Όλοι γνωρίζουμε ότι στην σύγχρονη εποχή τα κινητά διαδραματίζουν μεγάλο ρολό στην καθημερινή μας ζωή και το ίδιο και οι εφαρμογές οπού εμπεριέχονται μέσα σε αυτά, ειδικά οι Social Media εφαρμογές όπως το Facebook, Instagram και Snapchat.
Το Gospic παρ 'όλη την κρίση έχει καταφέρει να σηκώσει χρηματοδότηση τεράστιου ύψους. Τί είναι λοιπόν αυτό που έπεισε τους επενδυτές να επενδύσουν σε ένα νέο startup? Για ποιο λόγο έχει γίνει η νέα μόδα? Με τον μοναδικό συνδυασμό του ΘΟΛΩΜΑΤΟΣ, του να ορίζεις δικό σου αριθμό LIKE και του χρονικού ορίου 48 ΩΡΩΝ, το Gospic κάνει διασκεδαστικό τον τρόπο οπού επικοινωνούν οι άνθρωποι στον σύγχρονο κόσμο. Επίσης στοχεύει στο πιο δυνατό συναίσθημα που κρύβουν όλοι οι άνθρωποι, την περιέργεια. Οι χρήστες που ανεβάζουν τις φωτογραφίες βρίσκονται σε αγωνία περιμένοντας η φωτογραφία τους να μαζέψει τα LIKE, ενώ οι παθητικοί χρήστες ψάχνουν να κάνουν LIKE σε φωτογραφίες που τους κινούν την περιέργεια.
Εδώ έρχεται το Gospic, το νέο photo-sharing application οπού το να κάνεις ένα post είναι απλά η αρχή μιας ιστορίας. Λέξεις όπως "Like","Blur" και "Time" αποκτάνε νέο νόημα. Το Gospic δίνει την δυνατότητα στους χρήστες του να κάνουν κάτι διαφορετικό. Έχεις την δυνατότητα να ανεβάσεις μια φωτογραφία και να θολώσεις οποιοδήποτε κομμάτι από το περιεχόμενο της. Ναι καλά διαβάσατε να ΘΟΛΩΣΕΙΣ. Δεν είναι μόνο αυτό όμως. Στην συνέχεια προσδιορίζεις έναν αριθμό "LIKES" (οποιονδήποτε αριθμό) τον οποίο θες το post σου να πάρει ώστε να φανεί το περιεχόμενο που έχεις κρύψει. Ακόμα δεν σταματάει εκεί. Έχεις μόνο 48 ΩΡΕΣ να καταφέρεις να μαζέψεις τον αριθμό αυτόν και να αποκαλύψεις το post στους ακολούθους σου αλλιώς διαγράφεται.
Φανταστείτε ένα νέο προϊόν μιας επώνυμης μάρκας, ή έναν διάσημο να κάνει κάτι καινούργιο. Δεν θα θέλατε να δείτε το περιεχόμενο?
Το Gospic είναι διαθέσιμο σε IOS συσκευές. Μπες και εσύ στον μοναδικό κόσμο του Gospic πατώντας εδώ.
σχόλια