Επίσημη παρουσίαση της Vespa 946 στην Αμερική

Επίσημη παρουσίαση της Vespa 946 στην Αμερική Facebook Twitter
0

Η παρουσίαση της νέας Vespa 946, πραγματοποιήθηκε στο κατάστημα - ναυαρχίδα της Bulgari, σε μία από τις πιο αριστοκρατικές περιοχές του Μανχάταν , στην 5η Λεωφόρο.

Δύο ημέρες μετά το ντεμπούτο της, στην αγορά της Αμερικής, ο κ. Roberto Colaninno, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Piaggio, βραβεύτηκε με το ειδικό βραβείο Achievement in International Business, σε μία λαμπρή τελετή, στην Ουάσινγκτον.

Piaggio Group Αμερικής: πάνω από 13.300 σκούτερ και μοτοσυκλέτες πωλήθηκαν συνολικά κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2013 (+7, 7% σε σύγκριση με τις αντίστοιχες πωλήσεις του 2012).

 

Νέα Υόρκη, ΗΠΑ – το λανσάρισμά της νέας Vespa 946 στο αμερικανικό κοινό,  πραγματοποιήθηκε στις 24 Οκτωβρίου: μετά την παρουσίασή της στην Ευρώπη και το επίσημο ντεμπούτο της στην αγορά των ΗΠΑ, η Vespa 946 είναι πλέον διαθέσιμη σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Η παρουσίαση της  πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη, σε έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους του Μανχάταν, στο κατάστημα-ναυαρχίδα της Bulgari, στην 5η Λεωφόρο.

Το μοντέλο της  Vespa 946 για το 2013 θα παραχθεί μόνο σε 3.600 κομμάτια, ενώ η παραγωγή της συγκεκριμένης σειράς θα τερματιστεί στην Τοσκάνη, το Νοέμβριο, εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο ότι τα κομμάτια της Vespa 946 που θα πωληθούν κατά τη διάρκεια του 2013 είναι πραγματικά μοναδικά. Στις ΗΠΑ, η Vespa 946 είναι πλέον διαθέσιμη, στην τιμή των 9.946 δολαρίων.

Η  Vespa 946, είναι ένα μοναδικό και ανεπανάληπτο  προϊόν, το οποίο έχει εμπνεύσει σχεδιαστικά και το νέο μοντέλο Vespan Primavera, το οποίο λανσαρίστηκε στην έκθεση EICMA στο Μιλάνο, στις αρχές Νοεμβρίου.

Δύο μέρες μετά την επίσημη παρουσίαση της, ο κ. Roberto Colaninno, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Piaggio, βραβεύτηκε με το ειδικό βραβείο Achievement in International Business, σε μία λαμπρή τελετή, στην Ουάσινγκτον.

Στην εκδήλωση παρευρέθησαν  επιφανείς προσωπικότητες, όπως ο Pietro Grasso, πρόεδρος της ιταλικής Γερουσίας, ο Leon Panetta, πρώην διευθυντής της CIA, η Nancy Pelosi, μέλος της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων, καθώς και ο Louis J. Freeh, πρώην διευθυντής του FBI. Ο κ. Colaninno τόνισε στην ομιλία του τη σημασία που έχει η παρουσία του Piaggio Group στην Αμερική, υπογραμμίζοντας πως αποστολή του Ομίλου είναι η διατήρηση της θέσης του παγκόσμιου «παίκτη» στην αγορά των 2 τροχών.

 

Το λανσάρισμα και η διάθεση της Vespa 946 στις ΗΠΑ, θα τονίσει περαιτέρω τη δυναμική της Piaggio Group Αμερικής, η οποία από την έδρα της στη Νέα Υόρκη, διαχειρίζεται όλα τα εμπορικά σήματα του Ομίλου για τη Βόρεια, Κεντρική και  Νότια Αμερική. Ο Όμιλος Piaggio είναι ένας πολύ σημαντικός παίκτης στην αγορά της Αμερικής και ειδικά σε ότι αφορά την αγορά των σκούτερ, στην οποία κυριαρχεί με μερίδιο  23,1%, το οποίο εκτοξεύεται στο 36,5% για την κατηγορία σκούτερ άνω των 50 κ.εκ. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2013, πραγματοποιήθηκαν  13.300 πωλήσεις οχημάτων για τις αγορές της Βόρειας και Νότιας Αμερικής, σημειώνοντας μία αύξηση 7,7,% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Εκτός από το δυναμικό τμήμα Πωλήσεων, ο Όμιλος διαθέτει από το 2012 και ένα πρότυπο κέντρο σχεδιασμού και παραγωγής νέων προϊόντων, στη Δυτική ακτή.  Το Group Advanced Design Centre του Ομίλου, βρίσκεται στην Pasadena της California και συνεργάζεται στενά με το Piaggio Group Style Centre στην Pontedera και τα υπόλοιπα κέντρα R & D, στην Ιταλία, την Κίνα, την Ινδία και το Βιετνάμ, επιβεβαιώνοντας το διεθνές προφίλ του Ομίλου. Το κέντρο σχεδιασμού στην Pasadena βρίσκεται όχι μόνο στην αιχμή των σχεδιαστικών εξελίξεων αλλά συνεργάζεται και με τα καλύτερα πανεπιστήμια και κέντρα έρευνας στον κόσμο, σε projects που αφορούν τεχνολογικές λύσεις στο κομμάτι της σύγχρονης αστικής μετακίνησης, δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη κινητήρων  με χαμηλές ή μηδενικές εκπομπές ρύπων και στη χρήση  εναλλακτικών μορφών ενέργειας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM