H Gant γιορτάζει την 70η της επέτειο...

H Gant γιορτάζει την 70η της επέτειο... Facebook Twitter
0

Το  2019 είναι η χρονιά που η GANT γιορτάζει τα 70 της χρόνια, ως premium preppy American Sportswear brand και στις 7 Φεβρουαρίου λανσάρει παγκοσμίως, την καμπάνια “Seven Decades, Seven Icons” / “Επτά Δεκαετίες, Επτά Εμβληματικά Κομμάτια”.

 

Στο επίσημο video της καμπάνιας ξεδιπλώνεται με μοναδικά αφηγηματικό τρόπο, η διαδοχή των επτά δεκαετιών, τα νέα ξεκινήματα που αυτές σηματοδοτούν αλλά και τα διαφορετικά στυλ που αυτές πρεσβεύουν.

Η GANT αποτίνει  φόρο τιμής στην κληρονομιά της, τιμώντας εμβληματικά κομμάτια Sportswear και γιορτάζοντας την ιδιαίτερη κουλτούρα της, που διέπεται από το μότο “Never Stop Learning” και συνεχίζει να είναι κινητήριος δύναμη για την καινοτομία της.

 

Η ιδιαίτερη αυτή φιλοσοφία, είναι αναπόσπαστο μέρος του DNA της εταιρείας και παραπέμπει στην ίδρυσή της στα αμερικανικά πανεπιστήμια της Ανατολικής Ακτής. Η GANT ήταν η πρώτη που διέδωσε το πουκάμισο Button-Down και έχει χτίσει την επιτυχία της γύρω από αυτό, καθώς και άλλα έξι εμβληματικά κομμάτια του American Sportswear. Το σακάκι Club Blazer, το παντελόνι Chino, το Piqué, η μπλούζα  Heavy Rugger, το GANT Varsity Jacket και το Cable Knit πουλόβερ είναι όλα, δομικά συστατικά της εβδομηκονταετούς επιτυχίας του brand. Τα χαρακτηριστικά αυτά κομμάτια πρωτοεμφανίστηκαν στην αμερικανική Ανατολική Ακτή και μετά την απήχησή τους στην Ευρώπη εξελίχθηκαν σε πιο σοφιστικέ εκδόσεις.

«Είμαστε περήφανοι για την κληρονομιά μας και για τη φήμη μας ως δημιουργοί και κατασκευαστές ρούχων υψηλής ποιότητας.» δηλώνει ο Matthew Mounsey-Wood, Διευθυντής Δημιουργικού της GANT. «Η ομάδα ξεκίνησε να κάνει σχέδια για την ανάδειξη της κολεξιόν στην επέτειο των 70 χρόνων μας. Ψάξαμε στο αρχείο μας και γρήγορα συνειδητοποιήσαμε ότι αυτά τα επτά κολεγιακά κομμάτια American Sportswear, έχουν πραγματικά διαρκέσει στο χρόνο. Πάντα νιώθαμε νεανικοί και μοντέρνοι, και θέλαμε να τιμήσουμε το διαχρονικό design και τη διάρκεια των ρούχων μας στο χρόνο. Έτσι θα αναδείξουμε τα επτά αυτά εμβληματικά κομμάτια κατά τη διάρκεια αυτής της επετείου. Με την επιμονή μας στη φιλοσοφία του design μας και στο “Never Stop Learning”, θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε κομμάτια που θα φορεθούν και από μελλοντικές γενιές.»

Αργότερα μέσα στο 2019, η GANT θα ανακοινώσει τη συνέχεια της επιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς Couple Thinkers (2010), η οποία έχει μέχρι στιγμής συγκεντρώσει 14 εκατομμύρια προβολές και έχει παρακολουθηθεί για συνολικά 85 εκατομμύρια λεπτά. Η εταιρεία θα παρουσιάσει ένα σύγχρονο ντοκιμαντέρ, κατά τη διάρκεια του παγκοσμίου φήμης Φεστιβάλ Κινηματογράφου Tribeca στη Νέα Υόρκη τον Μάιο.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM