1ο Φεστιβάλ Νέων Λογοτεχνών

1ο Φεστιβάλ Νέων Λογοτεχνών Facebook Twitter
0

Το 1ο Φεστιβάλ Νέων Λογοτεχνών «γεννήθηκε» με αφορμή τη δυναμική της νεότερης γενιάς συγγραφέων, την ανάγκη έκφρασης αλλά και προβολής της δημιουργικής της ταυτότητας.

Νέες φωνές απέναντι σε νέες πραγματικότητες, φρεσκάδα και άποψη γύρω από τη λογοτεχνία και τις άλλες τέχνες - το τρίπτυχο για όλους όσοι συμμετέχουν στη φετινή, πρώτη διοργάνωση. Με βλέμμα στραμμένο στο αύριο και «συνομιλία» με τους συνομήλικους λογοτέχνες (έως 35 ετών) από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά φεστιβάλ Μάντοβας, Βερολίνου και Ουαλίας.

Το σκεπτικό του Φεστιβάλ που διοργανώνεται από το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού και το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ), σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης και Μητροπολιτικές Ιστορίες/Metropolis, συνδέεται με την επικαιρότητα: οι νεότεροι άνθρωποι αντιμετωπίζουν την πολυεπίπεδη κρίση της εποχής μέσα από τη δική τους ματιά. Δοκιμάζουν την ατομική και συλλογική έκφραση με τις αναγνωστικές προτιμήσεις τους, τις ιδέες και τις επιδιώξεις τους. Άλλο τόσο αναζητούν μέσα από τις άλλες μορφές τέχνης (θέατρο, μουσική, κινηματογράφος, χορός, εικαστικά) όλες τις ερωτήσεις και απαντήσεις για το παρόν και το μέλλον.

Το σύνθημα «Εχουμε πολλά να πούμε. Να διαβάσουμε, να ανακαλύψουμε, να δούμε…» αποτυπώνει το πνεύμα του διημέρου στο Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.      

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM