Δήμος Αθηναίων και AEGEAN, μαζί για την Αθήνα

Δήμος Αθηναίων και AEGEAN, μαζί για την Αθήνα Facebook Twitter
0

Τα ελπιδοφόρα στοιχεία για τη δυναμική που αναπτύσσει η τουριστική κίνηση της Αθήνας την τελευταία τετραετία, καθώς και τις κοινές πρωτοβουλίες του Δήμου Αθηναίων και της AEGEAN για την προβολή της Αθήνας, παρουσίασαν σε κοινή συνέντευξη τύπου ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης, και ο Αντιπρόεδρος της AEGEAN κ. Ευτύχιος Βασιλάκης.

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, η Αθήνα το 2016 κατέγραψε ρεκόρ αφίξεων όλων των εποχών με 4.600.000 τουρίστες, έναντι 4.200.000 τουριστών το έτος 2015, σημειώνοντας αύξηση 8%. Τα στοιχεία του 2017 όμως είναι ακόμη πιο αισιόδοξα: σύμφωνα με τους κ.κ. Καμίνη και Βασιλάκη, το πρώτο τρίμηνο του 2017 καταγράφεται αύξηση των αφίξεων στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» κατά 14%, ενώ σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο της AEGEAN η αύξηση για την εταιρεία το ίδιο διάστημα αγγίζει το 19%.

«Ο τουρισμός είναι βασικός μοχλός της οικονομίας μας, της Αθήνας, της χώρας. Για να λειτουργήσει όμως χρειάζονται συνέργειες και συνεργασίες» τόνισε ο Δήμαρχος Αθηναίων τονίζοντας ότι «από το 2012 οι τουρίστες στην Αθήνα αυξήθηκαν κατά 2 εκατομμύρια». Ο κ. Καμίνης επισήμανε: «η Αθήνα έχει όλες τις προϋποθέσεις και μπορεί να αναδειχθεί σε μοναδικό αυτόνομο προορισμό για όλο τον χρόνο. Είναι μία ασφαλής ευρωπαϊκή πρωτεύουσα σε καιρούς αστάθειας και αβεβαιότητας, πόλη δημοκρατίας, ανοιχτή στην πρωτοπορία και τον διάλογο, φιλόξενη και ειρηνική».

Δήμος Αθηναίων και AEGEAN, μαζί για την Αθήνα Facebook Twitter

Στη συμβολική, όπως τη χαρακτήρισε, αξία της κοινής συνέντευξης τύπου αναφέρθηκε ο Αντιπρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, επισημαίνοντας ότι οι συνέργειες αποδίδουν καρπούς. «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που παρουσιάζουμε σήμερα το σύνολο των δράσεων προβολής και ανάδειξης της Αθήνας, που υλοποιούμε μαζί με το Δήμο Αθηναίων και μας τιμά ότι αναγνωρίζεται από το Δήμο μία κοινή πορεία και μια κοινή προσπάθεια. Είναι επίσης πολύ σημαντικό να συνεχίσουμε να προωθούμε και οι δύο μεριές περισσότερο την πρακτική συνεργασίας θεσμών του ευρύτερου δημόσιου τομέα ή των πόλεων με ιδιωτικούς φορείς. Και αυτό είναι κάτι που πιστεύω ότι χρειάζεται όλη η Ελλάδα.  Οι δυνατότητες της πρωτεύουσας είναι ανεξάντλητες, το τουριστικό προϊόν αναβαθμίζεται συνεχώς και η σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης μέσω Αθήνας καταδεικνύει τη σημασία της θέσης της στον διεθνή τουριστικό χάρτη» τόνισε ο κ. Βασιλάκης.   

«Η τουριστική κίνηση βρίσκεται  σε ανοδική τροχιά. Τα μηνύματα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά», δήλωσε από την πλευρά του  ο Δήμαρχος Αθηναίων και γνωστοποίησε τη μεγάλη πρωτοβουλία ανάμεσα στον  ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα την Τουριστική Σύμπραξη για την Αθήνα (Athens Tourism Partnership), που αναπτύσσει τη συνεργασία μεταξύ του Δήμου Αθηναίων, της  AEGEAN και του Διεθνούς Αεροδρομίου της Αθήνας, μέσω της δωρεάς του Hellenic Initiative (Ελληνική Πρωτοβουλία) και με την υποστήριξη της Σύμπραξης για την Αθήνα / Athens Partnership.

Ξεχωριστή αναφορά έγινε στη σημασία της έκθεσης Σύγχρονης Τέχνης documenta 14, που έχει ήδη από το πρώτο δεκαήμερο της λειτουργίας της προσελκύσει δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες. Σημειώνεται ότι η AEGEAN συμβάλλοντας σημαντικά στο να τοποθετηθεί η Αθήνα στο χάρτη της διεθνούς πολιτιστικής σκηνής συνδέει την Αθήνα με το Κάσελ και είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που γίνεται Επίσημος Αερομεταφορέας της documenta 14. Μέσα από τις νέες πτήσεις, η AEGEAN αναμένεται να μεταφέρει σε σύνολο περισσότερους από 8.500 επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης στην πρωτεύουσα.

Δήμος Αθηναίων και AEGEAN, μαζί για την Αθήνα Facebook Twitter

Επιπλέον έγινε αναφορά και στο ρόλο που διαδραματίζουν ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας καθώς και ο Ημιμαραθώνιος. Ιδιαίτερα ελπιδοφόρα είναι και η ανάδειξη της Αθήνας σε Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου 2018 από την UNESCO.     Ο κ. Καμίνης αναφέρθηκε στην  καμπάνια προβολής, This is Athens, την πρώτη έμπρακτη δράση της Σύμπραξης Τουρισμού για την Αθήνα, μια σύγχρονη εκστρατεία ανάδειξης  της Αθήνας, με ενιαίο branding, η οποία υποστηρίζεται με περιεχόμενο από το Δίκτυο Πολιτισμού του Δήμου Αθηναίων, ένα πρόγραμμα με αποκλειστικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. «Για να κατανοήσουμε τη σημασία μιας τέτοιας καμπάνιας για την οικονομία της πόλης, αρκεί να αναφέρουμε, ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της τουριστικής αγοράς, σε κάθε 40 επισκέπτες αντιστοιχεί μια θέση απασχόλησης», δήλωσε ο Δήμαρχος Αθηναίων.

Παράλληλα ο κ. Καμίνης γνωστοποίησε την έντονη κινητικότητα, που καταγράφεται στον τομέα των συνεδρίων και των εταιρικών συναντήσεων, με αυξημένο ενδιαφέρον για την Αθήνα δράση της ΕΑΤΑ και του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων (Athens Convention & Visitors Bureau). Βάσει των στατιστικών στοιχείων για την αγορά των διεθνών συνεδρίων η Αθήνα το 2014 εκτινάχθηκε κατά 20 θέσεις, ενώ  το 2015 κέρδισε άλλες τρεις θέσεις στη διεθνή κατάταξη. Στην πρωτεύουσα πραγματοποιήθηκε το 57% των συνεδρίων που έγιναν το 2015 σε όλη τη χώρα, ενώ υπολογίζεται ότι κάθε σύνεδρος ενίσχυσε την τοπική οικονομία κατά μέσο όρο με περισσότερα από 2.000 ευρώ. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του ICCA, το 2015, η τοπική οικονομία ενισχύθηκε, από διεθνή και επιστημονικού χαρακτήρα συνέδρια, με το ποσό των 51 εκατ. ευρώ. Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά περιμένουμε να είναι τα στοιχεία και για το 2016, τόνισε ο κ. Καμίνης.

Η Εταιρία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του Δήμου Αθηναίων επανέρχεται με τη διοργάνωση του 5ου TRAVEL TRADE ATHENS, στις αρχές Οκτωβρίου του 2017, με στόχο την ενίσχυση των   συνεργασιών, τουριστικών επιχειρήσεων και επαγγελματιών του ελληνικού τουρισμού με εκπροσώπους της διεθνούς τουριστικής αγοράς. Σημειώνεται ότι η περσινή διοργάνωση έκλεισε με ρεκόρ στον αριθμό τέτοιων ν συναντήσεων.

Τέλος ο Δήμαρχος Αθηναίων αναφέρθηκε στα έργα υποδομών που αναπτύσσει η δημοτική αρχή, όπως αυτό του Εμπορικού Τριγώνου – πρόγραμμα με αποκλειστικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος- με στόχο σημεία του ιστορικού κέντρου και της πόλης  να επανασχεδιαστούν, με επεμβάσεις  αισθητικές και αλλά και λειτουργικές.

Και δεν πρέπει να παραλείψουμε κατέληξε ο Γιώργος Καμίνης  το σημαντικό κομμάτι της προβολής της πόλης όπως «χτίζεται»  μέσα από Influencers campaigns, που βασίζονται στην ανάπτυξη δικτύων με επιδραστικούς χρήστες των κοινωνικών μέσων.

Παίρνοντας με τη σειρά του το λόγο ο Αντιπρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, εστίασε στην ανάπτυξη της εταιρείας την τετραετία 2013 – 2016, γνωστοποιώντας ότι στην AEGEAN δημιουργήθηκαν 1.000 νέες θέσεις εργασίας, αγοράσθηκαν 16 νέα αεροσκάφη, ενισχύθηκε το δίκτυο με 44 νέους προορισμούς και 23 νέες χώρες συντελώντας στη συνολική αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 50%. «Φτιάχνουμε τη γέφυρα που ενώνει τη χώρα και την Αθήνα ειδικότερα, με όλο τον κόσμο», τόνισε ο Αντιπρόεδρος της AEGEAN και αναφέρθηκε στη στρατηγική ενεργούς στήριξης της τουριστικής προβολής της πόλης τόσο στη χώρα μας όσο και στο εξωτερικό.

Σύμφωνα με στοιχεία που παρέθεσε η AEGEAN, στο πλαίσιο της Συνέντευξης Τύπου, την τετραετία 2013 – 2016 σημειώθηκε σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης μέσω Αθήνας, 128% αύξηση συνολικής  κίνησης από / προς Αθήνα, 97% αύξηση της κίνησης διασύνδεσης εσωτερικού / εξωτερικού και 66% αύξηση κίνησης - διασύνδεσης προορισμών εσωτερικού. Από το 2016 μέχρι σήμερα, η AEGEAN έχει συνδέσει την Αθήνα με 9 νέες χώρες και 21 νέους προορισμούς εξυπηρετώντας πλέον από την Αθήνα 71 προορισμούς σε 41 χώρες.

Αξιοποιώντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά της Αθήνας,  η συνεργασία των δύο φορέων αναδεικνύει αποτελεσματικά την πόλη στο κοινό και του εξωτερικού,  εστιάζοντας στις αμέτρητες επιλογές που προσφέρει, αλλά και στο ρόλο που διαδραματίζει ως τουριστικό σημείο αναφοράς για κάθε επισκέπτη. Η εμπειρία της πόλης ως city break, προορισμού πολιτιστικού & αθλητικού ενδιαφέροντος, ενδιάμεσου σταθμού για κοντινές αποδράσεις και κόμβου στήριξης της περιφέρειας και σύνδεσης με πρωτεύουσες άλλων χωρών, είναι κάποιες από τις πτυχές της πόλης οι οποίες προβάλλονται μέσα από το πλάνο δράσεων που υλοποιούνται. 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM