Το όραμα του Nicola Formichetti ως Καλλιτεχνικού Διευθυντή της Diesel συνεχίζει να εξελίσσεται με τη νέα διαφημιστική καμπάνια για τη σεζόν ‘Ανοιξη/Καλοκαίρι 2014. ‘’Βασιζόμενοι στο viral της καμπάνιας FW13 #DIESELREBOOT, ‘’χτενίσαμε’’ την υφήλιο για συμμορίες, κλίκες και φυλές με σκοπό να βρούμε δημιουργικές μικρο-κουλτούρες που αντιπροσωπεύουν τη γεναιότητα και την αυθεντικότητα της Diesel. Αυτό που ανακαλύψαμε ήταν μια μίξη ατόμων με εκπληκτικό προσωπικό στυλ και καλλιτεχνικές απόψεις: καλλιτέχνες, μουσικοί, μοντέλα, συγγραφείς, συντάκτες, μαθητές, φοιτητές που μοιράζονται όλοι τα ίδια ιδανικά και οραματίζονται να προάγουν την καλλιτεχνία, να ζήσουν και να γίνουν αποδεκτοί ως οι εαυτοί τους, να απορρίψουν το κατεστημένο, και να αλλάξουν γνώμες δια μέσου της τέχνης. Ανόμοια backgrounds ενωμένα απο δυνατές απόψεις μας οδήγησαν ενστικτωδώς στο motto «WE ARE CONNECTED»
Δεν είμαστε μόνοι μας, WE ARE CONNECTED.
Diesel Stores---Golden Hall---Αγ.Σοφίας 12 Θεσσαλονίκη
σχόλια