ΙΚΕΑ: Νέα καμπάνια αφιερωμένη στο σπίτι

ΙΚΕΑ: Νέα καμπάνια αφιερωμένη στο σπίτι Facebook Twitter
0

Tη νέα τηλεοπτική της καμπάνια παρουσίασε η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS με κεντρικό μήνυμα το «Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ζεις πιο πολλά απ' όσα φαντάζεσαι». Η νέα καμπάνια είναι αφιερωμένη στο σπίτι, στο μέρος που «μεταμορφώνεται» και γίνεται ο δικός σας προσωπικός χώρος.

Ένα σπίτι που το έχετε φτιάξει ακριβώς όπως το έχετε φανταστεί, με βάση τις δικές σας ανάγκες και επιθυμίες, που αντικατοπτρίζει τη δική σας προσωπικότητα και σας κάνει να αισθάνεστε καλά όταν ζείτε μέσα σε αυτό, παύει να είναι απλώς ένα σπίτι. Είναι ένας χώρος συναισθημάτων. Από τη στιγμή που μπαίνει ένα προϊόν ΙΚΕΑ στο σπίτι σας, όλες οι εμπειρίες, οι στιγμές και τα συναισθήματα που ζείτε σε αυτό, καταλήγουν να είναι πολύ περισσότερα απ' όσα είχατε φανταστεί αρχικά.

ΙΚΕΑ: Νέα καμπάνια αφιερωμένη στο σπίτι Facebook Twitter

Η ΙΚΕΑ ενσωματώνει κάποιες πολύ σημαντικές αξίες στον σχεδιασμό των προϊόντων της και αυτό είναι κάτι που την κάνει μοναδική: design, λειτουργικότητα, ποιότητα, βιωσιμότητα και προσιτή τιμή. Ό,τι προσφέρει η ΙΚΕΑ είναι αποτέλεσμα προσήλωσης, μελέτης και κατανόησης της κάθε γωνιάς του σπιτιού και της κάθε ανάγκης της ζωής σε αυτό. Για αυτό το λόγο και κάθε προϊόν ΙΚΕΑ είναι πιο πολλά από όσα φαντάζεστε. Με το μοναδικό του σχεδιασμό μπορεί να ανανεώσει την αγαπημένη σας γωνία αλλά και να σας ξαφνιάσει ευχάριστα με τη λειτουργικότητά του. Να αξιοποιήσει ανεκμετάλλευτα σημεία και ταυτόχρονα να σας βοηθήσει να ζήσετε με έναν φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο, εύκολα και οικονομικά. Κάθε προϊόν ΙΚΕΑ σας προσφέρει μια καλύτερη καθημερινή ζωή.

Αντλώντας έμπνευση από τις αξίες της εταιρίας, η νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ έρχεται με ευρηματικό τρόπο και ένα δυναμικό μήνυμα να «δώσει ζωή» στο σύγχρονο σπίτι. Τα δύο αξιολάτρευτα σκυλάκια που πρωταγωνιστούν στο νέο πρωτότυπο τηλεοπτικό της ΙΚΕΑ, χαρίζουν μια τρυφερή και αναπάντεχη ιστορία αγάπης και γίνονται η αφορμή για να ζήσει η οικογένεια που τα περιβάλει πιο πολλά απ' όσα είχε φανταστεί. Το νέο τηλεοπτικό σποτ της ΙΚΕΑ διαθέτει ένα ισχυρό storytelling που αποδίδει με βιωματικό τρόπο τη σύνδεση των προϊόντων ΙΚΕΑ με τους χαρακτήρες. Πρωταγωνιστές είναι τα έπιπλα και τα αντικείμενα ΙΚΕΑ, ενώ καταλύτης όλης της δράσης είναι το λούτρινο παιχνίδι HOPPIG, που από τη στιγμή που εμφανίζεται στο σπίτι της οικογένειας έως και την κορύφωση της ιστορίας, σας προσκαλεί να διαπιστώσετε πώς «Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ζεις πιο πολλά απ' όσα φαντάζεσαι».

ΙΚΕΑ: Νέα καμπάνια αφιερωμένη στο σπίτι Facebook Twitter

Μπείτε κι εσείς στο site της ΙΚΕΑ για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη νέα καμπάνια, να ανακαλύψετε την ολοκληρωμένη εμπειρία ΙΚΕΑ και να βρείτε την έμπνευση που χρειάζεστε, για να συνεχίσετε να ζείτε στο σπίτι σας #piopolla απ' όσα είχατε φανταστεί!

Δείτε το τηλεοπτικό σποτ:

 
Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM