Gospic: το Ελληνικό startup που ήρθε για να αλλάξει τα Social Media

Gospic: το Ελληνικό startup που ήρθε για να αλλάξει τα Social Media Facebook Twitter
0

Όλοι γνωρίζουμε ότι στην σύγχρονη εποχή τα κινητά διαδραματίζουν μεγάλο ρολό στην καθημερινή μας ζωή και το ίδιο και οι εφαρμογές οπού εμπεριέχονται μέσα σε αυτά, ειδικά οι Social Media εφαρμογές όπως το Facebook, Instagram και Snapchat.

Το Gospic παρ 'όλη την κρίση έχει καταφέρει να σηκώσει χρηματοδότηση τεράστιου ύψους. Τί είναι λοιπόν αυτό που έπεισε τους επενδυτές να επενδύσουν σε ένα νέο startup? Για ποιο λόγο έχει γίνει η νέα μόδα? Με τον μοναδικό συνδυασμό του ΘΟΛΩΜΑΤΟΣ, του να ορίζεις δικό σου αριθμό LIKE και του χρονικού ορίου 48 ΩΡΩΝ, το Gospic κάνει διασκεδαστικό τον τρόπο οπού επικοινωνούν οι άνθρωποι στον σύγχρονο κόσμο. Επίσης στοχεύει στο πιο δυνατό συναίσθημα που κρύβουν όλοι οι άνθρωποι, την περιέργεια. Οι χρήστες που ανεβάζουν τις φωτογραφίες βρίσκονται σε αγωνία περιμένοντας η φωτογραφία τους να μαζέψει τα LIKE, ενώ οι παθητικοί χρήστες ψάχνουν να κάνουν LIKE σε φωτογραφίες που τους κινούν την περιέργεια.

Εδώ έρχεται το Gospic, το νέο photo-sharing application οπού το να κάνεις ένα post είναι απλά η αρχή μιας ιστορίας. Λέξεις όπως "Like","Blur" και "Time" αποκτάνε νέο νόημα. Το Gospic δίνει την δυνατότητα στους χρήστες του να κάνουν κάτι διαφορετικό. Έχεις την δυνατότητα να ανεβάσεις μια φωτογραφία και να θολώσεις οποιοδήποτε κομμάτι από το περιεχόμενο της. Ναι καλά διαβάσατε να ΘΟΛΩΣΕΙΣ. Δεν είναι μόνο αυτό όμως. Στην συνέχεια προσδιορίζεις έναν αριθμό "LIKES" (οποιονδήποτε αριθμό) τον οποίο θες το post σου να πάρει ώστε να φανεί το περιεχόμενο που έχεις κρύψει. Ακόμα δεν σταματάει εκεί. Έχεις μόνο 48 ΩΡΕΣ να καταφέρεις να μαζέψεις τον αριθμό αυτόν και να αποκαλύψεις το post στους ακολούθους σου αλλιώς διαγράφεται.

Φανταστείτε ένα νέο προϊόν μιας επώνυμης μάρκας, ή έναν διάσημο να κάνει κάτι καινούργιο. Δεν θα θέλατε να δείτε το περιεχόμενο?

Το Gospic είναι διαθέσιμο σε IOS συσκευές. Μπες και εσύ στον μοναδικό κόσμο του Gospic πατώντας εδώ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM