ADVERTORIAL
Η P&G σε ένα περίπτερο που έμοιαζε με ένα αφαιρετικό σπίτι, από τα πιο εντυπωσιακά της 83ης ΔΕΘ, παρουσίασε τις μικρές ή μεγαλύτερες τεχνολογικές καινοτομίες στα προϊόντα της που έχουν τεράστιο αντίκτυπο στη βιώσιμη ανάπτυξη, σε τοπικές κοινωνίες και στη βελτίωση της καθημερινής μας ζωής. Καινοτομίες με σημασία για όλο τον πλανήτη, που δύσκολα μπορεί κάποιος να αντιληφθεί με μια απλή βόλτα στο super market.
Μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις, ζωντανή επίδειξη της επιστήμης, βίντεο και εικονικές εμπειρίες, η P&G έφερε τους επισκέπτες κοντά στην επιστήμη των προϊόντων που όλοι χρησιμοποιούμε καθημερινά για τη φροντίδα του σπιτιού και της οικογένειάς μας.
Μερικές από τις εντυπωσιακές καινοτομίες που παρουσιάστηκαν είναι μεταξύ άλλων τo Head & Shoulders Beach Plastic bottle, μέρος του οποίου προέρχεται από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα που έχουν συλλεχθεί από παραλίες, οι κάψουλες Ariel Pods 3 σε 1 που καθαρίζουν τέλεια σε χαμηλή θερμοκρασία, συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, τα νέα Pampers που είναι σχεδιασμένα ώστε να ανταποκρίνονται στις ειδικές ανάγκες των πρόωρων μωρών.
Ένα από τα επιτεύγματα των επιστημόνων της P&G, που «αιχμαλώτισε» την προσοχή όλων των επισκεπτών, ήταν το P&G «Purifier of Water», η καινοτόμος φόρμουλα σε μορφή σκόνης που μπορεί να μετατρέψει μολυσμένο & ακατάλληλο για κατανάλωση νερό, σε πόσιμο.
Η P&G με τη βοήθεια ενός δικτύου 150 συνεργατών μέσω του προγράμματος «Ασφαλές πόσιμο νερό για τα παιδιά» έχει διοχετεύσει από το 2004 μέχρι και σήμερα 13 δισ. λίτρα πόσιμου νερού σε χιλιάδες παιδιά και οικογένειες που το έχουν ανάγκη. Με έναν κουβά, ένα κουτάλι, ένα ύφασμα και ένα φακελάκι P&G Purifier of Water, 10 λίτρα βρόμικου νερού γίνονται πόσιμα μέσα σε 30 λεπτά.
Η ποσότητα αυτή αρκεί για τις ανάγκες μιας οικογένειας 5 ατόμων για μια ημέρα. Το P&G Purifier of Water απομακρύνει περισσότερο από 99,9999% από τα κοινά βακτήρια και ιούς που μπορούν να μεταδοθούν από το νερό, συμπεριλαμβανομένων κι εκείνων προκαλούν χολέρα, ηπατίτιδα Α, κ.ά.
Η σημασία αυτής της εφεύρεσης είναι τέτοια που το National Geographic σε συνεργασία με την P&G δημιούργησαν το ντοκιμαντέρ «Η Δύναμη του Καθαρού Νερού», που προβλήθηκε σε ειδική εκδήλωση στο κεντρικό stage του αμερικανικού περιπτέρου. Το ντοκιμαντέρ αφηγείται την ιστορία της έλλειψης καθαρού νερού μέσα από τα μάτια τριών αληθινών γυναικών –από την Ινδονησία, την Κένυα και το Μεξικό– και δείχνει την καταλυτική επίδραση του νερού για την ανθρώπινη ζωή και εξέλιξη.
Οι ιστορίες των τριών αυτών γυναικών και των παιδιών τους που πρωταγωνιστούν, οι ζωές τους σε περιοχές με σημαντικές ελλείψεις άρδευσης και αποχέτευσης, μας θυμίζουν πως κάτι τόσο απλό είναι ταυτόχρονα και τόσο πολύτιμο. Mας θυμίζουν πως όταν μια μεγάλη εταιρεία θέσει ως προτεραιότητα τη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για τις επόμενες γενιές σε έναν πλανήτη βιώσιμο, μπορεί να παρασύρει ολόκληρη τη βιομηχανία προς μια θετική κατεύθυνση και έτσι να αλλάξει τον κόσμο.
Δείτε το trailer του ντοκιμαντέρ εδώ
Δείτε ολόκληρο το ντοκιμαντέρ εδώ