρίες με Αθηναίους μεταναστευτικής ή μη καταγωγής και όλοι μαζί κάνουν το βήμα προς μια ομαλή κοινωνική συνύπαρξη.

Φέτος η γιορτή μεγαλώνει και όλοι έχουν μια θέση είτε μέσα στα γήπεδα, είτε στις κερκίδες.

Δηλώστε σύντομα τη συμμετοχή σας εδώ.
Βρείτε το event στο facebook εδώ και μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες!
Τι είναι το New Generation Got Game;! Κάνε κλικ εδώ για να μάθεις!

0

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM