30 Χρόνια Teleperformance Greece: Μια οικογένεια που διαρκώς μεγαλώνει

30 Χρόνια Teleperformance Greece: Μια οικογένεια που διαρκώς μεγαλώνει Facebook Twitter
0

Η Teleperformance Greece, η πρώτη Εταιρεία Contact Center στην Ελλάδα και πλέον ένα από τα μεγαλύτερα «πολυκαναλικά» και «πολυγλωσσικά» κέντρα εξυπηρέτησης πελατών στην Ευρώπη, κατέχει τα σκήπτρα της μεγαλύτερης, στην εγχώρια αγορά, εταιρείας παροχής υπηρεσιών omnichannel customer service στην Ελλάδα.

Με τους ρυθμούς ανάπτυξης της να αγγίζουν το 25% με 30%, μέσα στην τελευταία τριετία, η Teleperformance Greece, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες, προσελκύοντας εργαζομένους από κάθε γωνιά του πλανήτη, για να καλύψει τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες των συνεργατών της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο πενταπλασιασμός των θέσεων εργασίας μέσα στα τελευταία χρόνια, απασχολώντας πλέον περισσότερους από 8.250 υπάλληλους από 109 διαφορετικές εθνικότητες.

Το 2019 είναι έτος ορόσημο για την Εταιρεία, μιας και συμπληρώνει 30 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στην Ελλάδα. Η επιτυχημένη της πορεία από το 1989 έως σήμερα και η συνεχής επένδυση σε νέα προγράμματα και ανθρώπους, την έχουν καταστήσει αδιαμφισβήτητο Ηγέτη στο χώρο της. Νέοι, ταλαντούχοι άνθρωποι από όλο τον κόσμο, αποτελούν μέλη της μεγάλης οικογένειας της Teleperformance Greece, η οποία ως Multilingual Hub υποστηρίζει περισσότερες από 143 χώρες, σε 36 διαφορετικές γλώσσες.

30 Χρόνια Teleperformance Greece: Μια οικογένεια που διαρκώς μεγαλώνει Facebook Twitter

Για την Teleperformance Greece, ο πλέον καθοριστικός παράγοντας που συνέβαλε στην εξέλιξη της τα τελευταία χρόνια, είναι το ανθρώπινο δυναμικό της. Για τον λόγο αυτό, από την ίδρυση της έως και σήμερα, επενδύει και αναπτύσσει πρότυπα προγράμματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης των ικανοτήτων των εργαζομένων της. Παράλληλα, φροντίζει για τις καθημερινές ανάγκες του προσωπικού της μέσα από μία σειρά προγραμμάτων, προνομίων και δράσεων, όπως:

  • προγράμματα για τα παιδιά των εργαζομένων
  • ιδιωτική ιατροφαρμακευτική ασφάλιση
  • αθλητικές εκδηλώσεις
  • ταξίδια καθώς και ποικίλες δράσεις

Επιπρόσθετα, η εταιρία αναπτύσσει προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (Corporate Social Responsibility), Ευεξίας στον εργασιακό χώρο (Health & Well-Being), αλλά και ανάδειξης της Πολύ-Πολιτισμικότητας (Diversity)– ενέργειες που δημιουργούν ένα εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον και προσφέροντας ταυτόχρονα ένα ισχυρό κίνητρο για προσέλκυση νέων ταλέντων από όλο τον κόσμο.

Τα ανωτέρω επιβεβαιώνονται από τις συνεχείς βραβεύσεις της ως το «Καλύτερο Multilingual Hub στην Ευρώπη» για δύο συναπτά έτη, το 2018 και το 2017 αλλά και ως το «Best Place to Work στην Ελλάδα» με αντίστοιχες διακρίσεις το 2017 και το 2013. Γεγονός που αποδεικνύει ότι είναι η μόνη εταιρία του συγκεκριμένου αντικειμένου που έχει αποσπάσει ανάλογες διακρίσεις.

Τέλος, η διαρκής της ανάπτυξη και οι νέες θέσεις εργασίας που προσφέρει, έχουν σημαντικές ωφέλειες στις τοπικές κοινωνίες στις οποίες βρίσκονται οι εγκαταστάσεις της, συνεισφέροντας και συμβάλλοντας στην οικονομική και κοινωνική αναβάθμισή των περιοχών αυτών.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM